וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל יאנג מגיע לקיקסטארטר

מה יקרה כשאמן מסחרי מצליח יפנה למימון המוני? וגם גוגל ממשיכה לכוון לטכנולוגיה לבישה, שאטרסטוק מגיבה למהלך של גטי וטלפונים שאי אפשר לצותת להם ממשיכים לעורר עניין

ניל יאנג. Jason Merritt, GettyImages
ניל יאנג, האמן שכל אחד צריך לשמוע את המוזיקה שלו אבל לא בטוח שבנגן שהוא היה רוצה/GettyImages, Jason Merritt

חרף ההספדים הרבים שסופג נגן המוזיקה הדיגיטלי, צפוי האמן ניל יאנג להשיק נגן חדש בקיקסטארטר החל מה-15 במרץ. לפי דיווחים שונים, הנגן PonoPlayer יגיע עם נפח אחסון של 128 ג'יגה-בייט ותג מחיר של 400 דולר.

הנגן, שאת גרסת האבטיפוס שלו הציג יאנג ב-2012 בתוכניתו של דיוויד לטרמן, לא יתבסס למעשה על קבצי MP3 אלא על פורמט ה-Pono שפיתח יאנג, ויגיע לצד חנות מוזיקה עצמאית.
בינתיים, יאנג ויצרנית הנגן מבטיחים שהמוצר יציע צליל מרשים בהרבה מזה של קבצים בפורמט MP3 המוצעים דרך אייטיונס.

זו אינה הפעם הראשונה ששמות מוכרים ובעלי הון אישי גדול, פונים למימון המונים. הבולט שבהם היה זאק בראף שפרויקט הסרט שלו wish i was here השיג מעל 3 מליון דולר, אולם לא היה חסין מביקורת. יהיה מעניין לראות מה תהיה התגובה של הקהל למיזם של יאנג ומה הסכום שהפרויקט ינסה להשיג.

מתלבשים גוגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הלוגו של גוגל ולקחנו אותו מתמונת יח"צ. מתוך הפרויקט: לא כל תמונה צריכה כיתוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל צפויה להשיק בעוד שבועיים ערכת מפתחים (SDK) עבור מכשירים "לבישים". סונדר פיצ'אי, סגן נשיא בכיר בגוגל שהכריז אתמול על המהלך כחלק מכנס SXSW 2014, אמר כי כחלק מההשקה, תפרוש החברה "חזון של איך שאנחנו רואים את השוק הזה עובד" והבהיר שהערכה אינה מיועדת לשעונים חכמים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שוק התמונות מתחמם

סטיב ג'ובס. GettyImages
כל תירוץ לתמונה של הימים של סטיב ג'ובס עם שפם משמח אותנו/GettyImages

בעקבות הדיווחים על פתיחת מאגר התמונות של גטי אימג'ס לשימוש חופשי (אך לא מסחרי) עליו דיווחנו בשבוע שעבר, מנכ"ל אחד הבולטים שבשירותים המתחרים, אתר שאטרסטוק, מגיב. לדברי ג'ון אורינג'ר, הוא אינו מודאג מכך.

"אי אפשר לעשות בתמונות שלהם שימוש למטרות מסחריות ו-99.9% מהעסק שלנו מבוסס על שימוש מסחרי", אמר לפורבס. "אנחנו מוכרים לעסקים שמוכרים כל מיני דברים אחרים, אז אנחנו הולכים להתרכז בלעשות את זה".

חדשות האפליקציות

סמארטפון במכוניות. ShutterStock
הדובר מהפסקה הקודמת התקשר וביקש שנשים תמונה שלו אז הנה בחורה במכונית מתעדכנת בכל מה שחדש/ShutterStock

וודאפון גרמניה צפויה להשיק אפליקציה לשיחות מאובטחות. האפליקציה החדשה, Secure Call, תוצע לשימוש בעלי מכשירי אנדרואיד, ווינדוס פון ו-iOS, לפי הדיווח ב-PCWorld, ותושק לקראת סוף השנה תמורת כ-10 יורו בחודש. התחום הזה הולך ותופס תאוצה בעולם בעקבות מקרי ההאזנות של ה-NSA שנחשפו על ידי אדוארד סנודן. עוד על טלפונים מאובטחים ניתן לקרוא כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • ניל יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully