וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: באמצע השיעור - האייפון עלה באש

בכיתה נשמע קול נפץ - והאייפון שבכיסה של תלמידה בת 14 החל לעלות באש. הנערה פונתה לבית החולים עם כוויות בגבה ובירכה

אילוסטרציה. רחלי רוטנר, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, רחלי רוטנר

"טלפונים סלולאריים יכולים להיות מסוכנים", מחקרים ורופאים אומרים שוב ושוב, ומפצירים בנו להוציא את חברנו הטוב מהכיס, על מנת להימנע משלל הסכנות שהוא תומן בחובו, כשהראשית בהן היא הקרינה המסוכנת שהוא משדר. אבל מסתבר שקרינה היא למעשה הדאגה האחרונה שלנו, כי אנחנו מסוגלים לעלות באש רק בגלל שנשאנו עלינו מכשיר סלולארי.

גם את הנערה הבאה ממיין שבארה"ב בטח הזהירו בשלב מסוים של חיה. "תפסיקי ללכת עם הנייד בכיס. זה לא בריא!" אמרו לה. אבל היא לא הקשיבה. מכאן והלאה, הסיפור התגלגל והפך למשהו שיותר סביר שיהיה בתוכנית "100 דרכים למות": הנערה, ששמה לא צויין באמצעי התקשורת, חטפה כוויות חמורות בגבה ובירכה מהאייפון שלה, שעלה באש בכיסה האחורי בזמן שהייתה בכיתה.

אייפון 5. AP
אייפון 5. יש למישהו אש?/AP

הכול התחיל כשחבר לכיתתה שמע קול נפץ מוזר שלווה בעשן מיתמר מסביב לנערה בת ה-14, שהבינה שהאייפון 5c שהיא קיבלה חודשיים לפני - הוצת באופן ספונטני. היא נאלצה להוריד את בגדיה באמצע הכיתה, כשחברותיה מסייעות לה והבנים מובלים החוצה.

מנהל בית הספר אמר ל-:onlinesentinel.com: "זה היה משהו שאני לא חושב שמישהו ראה אי פעם. אני אישית בטוח לא ראיתי דבר כזה."

הנערה נלקחה לבית חולים, שם טופלה בכוויות בדרגה שנייה, ולאחר מכן שוחררה. טכנאי ומתקן פלאפונים אמר לאתר onlinesentinel שיתכן שהתרחש קצר בסוללת המכשיר, אך תקלות מהסוג הזה הן נדירות במיוחד.

מחברת אפל עדיין לא נמסרה תגובה בנושא.

זאת לא הפעם הראשונה שזאת לא הפעם הראשונה שמכשירי האייפון נדלקים באופן ספונטני, כשהמפורסם ביניהם התרחש כשאייפון 5 עלה בלהבות באמצע טיסה. זכור גם המקרה של גולש שהגלקסי שלו עלה באש - והוא העלה ליוטיוב סרטון בנושא, לאחר שחברת סמסונג ניסתה להשתיקו וביקשה שיחתום על חוזה סודיות כדי שהפרשה לא תתפרסם.

למרות זאת, חשוב לזכור שמדובר באירועים נדירים, שלרוב מתרחשים כאשר המכשיר מחובר למטען, אבל הם בהחלט מעוררים הרבה מחשבות בנוגע לנשיאת הפלאפון בכיס, והאם המעשה הזה עלול להוביל ללילה ארוך בבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully