וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות: שעון אפל יושק כבר השנה

5.3.2013 / 9:07

לפי דיווחים, מאה איש עובדים באפל על פרויקט שעון היד הסודי ומנסים להתאימו לדרישות. השאיפה היא להשיקו עוד השנה

ממשיכות השמועות על שעון יד של אפל הנמצא בפיתוח. סוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג פרסמה כי מאה מעצבי מוצר, בראשותו של מעצב אפל הראשי גו'ני איב, עוסקים באפל בפרויקט השעון. המכשיר כנראה יעבוד על מערכת ההפעלה iOS - עליה עובדים האייפון, האייפוד והאייפד. מכיוון שהמערכת לא מותאמת לשעונים ולמסכים קטנים במיוחד - ניצב הצוות בפני מספר סוגיות הדורשות פתרון. בין השאר מנסים מנהלי הפרויקט לאפשר למוצר החדש לנהל שיחות טלפון דרכו, לזהות מספרים מתקשרים ולהתעסק בניווט במפה. שמועות נוספות גורסות שהשעון יכלול מד צעדים ומספר חיישנים שינטרו מידע בריאותי, דוגמת קצב הלב. בבלומברג טוענים שייתכן שאפל תשיק את המוצר כבר השנה.

לפי דיווח של אתר The Verge, המפתחים מתמודדים עם בעיית סוללה המקשה על הפיתוח - האבטיפוס הקיים מצליח להחזיק רק כיומיים לפני שהוא נצרך לטעינה, בעוד שבחברה שואפים לזמן סוללה של ארבעה או חמישה ימים.

כראייה לקיומו של הפרויקט הסודי מביאה בלומברג את העובדה שאפל הגישה כ-80 פטנטים הכוללים את המילה wrist (פרק כף היד) - ביניהם פטנט על מסך גמיש.ההגיון בפרויקט מוסבר בכך שמדובר בשוק רווחי שמגלגל 60 מיליארד דולר בשנה, כאשר שולי הרווח בו הם גדולים - 60%. לכן, מסבירים בבלומברג, מוצר כזה יכול להיות רווחי אפילו יותר מ"טלוויזית אפל" - עוד שמועה ארוכת ימים על פרוייקט סודי של החברה.


עוד בנושא:

- אפל תפתח שעון יד חכם?
- "השעון של אפל יקפיץ את הכנסותיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully