וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גוגל פלוס? מה זה בכלל?"

30.4.2014 / 16:17

בעקבות השמועות על סופה של גוגל פלוס, יצאנו לרחוב לבדוק אם אכפת לכם בכלל. מתברר שלא רק שלא אכפת לכם, גם אין לכם מושג מה זה. מביך

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

טלטלה ברשת: מנהל גוגל פלוס עזב את החברה. לא ממנים לו מחליף. העתיד לא ברור. האם זה סופה של גוגל פלוס? האם אכן נאבד את הרשת החברתית של גוגל? והאם למישהו אכפת בכלל?

ובכן, לא. לאף אחד לא אכפת. יש לכם מן הסתם חשבון גוגל פלוס כי גוגל הכריחה אתכם לפתוח אחד כזה, אבל לא בדקתם אותו שנתיים ולא שם תדווחו על החביתה שלכם. כולם בטוויטר ובפייסבוק. ובכל זאת, לרגל המשבר של גוגל פלוס, וכדי להביע את הערכתנו המקצועית לרשת שכל כך ניסתה לשנות את חיינו יצאנו לחפש אנשים שאוהבים את גוגל פלוס ושיש להם משהו נחמד להגיד עליה.

אז כשבישרנו למרואיינים שגוגל פלוס אולי נסגרת, אף אחד לא התעלף מבהלה. רובם אפילו שאלו "מי?". אישה אחת דווקא אמרה לנו "כן!" כששאלנו אם יש לה חשבון פעיל, אבל אחר כך התברר שהיא פשוט ענתה לנו "כן" על כל שאלה, ואיש אחר ענה שיש לו אבל התברר שהוא לא הבין עברית. גוגל פלוס גוססת ואין איש שיבכה את לכתה. כך חלפה לה תהילת העבר. סתם, גם בעבר אף אחד לא השתמש בגוגל פלוס. שלום ולא להתראות.

קראו גם:
אז למה בעצם גוגל פלוס לא הצליחה להתרומם?

סקר קצר

ולכם - יש חשבון גוגל פלוס פעיל (שאתם משתמשים בו כרשת חברתית)?

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully