וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארה קרופט נולדת מחדש

לארה קרופט האגדית חוזרת במשחק Tomb Raider: A Survivor is Born. זכינו להצצה בלעדית במשחק שמתחיל את הסיפור שלה מחדש

כתב-דניס ויטצ'בסקי צלם: עידו שחם עריכה: טל רזניק

לאחר שנים רבות ללא אירועי השקה למשחקי וידאו, נערך אמש (ה') אירוע מיוחד לרגל חזרתה של אחת הגיבורות הפופולריות ביותר בתעשיית המשחקים: לארה קרופט. חברת הד ארצי, יחד עם מיקרוסופט, הביאו מספר עשרות אנשים לשחק במשחק ה-Tomb Raider החדש (ששמו המלא הוא Tomb Raider: A Survivor is Born) , שבוע לפני הגעתו לחנויות. גם לארה הייתה שם, ואפילו יותר מאחת.

למי שלא זכה לשחק בכותרי הסדרה הקודמים, נזכיר כי המשחק הראשון בסדרה הושק ב-1996. הסדרה כללה עד כה תשעה משחקים, בהם התוודענו לגיבורה חובבת ההרפתקאות לארה קרופט - גרסה נשית לאינדיאנה ג'ונס, אך כזו שלא מהססת להרוג מאות אנשים (רעים, כמובן) וחיות בר (לא רעות, סתם פראיות) בדרך אל המטרה. המשחקים הראשונים בסדרה היו מצליחים להפליא, ואף הפכו לשני סרטים הוליוודיים בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. המשחק החדש הוא ה"התחלה מחדש" (Reboot) השנייה שהסדרה רואה בתוך עשור, זאת לאחר Tomb Raider: Legend שהושק ב-2006.

אחד המשחקים המעניינים של השנה

ואיך היא, הלארה קרופט החדשה? התרשמות קצרה מהמשחק מחזקת את הרושם שנוצר אצלנו בתערוכת E3 אשתקד - מדובר באחד המשחקים המעניינים ביותר של 2013, עם דגש על ריאליזם (אך לא יותר מדי ריאליזם), ועלילה בה אנחנו רואים את הטרנספורמציה של לארה מנערה חובבת הרפתקאות לגיבורה שהכרנו במשחקים הקודמים בסדרה. כמובן שזו לא הביקורת המלאה - זו תגיע בקרוב.
הסיבה למסיבה, מעבר להשקת Tomb Raider החדש, היא השקת האקס-בוקס 360 בישראל. מכיוון שמדובר באחד המשחקים הגדולים הראשונים שמגיעים לשוק לאחר ההשקה (שנערכה בנובמבר), החליטו במיקרוסופט ישראל להפגין נוכחות, ולהראות שהמטרה היא לא רק למכור את הקונסולה בחנויות, אלא גם לתמוך בקהילה שנוצרת סביבה.

עם זאת, יש לציין כי טומב ריידר החדש אינו משחק בלעדי לאקס-בוקס. הוא מגיע גם לקונסולה המתחרה, פלייסטיישן 3, כמו גם למחשב האישי. בו בזמן, למיקרוסופט הסכם עם יצרני המשחק, על פיו חבילות ההרחבה תגענה קודם לאקס-בוקס.


עוד בנושא:

- E3: לארה קרופט חוזרת למשחק

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully