וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בזמן עם גוגל

תוספת לשירות הסטריט וויו מאפשרת להציג איך נראו מבנים בתמונות לאורך ציר זמן. ובינתיים בזירת המובייל גוגל מאויימת מהסמארטפון החדש: "נקסוס קילר". חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית וואלה כפי שהוא מופיע בגוגל סטריט וויו. השירות עוד לא זמין בישראל אבל בוא נחסוך לכם: לא השתנה פה כלום לאורך השנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל מוסיפה פיצ'ר חדש שיחזיר אתכם בזמן: ה-Time Lapse ששולב בגוגל סטריט וויו (Google street view) מאפשר צפייה באובייקטים הנראים על המפות כפי שנראו בשנים קודמות, מאז הפעלתו של סטריט וויו ב-2007.

כך תוכלו לראות עסקים שהיו קיימים במבנה מסוים ואינם עוד, אתרים מפורסמים שעברו שינויים וכן אתרים שלפני שנים ספורות עוד היו בשלבי בנייה. השימוש בפיצ'ר החדש נעשה באמצעות חלון שהתווסף לסטריט וויו ומאפשר "הזזה" של שנת הצילום. לדברי וינאי שט, מנהל מוצר בגוגל המצוטט בדיווח ב"טיים": "המטרה המקורית שלנו עם סטריט וויו הייתה לבנות מפה שתהיה שימושית, מדויקת ומקיפה. אז לכדנו את כל התמונות האלה, וחשבנו, בואו נשתמש בכל המידע הזה וניצור משהו שמשתמשים יאהבו, שאני מקווה שיהיה שימושי".

נקסוס קילר

מכשיר חדש שכבר תואר ברשת כ"נקסוס קילר" הוכרז אתמול על-ידי יצרנית הסמארטפונים הסינית OnePlus. סמארטפון ה-OnePlus One מציע, בנוסף לתמחור של 300 דולר לגרסת ה-16 ג'יגה, מפרט מרשים למדי.

הוא כולל זכרון RAM של 3 ג'יגה, מעבד מרובע-ליבות זהה לזה שבגלקסי S5, מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וידאו באיכות 4K, מצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל, מסך ברזולוציית Full HD עם שכבת הגנה של גורילה גלאס 3 וסוללת 3100mAh.

עם זאת, לא תמצאו בו סוללה נשלפת וגם לא חריץ microSD להרחבת זיכרון, חסרונות שמלווים גם את מכשיר הנקסוס, שבהשוואה אליו הוא בהחלט יכול להוות אלטרנטיבה חדישה ומתקדמת יותר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פייסבוק מרוויחה ומדווחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ק-אצ'ינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, הכריז כי 200 מיליון גולשים מסביב לעולם עושים שימוש באפליקציית המסנג'ר של החברה כחלק מדו"ח ההכנסות הרבעוני של פייסבוק. מדובר באבן דרך לאפליקציה, שאותה מנסה פייסבוק לקדם באגרסיביות. כזכור, לאחרונה דווח כי פייסבוק צפויה להכריח בקרוב את משתמשי האפליקציה הרשמית שלה בסלולר לעבור למסנג'ר על מנת לקבל ולשלוח הודעות.

אתמול דיווחה פייסבוק על תוצאות הרבעון הראשון שלה ב-2014 והכתה את התחזיות עם רווח של 642 מיליון דולר. הכנסות החברה עמדו ברבעון על 2.5 מיליארד דולר, מעל הצפי של 2.36 מיליארד דולר, וזינוק משמעותי מהרבעון הראשון אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully