וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל פרינט סקרין נפתח הערב

TECH

30.4.2014 / 12:47

מיצג אנושי ברזולוציה גבוהה, פרשנות חייה למשחק מחשב וסיפור אהבה שנולד מציורים ומצ'אט בפייסבוק. בחרנו שלוש המלצות מפסטיבל תרבות דיגיטלית בחולון

לוגו פסטיבל פרינט סקרין 2014. פרינט סקרין,
מתקיים זו השנה הרביעית וכולל פקמן בתוך המוח בלוגו/פרינט סקרין

פסטיבל פרינט סקרין Print Screen יפתח הערב (רביעי) וימשך עד מוצאי שבת בסינמטק חולון. הפסטיבל מתמקד בשאלות של שיכחה בעולם הדיגיטלי, ומציג אורחים מחו"ל לצד יוצרים ישראלים ומפגשים חד פעמיים בנושאי ניו מדיה, קולנוע ומוסיקה לצד קהל מקצועי של אנשי חינוך, אנשי טכנולוגיה ואמנים בין-תחומיים.

אם אתם גיקים, סטודנטים לקולנוע וניו-מדיה, גיימרים, אנשי תרבות דיגיטלית ועוד - תמצאו בו לא מעט אטרקציות. ערב הפתיחה כבר סולד אאוט, אבל אנחנו בחרנו עבורכם שלוש המלצות לשאר ימי הפסטיבל שעוד נשארו מקומות עבורם.
מחיר כרטיס לאירוע בודד : 38 ¤.

לא חברה

אוהד פישוף. פרינט סקרין,
אהד פישוף ברזולוציה גבוהה/פרינט סקרין

ערב מיוחד לכבוד הפסטיבל בו יציג האמן הרב-תחומי אהד פישוף את שני המיצגים: "הרצאה על ארכיטקטורה" מ-2012 ו"HD" הנוצרה במיוחד עבור הפסטיבל (בתמיכת הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה). שני המיצגים מיועדים למופיע יחיד ולמסך.

ה”הרצאה על ארכיטקטורה" עוסקת בעבר ומתייחסת לתור הזהב של אדריכלות מודרניסטית אוטופית שחלמה את עצמה עבור עתיד שמעולם לא התרחש. HD מתרחש בעתיד שהתממש בהווה א-היסטורי, מנוקה משאריות; במרחב המתפרש בו נדחסים עבר, הווה ועתיד לכדי מימד אחד, זמין תמידית.

המייצגים יתקיימו 3 פעמים לאורך ימי הפסטיבל:
חמישי ב-21:10
שישי ב-15:00
שבת ב-18:10

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אמא אני בבית! אמא?

קייטלין חוזרת הביתה אחרי טיול בחו"ל רק כדי לגלות אותו ריק. אין זכר לאביה, אימה ואחותה הקטנה. היא מסתובבת בבית הריק ואוספת עדויות לאירועים שהתרחשו שם בזמן שהיתה רחוקה. זהו הסינופסיס למשחק אימה אינדי מצליח מאד מהשנה שעברה, אשר משתמש בצורה מאוד חכמה בחפצים בשביל להעביר סיפור מעניין.

תוכלו לחזות בכל המשחק (משהו כמו שעתיים) משוחק מתחילתו ועד סופו מול קהל חי, בתוספת הנחיה ופרשנות לאורך ההקרנה אותה יעבירו ארז רונן, שכותב את טור המשחקים השבועי שלנו. פרוטקציה? יותר כמו הזדמנות לראות את השפם המיוחד שלו מסביר על משחק מעניין.

יחד עם ארז יציג את המשחק שלו מורן, איש הניו-מולטי מדיה ואוצר תערוכת Get Lost שתוצג לאורך הפסטיבל והאיש מאחורי משחק הפקמן ערק לחמישה חברים.

האירוע יתקיים בשישי ב-14:30 והוא פתוח לקהל הרחב בחינם.

ציורים מתיבת ה-OTHERS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Moran Shoub by Marcus Haucke/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע שיחתום את הפסטיבל יהיה שיתוף פעולה עם מיזם ההרצאות הקצרות: 12 דקות. בו שישה דוברים מקבלים זמן מוקצב לדבר על נושא מסויים, כאשר הנושא הפעם יהיה: "דברים שאיבדנו ברשת". בין הדוברים ניתן למצוא את נוי אלוש ודפני ליף, אבל ההמלצה שלנו מכוונת להרצאתה של האמנית, מורן שוב. מי שהייתה יד ימינו של אדם ברוך וכיום אוצרת ומוציאה לאור שתדבר על חליפת מכתבי אהבה דיגטליים בין אמן לבין המודל שלו.

שמעו סיפור: יום אחד שלח למורן שוב אמן ברלינאי שהיא לא מכירה בשם מרכוס את תמונת הפרופיל שלה מצויירת. מורן הגיבה באמבילוולנטיות: היא אהבה את התמונה, אבל המעשה עצמו היה קצת מפחיד. היא התחילה לדבר עם מרכוס, והוא מצידו המשיך לשלוח לה עוד ועוד גרסאות של תמונת הפרופיל שלה. הם התחילו להתכתב בפייסבוק והקשר ביניהם יותר ויותר לכדי סיפור אהבה, שהתנהל באינטסיביות רבה ללא פגישה אחת.

האירוע יתקיים בשבת ב-19:30.

תוכנייה מלאה וכרטיסים באתר המוצלח של הפסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully