וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: נוקיה X2

בנוקיה החדש מיקרוסופט מתרחקת קצת מהווינדוס פון ומחבקת את האנדרואיד, עם שני כרטיסי SIM נפרדים, שירותי ענן מורחבים ותפריט שמזכיר את התפריט של האייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשירים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשקט שאינו אופייני לחברה כה גדולה, הכריזה מיקרוסופט על מכשיר הנוקיה X2. המכשיר יריץ הפעם לא את המערכת הרשמית של מיקרוסופט, הווינדוס פון, אלא דווקא את המערכת של גוגל - האנדרואיד.

לאחר שנחשף בברצלונה מכשיר ה-Nokia X, שלא עשה גלים רבים מדי, נוקיה - או יותר נכון מיקרוסופט - מציגים לנו את הדור הבא של מכשיר טלפון מבוססי אנדרואיד, וקצת ווינדוס פון. עדיין לא ברור מה האסטרטגיה של מיקרוסופט, אבל נחמד לראות מכשיר שהוא לא אנדרואיד או iOS בלבד בנוף הסלולרי.

מפרט

המפרט דומה לסדרת הנוקיה X: ה-2X הוא בעל מסך 4.3 אינץ' עם צפיפות פיקסלים של 217 פיקסלים לאינץ', ברזולוציה של 480*800 ובעל משקל של 128 גרם. המכשיר בעל מעבד כפול ליבה במהירות של 1.2 GHZ, מעבד גרפי מסוג Adreno, עם 1GB ראם זיכרון וזיכרון פנימי של 4 GB עם יכולת הרחבה עד 32 GB באמצעות כרטיס SD. למכשיר מצורפות שתי מצלמות: קדמית מסוג VGA ואחורית (הפעם לא של קארל זייס) באיכות של 5 מגה פיקסל עם יכולות צילום וידיאו של עד 720P.

חשוב לציין שהמכשיר תומך בשני כרטיסי SIM, פיצ'ר שלרוב מדבר אל השוק האסיאתי. ניתן לעבור בקלות בין הכרטיסים, ומעניין שמיקרוסופט החליטה להטמיע את הפיצ'ר הזה דווקא במכשיר הראשון שלה. האם מדובר בסטנדרט חדש?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לא בדיוק לומיה, לא בדיוק אנדרואיד

על פניו המכשיר נראה כמו עוד מכשיר לומיה, אך מתחת לפני השטח מסתתרות אפשרויות שלקוחות מהעולם של אנדרואיד: יתרון שנראה זניח אך היה חסר במכשירי הנוקיה X הוא כפתור בית בנוסף לכפתור החזרה. החזקת כפתור החזרה תעלה את תפריט המולטיטסקינג, שמראה את כל האפליקציות שלנו שפועלות ברקע - כמו באייפון.

למכשיר גישה מהירה למצלמה עם לחיצה על כפתור הנעילה והחלקה שמאלה ישר ממסך הנעילה. מסך הבית נראה כמו מסך הבית של מכשירי הלומיה, עם אייקונים בגדלים וצבעים שונים. החלקה ימינה תציג רשימה מסודרת לפי האל"ף בי"ת של כל האפליקציות שמותקנות במכשיר, והחלקה שמאלה תעלה את ממשק ה-Fastlane החדש של מיקרוסופט. 

הענן של מיקרוסופט

כמו שאר החברות כיום, גם מיקרוסופט מנסה לדחוף חזק את שירותי הענן שלה. OneDrive יאפשר לנו גיבוי של התמונות והסרטונים שלנו בשירות האחסון של מיקרסופוט (שבעבר נקרא ה-SkyDrive), עם יכולת מהירה לשיתופים בין חברינו, מעין DropBox של מיקרסופט. נזכיר כי לאחרונה פורסם שמיקרוסופט מגדילה את נפח האחסון החינמי בענן. שירותים נוספים שיגיעו בילט-אין במכשיר הם שירות ה-Outlook וה-OneNote, לסנכרון נוח בין ה-PC והסמארטפון.

שירות המפות של נוקיה, הנקרא Here, מגיע עם ניווט קולי וניווט ללא חיבור לאינטרנט כדי לחסוך שימוש מופרז בחבילת הגלישה. עוד יתרון לשירות הוא ניווט בחו"ל, שעלול להיות יקר בדרך כלל, וכאן ניתן להשתמש בשירותי הדאטה במדינה זרה. המכשיר מגיע גם עם מספר משחקי XBOX קלים וקטנים כדי שנוכל להיכנס לעניינים מהר יותר.

מחיר וצבעים

ה-X2 צפוי להימכר ברחבי העולם במחיר של 99 יורו בסביבות חודש יולי. כמו סדרת הלומיה המכשיר מגיע במספר צבעים: לבן, ירוק מבריק, כתום-שחור וצבע אפור מט אמור להימכר יותר מאוחר.

המחיר מראה שמיקרוסופט מנסה לפנות לשוק הבינוני. טרם נמסר מידע לגבי שיווק המכשיר ומחירו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully