וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבותיי ההיסטוריה חוזרת

משחק בשחור לבן הוא הלהיט החדש, דודל ג'אמפ עולה מהאוב עם בובספוג, הרטרו של מטאל סלאג חוזר בתוך משחק הגנה וסטיבן ספליברג עושה טלוויזיה. תוריד תורידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריבועים שחורים ולבנים עשו הרבה כסף השבוע בסמארטפונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים המשחקים הכי פשוטים הם גם הכי מוצלחים. על כך יעיד המשחק החם של השבוע "אל תלחץ על האריחים הלבנים", או Don't Tap the White Tile בשפת המקור. את מה שצריך לעשות במשחק אפשר להבין מהכותרת: על המסך רצה מעין מסילה של אריחים שחורים ולבנים שמתקדמת בקצב מתגבר, והתפקיד שלכם הוא ללחוץ אך ורק על השחורים. נשמע פשוט? רק חכו כמה רגעים עד שהקצב מתגבר ואז נראה אתכם גיבורים.

קשה להבין מה סוד קסמו של המשחק הקטן הזה. אולי זה הפסקול החמוד שמלווה את הלחיצות בצלילי פסנתר נעימים (בכל זאת, האריחים האלה נראים ממש דומים לקלידים). אולי רמת הקושי ההולכת וגוברת. אולי המגוון המפתיע של מצבי המשחק. ואולי פשוט כי זה מסוג המשחקים שאחרי כל פסילה אומרים "עוד פעם אחת בלבד" עד שמגלים שכבר שלוש לפנות בוקר ואתם עדיין משחקים בו במקום לכתוב את הטור הזה.

ב-iOS, אם תהיתם, קוראים למשחק Piano Tiles וכבר צצו כמה חיקויים. חינם גם שם בדיוק כמו שהוא באנדרואיד. שווה.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

בובספוג מכנס משורבט

אומרים שההסטוריה עובדת במעגלים, והמשחק הבא כנראה מוכיח שזה נכון. זוכרים את דודל ג'אמפ, משחק הקפיצות האינסופי שהיה אחד הלהיטים הראשונים לאייפון?

אולי כבר הספקתם לשכוח, כי בכל זאת עברו כבר כמה שנים טובות מאז הפעם הראשונה שהפעלתם את המשחק הוותיק הזה, אבל נסו להתאמץ: יצור ירוק ומקושקש שמקפץ לו בין פלטפורומות מעלה מעלה, ומנסה להתחמק ממכשולים. אז מר דודל (או שמא זה מר ג'אמפ?) עשה לאחרונה קאמבק בתחפושת: עכשיו במקום ייצור ירוק מי שקופץ הוא בובספוג, וכל המכשולים צוירו גם הם בהשראת סדרת הטלוויזיה המצליחה.

מיחזור משחקים הוא לא עסק חדש, אבל להחיות משחק כל כך ישן מן האוב ולנסות למכור אותו שוב באמצעות דמות ילדים פופולרית זה כבר קטע די הזוי. במיוחד שהמחיר המבוקש בשבילו הוא 13.90 שקלים (!). לשם השוואה - המשחק המקורי עדיין זמין לרכישה, ועולה רק 3.50 שקלים. לפחות שאלה אחת המשחק הזה פתר לנו, וזו שאלת מחיר ההערצה של בובספוג. מסתבר שזו שווה עשרה שקלים וארבעים אגורות זמין ל- iOS בלבד, אבל ביננו - בעלי האנדרואיד לא ממש מפסידים כאן הרבה.

להורדת המשחק לאייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יש לכם את זה ביותר מפוקסל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטאל סלאג. רטרו שלא מתעייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובהמשך כמעט ישיר לטרנד המשחקים הישנים באריזות חדשות, קבלו את Metal Slug: Defense, משחק סלולרי בסדרת משחקי הארקייד הקלאסיים של חברת SNK, רק שהפעם במקום לירות בכל מה שזז סוגת המשחק היא Tower Defense - בו צריכים להציב בצורה אסטרטגית כוחות צבאיים בנקודות מסויימות כדי שאלה יגנו על הבסיס שלכם מפני כוחות האוייב.

אז מה נשתנה המשחק הזה מכל ה-Tower Defensים האחרים? הגרפיקה, בעיקר. היא נראית ממש כמו משחק Metal Slug רגיל, מה שאומר אמנות פיקסלים נהדרת, דמויות חביבות ואווירה ניינטיזית משעשעת. גם מבחינת גיימפליי יש כמה טוויסטים שיחודיים למשחק הזה, במיוחד הצורך ללחוץ על הדמויות ברגעים קריטיים כדי שאלה יעשו יותר נזק לחיילי האוייב ויאפשרו לכם לשרוד יותר זמן.

בסופו של דבר מדובר במשחק חמוד מאוד לחובבי הז'אנר, שאמנם לא מציג יותר מדי חידושים אך כן עושה מה שהוא עושה טוב ועל הדרך גם מפציץ בגרפיקה נחמדה. המשחק בחינם (עם אפשרות לרכוש תכנים בתוך האפליקציה) - אז אין שום סיבה לא לתת לו צ'אנס.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הגליל המערבי מאחורה או שאנחנו מדמיינים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערן פאר שחרר לאחרונה את המשחק Numbers לאנדרואיד, שכפי שוודאי ניתן לנחש משמו, עוסק במספרים. המטרה שלכם היא לסדר עיגולים ממוספרים על גריד, וכאשר תציבו שלושה עיגולים זהים כאלה זה ליד זה הם יהפכו לעיגול אחד חדש המציג את המספר הבא בתור. למשל - שלושה עיגולים עם המספר 2 יולידו כדור עם המספר 3 וכן הלאה.

כדי לשרוד כמה שיותר זמן תצטרכו לחשוב כמה צעדים קדימה, ולמקם את העיגולים בצורה כזו שהלוח אף פעם לא יתמלא עד סופו.

כמשחק פאזל Numbers הוא די פשוט, אך הוא עדיין יכול להעביר לכם בכיף כמה שעות, בעיקר בזכות ריבוי הלוחות האפשריים. חינם, אין גרסת IOS.

להורדת המשחק לאנדרואיד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

האלו האלו אבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יפ זה לא הדמות של הבובה מהתוכניות של יובל המבולבל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקים הם כבר לא הכל כשזה מגיע לאפשרויות התרחבות של מותג. זו המציאות כבר כמה שנים בעולם שבו אנגרי בירדס הוא גם סדרת טלוויזיה, ובו סוני משחררת קסדת מציאות מדומה ומצהירה שמשחקים הם רק אחד מהיעדים שלה, או שקווין ספייסי הוא דמות בתוך קול אף דיוטי. וגם אקס בוקס רוצים נתח.

לפני יומיים דווח, כי חטיבת הבידור של אקס בוקס קרובה לסיומו של משא ומתן עם רשת שואטיים לפיתוח סדרת דרמה-אקשן על פי סדרת המשחקים של Halo. זהו קודם כל צעד מסחרי של סחיטת הלימון הכלכלי של מותג המשחקים המצליח והפקת תוכן ל-48 מיליון משתמשים רשומים באקס. אבל זו גם תעודת כבוד לעולם התוכן של המשחק שמורכב ברובו מיריות וסצינות פעולה.

מי שצפוי להפיק את הסדרה עבור מייקרוסופט הוא סטיבן ספילברג ששמו נקשר לפרויקט Halo כבר ב-2009 במה שתוכנן במקור כסרט עלילתי, וכעת כאמור עומד להחתם ברשת טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully