וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק שוקלת להוסיף כפתור "Save" לפיד שלכם

TECH

31.3.2014 / 15:17

קראתם מאמר מרתק ורציתם לשמור עוד לאחר כך? כפתור חדש של Save שהופיע על הפיד של חלק מהגולשים בפייסבוק ישמור לכם פריטים בתיקיה מיוחדת. בקרוב אצל כולם?

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

האם פייסבוק תוסיף בקרוב כפתור "שמור" לפיד שלה? משתמשים דיווחו לאתר techcrunch השבוע כי תחת כתבות ששותפו בפיד שלהם הופיע כפתור Save, שלחיצה עליו שומרת את הפוסט ברשימת פריטים שמורים בפרופיל, קצת כמו רשימת ה"מועדפים" בדפדפן.

מדובר בקבוצה קטנה של גולשים שקיבלה את התוסף, בדומה לניסויים קודמים שמבצעת פייסבוק כשהיא בוחנת אפשרות של תוספים חדשים ומנסה אותם על גולשים נבחרים. כשה"ניסוי" מצליח, הוא מיושם על שאר הגולשים והופך לחלק מהפיד, כך שייתכן מאוד שבקרוב תראו את כפתור ה-Save גם אצלכם. בפייסבוק הסכימו רק למסור ל-techcrunch "אנחנו בודקים כעת תוספים חדשים, אך אין לנו מה לספר על כך בשלב הזה".

בשנים האחרונות פייסבוק שואפת להפוך לפורטל תוכן איכותי, שישמש גולשים לקריאה ושיתוף של מאמרים. לפני חודשיים השיקה את Paper, אפליקציית תוכן לגרסת המובייל שלה, וביצעה שינויים בפיד שנועדו (על הנייר, בכל אופן) להקל על הגולש לצרוך, למיין ולשתף כתבות מאתרי תוכן. נראה שהוספת כפתור Save, אם אכן תצא לפועל, תחזק את המגמה הזאת, ונוכל בהינף קליק לחזור למאמר המדעי ששמרנו לפני חודשיים. נשמע באמת נחמד, רק מתי נוכל כבר להריץ חיפושים על סתם נושאים בהיסטוריית הפרופיל שלנו? נצטרך להמשיך לחכות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully