וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להשקיע בקונדום הזעיר ביותר בעולם?

TECH

30.5.2014 / 12:49

אם מדבקה בגודל מטבע נשמעת לכם כמו קונדום מוצלח, למה שלא תתרמו כסף לפרויקט האינדיגוגו של צ'רלס פאוול, שהמציא לטענתון את "הקונדום הטוב ביותר ב-400 השנים האחרונות"

סרטון הדגמה: קונדום ה-Galactic Cap. יוטיוב, צילום מסך
לא, זה לא לבקן עם כובע טמבל, זה פין מצויר מדגמן את הקונדום החדש/צילום מסך, יוטיוב

בזמן שמוצרים רבים בחיי היום-יום שלנו משתכללים מדי שנה, חלק מהם כמעט ואינן משתנים לאורך השנים. קונדומים למשל. אולי מפני שאנשים אינם להוטים במיוחד לערוך ניסויים טכנולוגיים באיזור הרגיש שלהם, אבל כשפרויקט ה"קונדום החשמלי" למשל יצא לגיוס כספים ברשת הוא לא נתקל בהרבה ביקוש. מעניין למה.

הניסיון הבא לשדרג את עולם הקונדומים הוא הGalactic Cap, הכובעון הגלקטי, שמכריז על עצמו בתור "הקונדום הכי טוב שהיה כאן ב-400 השנים האחרונות". גם הגלאקטיק פונה ללב ולכיס שלכם כדי שתממנו את הייצור ההמוני שלו, וביום ראשון הקרוב ייפתח הפרויקט לתרומות באתר המימון אינדיגוגו. האם הקנונדום המהפכני הזה יצליח להלהיב את קהל הגולשים, או שגורלו יהיה כגורל הקונדום החשמלי הדחוי?

לפחות, כאן לא מחשמלים לכם שום דבר. מדובר בקונדום קטנטן שמורכב משני חלקים: הבסיס שלו הוא מעין מדבקה דקיקה שעוטפת את ראש הפין, ואותה אפשר לענוד גם לפני הסקס, בזמן מקלחת או בשירותים. סמוך לאקט עצמו, אתם שולפים את החלק השני - כיפה שנצמדת לבסיס וחוסמת את יציאת הזרע. אין כאן שרוול ניילון מיותר שעוטף את כל הפין - רק קצה קצהו מוגן, מה שמגביר את עוצמת התחושה בזמן סקס.

יודעים מה, למה שלא תצפו בסרטון אנימציה שמדגים את זה:

הממציא המאושר, צ'רלס פאוול, סיפר למגזין ה-LA Times שהמשקיעים עמדו אצלו בתור, עד שהוא הפסיד מענק למימון הפרויקט והמשקיעים השתפנו. עכשיו זה הכול תלוי בכם.

הקונדום המהפכני עדיין לא קיבל אישור ממנהל התרופות האמריקאי, אבל פאוול מתעקש שהמוצר בטוח לחלוטין. למרות שהקונדום נראה כמו כיפת ברסלב שעומדת ליפול כל רגע, הוא מסביר שהוא נצמד אל האיבר בחוזקה ואין חשש מדליפת זרע לא רצויה. אלא שבינתיים אפשר לסמוך רק על סרטון מצוייר וחזון. מי שמגלים עניין במוצר הם דווקא אנשים מתעשיית הפורנו, שהביעו עניין לדבריו בסטארט אפ שלו. "זה פותר להם את הבעיה של קונדום מול מצלמה", הסביר ל-LA Times, "הקונדום הזה שקוף ומונח על הקצה ככה שזה כבר לא נראה מגעיל". טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully