וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של האנגרי ג'דיי

הציפורים הכועסות ממשיכות לייצר הכנסות, לא הכל חינם באנדרואיד, משחק ישראלי מומלץ ואם גדלתם באייטיז האטארי הישן שלכם חוזר לעבוד. תורידו תורידו

בזמן שאנחנו נכנסנו לשבוע עבודה באורך מלא, חברינו באמריקה מבלים להם בחופשת השנה החדשה שלהם. כריסטמס עבר אבל הגשר לסליבסטר נמשך וזו התקופה היחידה בשנה בה מאשרי האפליקציות של אפל, שבדרך כלל עובדים ימים כלילות בהעלאת משחקים ויישומים חדשים לחנות, יוצאים לחופשה מרוכזת. סוג של הדממה אם תרצו.

זה אומר שבשבוע האחרון לא עלו אפליקציות חדשות לאוויר, וזה הולך להמשך ככה עד אמצע שבוע הבא.

בבית האנדרואיד לא מזכירים את החבל

Cut the Rope 2 הספיק להתשחל לחנות האפליקציות של אפל רגע לפני שהשערים נסגרו, ומספק עוד ממה שאהבנו בהרפתקה הראשונה של אום נום המפלצת: גם כאן אתם צריכים לגזור את החבל במקומות אסטרטגיים כדי לאסוף ממתקים ולהגיע למטרה - וגם כאן זה מתחיל פשוט והופך למסובך בהמשך.

המשחק בבלעדיות באפ-סטור, מקודם מהמומלצים של החנות ועולה 3.90 ש"ח. ככה שקחו את המילה השתחל והחליפו אותה בעסקה מתוכננת ומתואמת בדיוק להמוני האמריקאים שמצאו מתחת לעץ חג המולד שלהם אייפון או אייפד חדש ובדיוק עכשיו מחפשים מה להוריד. הו הו הו.

להורדת המשחק לאייפון

מלחמת הציפורים: הדארק סייד של אנגרי בירדס

כששמענו לראשונה על Angry Birds Star Wars, חשבנו שמדובר בחליבה חסרת בושה של המעריצים מצד מחזיקי הזכויות של שני מותגי העל האלה. "הו לא!", אמרנו, "הם רוצים שנשלם דולר בשביל שנזרוק ציפורים שמחופשות ללוק סקייווקר על חזרזירים שמחופשים לדארת' וויידר!" - וכמובן שמייד רצנו לשלם כמו הפראיירים שאנחנו.

בדיעבד - השילוב הזה עשה לסדרת Angry Birds רק טוב - וגם ההמשך שהגיע מוקדם יותר השנה הוא יופי של משחק. אם איכשהו פספסתם את משחק ההמשך של הגיבורים הסלולריים הכי גדולים של עידן המגע - זה הזמן להשלים - במיוחד שהמשחק נבחר להיות "אפליקצית השבוע" של אפל, וניתן להורדה לגמרי בחינם. לפחות עד השבוע הבא.
דווקא למשתמשי אנדרואיד הם מבקשים 3.60 ש"ח.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

סיכום שנה בקטן

Tiny Thief הוא אולי המשחק הכי אנדרייטד בכל שנת 2013, למרות שהוא מופץ על ידי Rovio (החברה שעשתה את הציפורים מהפסקה הקודמת). זה משחק התגנבות צבעוני ומקסים, בו אתם משחקים גנב ערמומי שצריך לגנוב חפצים יקרי ערך משומרים אימתניים. פשוט תראו את הסרטון המוצלח שלו.

אם יש לכם אייפון ופעלתם לפי המלצתנו מהטור של שבוע שעבר - ברכותניו, Tiny Thief הוצע להורדה בחינם כאחת ממתנות חג המולד של אפל לקראת סוף השבוע שעבר.
גם אם פספסתם, ה-11.90 שקלים שהמשחק הזה עולה למשתמשי אייפון לגמרי שווים את זה.
למשתמשי אנדרואיד זה עולה שקל יותר.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בציר מקומי

כשאמרו לדודו (דודו כמו הציפור דודו, לא כמו דודו זר) שהוא לא יכול לעוף, הוא לא הסכים להכנע למגבלות של גופו, ומצא רקטה ויצא למסע מהיר בשחקים.

Flying Dodo: Wilbur's Fun Ride הוא המשחק החדש של אולפן המשחקים הישראלי Double Duck והוא זמין בחינם.
אם שיחקתם ב-Jetpack Joyride אתם וודאי יודעים למה לצפות: משחק מהיר בו אתם צריכים להתחמק ממכשולים ולאסוף מטבעות וחיזוקים. אם לא שיחקתם ב-Jetpack Joyride אתם אנשים משונים ואנחנו לא רוצים לדבר אתכם.

להורדת המשחק לאנדרואיד
להורדת המשחק לאייפון

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

מי צריך פליסטיישן?

כל החדשנות הזאת עושה לכם כאב ראש? מעדיפים לחזור לימים הפשוטים בהם משחקים היו מורכבים מכמה פיקסלים ותו לא? פרוייקט הארכיב האינטרנטי נכנס לתחום הגיימינג, והעלה לאחרונה ספריית משחקים מטורפת שניתן לשחק בה מכל דפדפן ולגמרי בחינם.

המשחקים המוצעים הם משחקים ישנים מאוד שיצאו במקור לקונסולות של תחילת שנות ה-80 (האטארי 2600 הקלאסית היא הידועה ביותר מכולן). זה אומר שאם פועם בכם רגש נוסטלגי הילדות שלכם תחזור כאן לחיים. מצד שני, זה באמת התיישן מאד. למשל, חשקה נפשכם לשחק את ג'יימס בונד באחת מהרפתקאות הריגול שלו. זה מה שתקבלו:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דאבל או, הו, אמממ... זה נראה נורא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully