וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד הפייסבוק "גברים בסקס" הוסר מהאתר

העמוד הפופולרי, שקיבץ וידויי גולשות על התנהגויות של פרטנרים בסקס, נסגר אמש, ככל הנראה עקב דיווחים של גולשים על התוכן כלא נאות

מתוך עמוד הפייסבוק "גברים בסקס". פייסבוק, אתר רשמי
העמוד "גברים בסקס" בימיו המוקדמים/אתר רשמי, פייסבוק

חודשים בודדים לאחר שהוקם, עמוד הפייסבוק השנוי במחלוקת "גברים בסקס" הוסר מהרשת. העמוד שיתף סיפורים אישיים של גולשות על התנהגויות גסות או אלימות של גברים בזמן סקס, זכה לפופולריות רבה ועורר דיונים בנושא אלימות מינית.

אמש נעלם העמוד מהאוויר, וגולשים רבים תהו מה קרה לו. אחת ממפעילות העמוד כתבה: "כל האדמיניות (מנהלות העמוד - ר"ר) מצליחות להיכנס ל'גברים בסקס' בזמן שכל העולם שואל אותנו אם הורידו את העמוד. מכירות מישהו שמבינה בזה?" מאוחר יותר כבר היה ברור שהעמוד נמחק מפייסבוק, ככל הנראה בעקבות תלונות גולשים.

גולשת בשם זוהרה עוז כתבה בפייסבוק: "היום אני עצובה. אני לא יודעת איך ולמה, אבל גבר משועמם החליט שדי והותר לו המאבק הנשי שלי; ובלחיצה קטנה אחת, וכנראה בשיתוף עם עוד חברים, סגרו את העמוד החשוב ביותר בפייסבוק". עוז פנתה אל הגולשים בבקשה: "עזרו. שתפו, תפיצו, תייגו ותעשו את הדבר המפגר הזה עם הסולמית #להחזיראתגבריםבסקס". בהאשטאג מפרסמים הגולשים את מחאתם כנגד הסרת העמוד.

העמוד "שולפת ציפורניים" הפמיניסטי נרתם למאבק ופרסם את הטקסט של עוז יחד עם הוראות כיצד להחזיר את "גברים בסקס" לאוויר, בצירוף לינק לעמוד התלונות של חסימות פייסבוק. העיתונאית הדס בשן השוותה בפייסבוק שלה את סגירת העמוד למילת נשים: " מנסים לשלוט על הרצון שלנו להנות מהמיניות שלנו, לדבר על מה שלא מסב לנו הנאה. לא חוקי לכרות לנו איבר, אז סותמים לנו את הפה".

לא ברור כרגע אם המוחים יצליחו להחזיר את העמוד לפעולה, אך בינתיים הציעה אחת ממנהלותיו זויה פושניקוב אלטרנטיבה, במסגרתה היא תארח את סיפורי הגולשות בעמוד האישי שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"גברים בסקס" כאמור זכה להערכה רבה וגולשים רבים שיבחו את הבמה שהוא נותן לסיפורי גולשות ואת העיסוק שלו בנושא אלימות מינית, שמסתתרת לעתים בתוך ניואנסים שקשה לסביבה לזהות. מצד שני, הוא עורר גם לא מעט ביקורת (גילוי נאות: גם הח"מ כתבה עליו ביקורת), בטענות שהוא מעודד התקרבנות של נשים ושנאת גברים, וכן שהוא מטשטש את הגבולות בין אלימות מינית לסתם התנהגות חסרת טקט ואי הבנות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully