וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: מזל"ט שהוא גם טייזר

וגם: ווטסאפ מאפשר למשתמשי אנדרואיד לקנות מנוי עבור משתמש, אדוארד סנודן מקבל פרגון מפתיע מצוקרברג. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוארד סנודן חושף מעקבי ה-NSA/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרטיות המשתמשים ואבטחת המידע שלהם ממשיך להיות נושא חם בעולם. לאחר שדיווחנו על מכשירים המיועדים להצפנת השיחות והמידע, ואתמול הופיעו בפסטיבל המדיה SXSW אדוארד סנודן, שחשף את מעקבי ה-NSA וגם ג'ולייאן אסאנג' מייסד ויקיליקס. שניהם בהופעה מרחוק ממושבות המקלט שלהם.

סנודן, הצהיר שהיה חוזר על מהלכיו למרות המחיר האישי שגבו ממנו. לפי הדיווח בגרדיאן, סנודן הפציר במשתמשים להצפין את הכוננים הקשיחים שלהם ואת פעילותם ברשת כדי להגן על עצמם ממעקבים. מנגד, אמר מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג כי ההדלפות של סנודן יצרו תרומה חיובית בכך שגרמו לחברות מתחרות להיפתח לאפשרות של עבודה משותפת ובכך קירבו את התעשייה הטכנולוגית.

מתעדכנים

אפליקציית ווטסאפ. AP
בתמונה, משתמש אייפון שהוריד בחינם עוד לפני שנכנס המנוי/AP

אפליקציית וואטסאפ עודכנה בגרסת האנדרואיד. השינוי המרכזי הוא שמעכשיו ניתן לשלם עבור מינוי של משתמש אחר. בנוסף, שונו הגדרות האבטחה וכעת יוכלו משתמשי אנדרואיד לקבוע מי יראה מתי "נראו לאחרונה" באפליקציה, כמו גם את תמונת הפרופיל ועדכון הסטטוס שלהם.

אפל, מצדה, השיקה אתמול עדכון למערכת ההפעלה שלה למכשירי מובייל: iOS 7.1. הגרסה החדשה מגיעה עם פיצ'ר ה- Car Play, המאפשר אינטגרציה עם מסכי מגע המותקנים בלוח המחוונים ותומכים בתוכנה של אפל. לפי הדיווח ב-Cnet כרגע כולל הפיצ'ר רק גישה למפות ולקבצי קול וכן סיוע קולי מוגבל של סירי. לצד זאת, מגיע העדכון עם תיקוני באגים ושיפור סורק טביעות האצבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

חדשות האפליקציות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל עברה לחבר מביא חבר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל תשלם לגולשים 15 דולר עבור כל משתמש שיחתימו לחבילת ה-Google Apps המוצעת על-ידה בתשלום לעסקים. לפי הדיווח בגיגה אום, משתמשים יתוגמלו עבור 100 המשתמשים הראשונים שיצטרפו עם כל הפניה, ועל בסיס משתמשים ששילמו תמורת 120 יום לפחות. התוכנית מופעלת כרגע רק בתחומי ארה"ב וקנדה.

עוד בעולם של כסף ואפליקציות: מפתחת אפליקציית Whisper הצהירה אתמול על גיוס הון של 30 מיליון דולר. עבור החברה, מדובר בסבב גיוס שלישי בפחות משנה. לפי הדיווח באתר re/code שווי החברה – שפיתחה רשת חברתית לפרסומים אנונימיים – מוערך בכ-200 מיליון דולר בעקבות הגיוס הנוכחי.

שירות חדש למזל"ט חשמלי

המזלט"ים זוכים להרבה כותרות לאחרונה. הרבה בזכות הרעיון של אמאזון להשתמש בשמיים וברובוטים המעופפים כאמצעי השליחויות של העתיד. באחד מאירועי SXSW הוצג רובוט מעופף בעל יכולות תקיפה שמזכיר עכביש במראהו אך מזמזם כמו דבורה. הוא עשוי להיות התגשמות הסיוט של טכנופובים יותר מזה של לוחמים בשדה הקרב.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully