וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב נצאה יד ביד לקווסט

משחק מספרים ממכר, קווסטים שרק גיימרים יאהבו, מפרגנים לבציר ישראלי ואיך לעצור את ההתמכרות לפלאפי בירד בטור האפליקציות השבועי. תורידו תורידו

להסתדר בשלשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה זה 1+2 ילדים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אי פעם יצא לכם להתמכר למשחק המחשבה שהפך כבר לקלאסיקה סלולרית Drop 7 (אנדרואיד, אפל) - הנה מה שיכול להחשב כדור הבא של הז'אנר: Threes!, משחק מחשבה חדש שגם בו מתעסקים הרבה עם מספרים, אבל לא צריך תואר במתמטיקה כדי להצליח לשבור שיאים.

במשחק תצטרכו לחבר מספרים על ידי החלקת עיגולים ממוספרים על גריד. 1 מתחבר רק עם 2, 3 רק עם 3, 6 רק עם 6 וכדומה. המטרה שלכם היא לשחק כמה שיותר מבלי להגיע למצב של מבוי סתום, ועל הדרך לנסות לחבר שלשות למספרים הכי גבוהים שאפשר. זה נשמע פשוט, אבל במהרה זה הופך לכאוס, ושיאים חדשים דורשים הרבה מזל והרבה טקטיקה. ואולי גם יכולת בסיסית לחשב מספרים.

Threes! עולה 7.90 שקלים באפ-סטור, שזה, באופן די מופלא סכום שלא מתחלק ב-3. מוזר. לאנדרואיד הוא עדיין לא הגיע.

להורדת המשחק לאייפון

זו חרב בכיס שלך?

Broken Sword 5 - the Serpent's Curse. האפסטור,
אמממ... הבחורה הזו נראית תמימה למדי. היא בטח הרוצחת או משהו/האפסטור

גיימרים וותיקים, או סתם גיקים, אוהבים להזכר בערגה בשנות התשעים העליזות, אז בעולם הגיימינג שלטו הקווסטים: משחקי הרפתקאות שהיו מבוססים על חידות בפאזלים. המפורסמים שבהם, משחקים כגון Day of the Tentacle, Monkey Island, King Quest וכדומה, עדיין נחשבים ליצירות המופת של הגיימינג.

העובדה שבשנים האחרונות רובנו מעדיפים לשחק במשחקי פעולה מדממים או ריצות אינסופיות, לא אומרת שהקווסטים נעלמו. השבוע יצא למכשירי אפל הפרק החמישי בסדרה הוותיקה Broken Sword, שעושה נעים לחובבי הקווסטים כבר כמעט שלושים שנה. לא צחוק.

גם בפרק הנוכחי תזכו לחקור יצירות אמנות אירופאיות מסתוריות שמובילות רשעים לרצוח דמויות שונות ברחבי העולם. מסתורי! המשחק יצא בשלב זה אך ורק למכשירי אפל, אך גירסת האנדרואיד בתנור וצפויה להגיע בשבועות הקרובים.

המחיר: 19.90 שקלים. אחרי כל השנים שהעתקתם את המשחק מחבר בניינטיז לא תשלמו משהו?

להורדת המשחק לאייפון

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

היא קוסמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלחצו להגדלה, היא די חמודה בתמונה מלאה. ואל תתבלבלו מהשם קווסט, מדובר במשחק אחר לגמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

Glyph Quest הוא משחק פאזל חמוד ומוצלח, כזה שצריך לקשר בו בין כמה קוביות שנראות אותו דבר כדי להעלים אותן (כן, כמו קנדי קראש). הפעם, כל רצף כזה ייצור כישוף, בהתאם לציורים שעל הקוביות, ועם הכישופים האלה תצטרכו להביס אויבים לפני שהם יביסו אתכם.

זה מתחיל פשוט מאוד, עם מעט כישופים אפשריים, אבל הולך ומסתבך ובסופו של דבר מספק חוויה שהיא גם קז'ואלית וגם מאתגרת.

אם אהבתם משחקים כמו Puzzle Quest או 10,000,000 - המשחק הזה לגמרי בשבילכם. אם עדיין לא יצא לכם לשחק בכאלה, כנראה שמדובר בנקודה טובה להתחיל: הגרפיקה חמודה והממשק פשוט.

הורדת המשחק חינמית - אך אחרי כמה שלבים תצטרכו לשלם 7.90 שקלים כדי לקבל רשיון קוסמות שיאפשר לכם להתקדם הלאה. כרגע זמין רק למכשירי אפל.

להורדת המשחק לאייפון

בציר ישראלי

the Gameon Project. אתר רשמי, צילום מסך
אחלה רעיון פרגנו להם. אנחנו ביקשנו המלצות על קווסטים/צילום מסך, אתר רשמי

הפעם בפינה הישראלית שלנו לא משחק, אלא שירות רשת של הצמד הישראלי ליאור גזית ואסף בלזמוביץ?, שיאפשר לכם למצוא משחקים חדשים. קוראים לזה the Gameon Project. קצת כמו שירותי איתור מוזיקה כדוגמת פנדורה, האתר יבקש מכם לספר לו מה המשחקים הסלולריים האהובים עליכם. לאחר שתסיימו להזין לו את כל המשחקים שאתם הכי אוהבים, הוא ימליץ לכם על חדשים כאלה שאתם עלולים לחבב. הכל בכמה לחיצות פשוטות.

אז נכון, אם יש לכם מכשיר של אפל אתם אולי כבר מכירים את ה-Genius של חנות האפליקציות, שעושה את אותו דבר רק מובנה בתוך המערכת, אבל הגאון של אפל נוהג לפשל לא מעט, והוא גם לא ממוקד משחקים. והכי חשוב: הוא לא פועל על משחקי אנדרואיד, מה ש-Gameon עושה בלי שום בעיה.

בקיצור - אם אתם מחפשים את המשחק הבא להוריד, ביקור קצר באתר הרשמי של הפרויקט ואתם מסודרים. רק אל תשכחו לחזור לכאן בשבוע הבא, כן?

לחצו כאן לאתר הפרויקט

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

מה מעצבן השבוע את מעריצי סוניק?

אנחנו כבר שוקלים לעשות מזה פינה קבועה. מעריצי סוניק הקיפוד רגילים להתבאס. ככה זה שגיבור המשחקים האהוב עליהם הופך למותג די שנוא, ושחברת סגה שהמציאה אותו לא מצליחה לייצר משחקים טובים בכיכובו. השבוע שוחרר לרשת הטריילר למשחק הבא של סוניק, שיקרא "סוניק בום". תעיפו עליו מבט.

על פניו מדובר בטריילר די תמים, שאין יותר מדי מה להתעצבן ממנו. אך זה לא הפריע למעריצים הוותיקים, שהצביעו על העיצוב החדש לו זכו שני הדמויות: סוניק עצמו קיבל צעיף (צעיף! מה יש לקיפוד לעשות עם צעיף?), ונאקלס האדום הפך לשרירן-על, ונראה כמו גירסה של עצמו על סטרואידים.

המעריצים, שהיו שמחיים אם העיצוב היה נשאר זהה למה שהם מכירים מהניינטיז, כבר קוראים לסגה להחזיר את סוניק ונאקלס הישנים והאהובים.

וסגה? סגה כבר הוכיחה מליון פעמים בעבר שאין לה מושג מה היא עושה עם סוניק. סביר להניח שהצעיף והסטרואידים יהיו הצרות הכי קטנות של המשחק הזה.

ביי ביי בירדי

הסאגה של פלאפי בירד נמשכה השבוע. אתמול היה הפרק האחרון שבסופו ירד המשחק מהחנויות. אם המשחק עדיין על המכשיר שלכם, ואתם מכורים ולא מצליחים לעבור שלבים, הסרטון הזה נותן טיפ מעולה לאיך לפתור את כל השלבים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully