וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש פרצת אבטחה בווטסאפ?

וגם: טוויטר הפסיק לעבוד אתמול במשך שעה, מכשיר ה-HTC One יכלול 2 מצלמות אחוריות וגוגל משיקה תוספים לדוקס. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו טוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוויטר לא היה זמין אתמול. במשך קרוב לשעה, השביתה תקלה את שירות המיקרובלוגינג לרוב המשתמשים בעולם. לאחר פתירת התקלה הודיעה החברה כי חוותה "סיבוכים בלתי צפויים" במהלך פרישת אחד משירותי הליבה שלה, אשר היו הגורם לתקלה.

עוד בהקשר של טוויטר, באחרונה דווח כי היא בוחנת הוספת כפתור חיוג ישיר למפרסמים, שיאפשר לגולשים מטלפון סלולרי להתקשר למפרסמי מודעות ובכך לסייע לשירות לחדור לשוק הפרסום המקומי.

מה במובייל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם ה-HTC One/מערכת וואלה!, צילום מסך

מודעה שהודלפה חשפה את הגימיק העיקרי של דגם ה-HTC One החדש. המכשיר שנבחר בחודש שעבר לסמארטפון הטוב בעולם בתערוכת המובייל בברצלונה, יכלול שתי מצלמות אחוריות. לפי המודעה של מפעילת הסלולר האוסטרלית Telsa, שילוב של שתי מצלמות יאפשר צילום משופר בתנאי תאורה גרועים, בחירת פוקוס אחרי שהתמונה צולמה, אפקטים תלת מימדיים, טשטוש רקע ועוד, המפרט של המכשיר יוכרז ב-25 במרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חדשות האפליקציות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ווטסאפ, תופסים לא מעט כותרות לאחרונה, לא כולן חיוביות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההודעות שלכם בוואטסאפ עלולות להיות חשופות לגמרי למפתחי אפליקציות. כך טוען יועץ אבטחה טכני מהולנד בשם באס בוסצ'רט. לפי ההסבר שמסר ופורסם ב"ביזנס אינסיידר", וואטסאפ מגבה את ההודעות על כרטיס ה-SD של המשתמשים, ואם אלה מאפשרים לאפליקציות אחרות על המכשיר גישה לכרטיס, האנשים שמאחורי אותן אפליקציות יוכלו לגשת למידע. זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע ומדובר בסדרת פעולות שיש לבצע כדי להשיג את המידע אבל לדבריו זה אפשרי. בוסצ'רט מפרט אותן כאן.

עוד בענייני אפליקציות: ה"ניו יורק טיימס" ישיק בקרוב אפליקציית מובייל חדשה שתכלול כתבות סלקטיביות מתוך אלה המתפרסמות באתר ובעיתון – כך דווח בימים האחרונים. האפליקציה תוצע למנויים תמורת 8 דולרים בחודש, ותכלול כתבות שעורכי המערכת מצאו כחשובות בזמן אמת, כולל כאלה שנכתבו על-ידי ג'ורנלים וכלי תקשורת אחרים.

גוגל משיקה מוצר חדש

גוגל השיקה אתמול חנות תוספים לשירות הדוקס שלה, שתציע למשתמשים מגוון אפשרויות נוספות שיפותחו על-ידי חברות צד שלישי. החנות מכילה בינתיים 50 תוספים והמגוון צפוי להתרחב בעתיד.

חדשות פחות טובות לגוגל מגיעות מכיוון ניו יורק. שם תושבת העיר הגישה תביעה נגד גוגל בגין רכישה שביצע בנה בשווי 65 דולר. הילד בן החמש רכש "קריסטלים" וירטואליים במשחק Marvel Run Jump Smash. אז למה סכום כזה קטן מגיע לחדשות? כי נושא הרכישות הפנימיות במשחקים כבר עלה לכותרות בעבר בסכומים גבוהים בהרבה, כאשר בתחילת השנה חויבה אפל על-ידי רשות הסחר הפדרלית בארה"ב להחזיר להורים 32.5 מיליון דולר בגין רכישות שביצעו ילדיהם מתוך האפליקציות ללא רשותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully