וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת חוזרת

סוני מציגה אחסון על סלילים שיכול להכיל את כל המוזיקה ששמעתם מקלטות בשנות השמונים ביחידה אחת. וגם: תיכוניסט פרץ למחשב ושינה ציונים, ומחקר מוכיח שבדיקת מיילים מהעבודה גורמת לחרדות. חדשות הטק

קלטות אודיו. ShutterStock
בדרך לקאמבאק של 148 ג'יגה?/ShutterStock

סוני הציגה אתמול סרט מגנטי לאחסון מידע שכל אינץ' בו מכיל 148 ג'יגה-בייט, שמגיעים לכ-185 טרה-בייט בקלטת אחת. זה הרבה יותר מדיסק בלו ריי שמגיע לכמה עשרות ג'יגה-בייטים. בדיווח ב"פורבס" הזכירו שפוג'יפילם ו-IBM הציגו ב-2012 אבטיפוס לקלטות שמסוגלות לאחסן כ-35 טרה-בייט של מידע, הרבה פחות מהקלטת הנוכחית של סוני.

התפוטרתי

הטוויטר של ראקש אגרוואל. gawker.com, אתר יצרן
הציוצים של אגרוואל לפני המחיקה - צילומסך מתוך אתר GAWKER.COM/אתר יצרן, gawker.com

בתחילת השבוע דיווחנו על ראקש אגרוואל, המנהל הבכיר שפוטר מפייפאל לאחר שקילל את עמיתיו לחברה בטוויטר. כעת הוא טוען בציוץ נוסף שבכלל התפטר בעצמו לפני המאורעות שהביאו לפיטוריו. לטענתו, הוא התפטר מפייפאל באותו ערב, לפני ההתרחשות שעלתה לכותרות בלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

למה כדאי ללמוד מחשבים בבית ספר

ילדה ואמא יושבות מול מחשב. ShutterStock
מי האקרית קטנה של אמא?/ShutterStock

תיכוניסט ממיאמי נעצר לאחר שפרץ למערכת התעודות הבית-ספרית ושיפץ ציונים לעצמו ולפחות לארבעה תלמידים נוספים, לפי הדיווח של CBS. ג'וס בוטיסטה בן ה-18, שנמצא בשנתו האחרונה בתיכון, מוחזק כעת במעצר בית ומצוי במעקב באמצעות GPS.

סקר קובע את מה שאתם כבר יודעים

אילוסטרציה. ShutterStock
ילד אתה לא קצת צעיר מידי בשביל לענות למיילים?/ShutterStock

המכשירים הסלולריים משפיעים על החברה יותר ויותר: בדיקת מייל מחוץ לשעות העבודה באמצעות הסמארטפון יכולה להעלות את רמות הלחץ באופן דרמטי, טוען סקר חדש של גאלופ.

לפי נתוני הסקר, שהקיף 4,475 עובדים אמריקאים, כמעט מחצית מהנשאלים (47%) שעונים תכופות למיילים מעבר לשעות העבודה מדווחים על לחץ גדול שהצטבר מיום האתמול.

ועידת המפתחים של אפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיו הכרזות משמעותיות השנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות בנוגע להכרזות הצפויות בוועידת המפתחים של אפל כבר צצות ברחבי הרשת. לפי דיווח חדש שפורסם בבלוג 9to5mac העדכון למערכת ההפעלה למחשב, Mac OS X, צפוי להיות משמעותי מאוד ולקבל חשיפה רבה יותר מזה של תוכנת המובייל, iOS 8. לפי הדיווח, Mac OS X 10.10 תציג מתיחת פנים מקצה לקצה ותהיה דומה ל-iOS 7.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully