וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט ברשת: "זועבי, הלוואי תיפלי לי לידיים ואני אביא לך כיסא בראש"

הראפר רון SKY נשר שחרר לרשת סרטון קללות ואיומים על חברת הכנסת זועבי - והפך ללהיט מטורף. עכשיו הוא גם נעצר וזומן לחקירה במשטרה. "אני אומר מה שכולם חושבים"

עדכון 5.7: הסרטון של נשר נגד זועבי הוסר מעמוד הפייסבוק שלו. נשר כתב סטטוס ובו הוא מעדכן כי נעצר ונחקר, ובשעה האחרונה שוב זומן לחקירה.

הסרטונים שמעלה הראפר רון SKY נשר לפייסבוק שלו וליוטיוב בדרך כלל גוררים תגובות כמו "חחחחחחח" על הטיותיה השונות. הוא מצלם את עצמו מחקה שחקנים וזמרים, ובאחד הסרטונים אף ביצע "146 חיקויים ב-16 דקות" (לא ספרנו, אבל אנחנו מאמינים). אבל הסרטון הפופולרי ביותר שלו בזמן האחרון, שצבר למעלה מ-5,000 שיתופים ו-18 אלף לייקים, דווקא לא ניסה להצחיק.

"אני מתנצל על מה שאני הולך לעשות, אני הולך לקלל הרבה עכשיו", פותח נשר ואומר בסרטון, ואז מתחיל רצף ארוך של קללות המכוונת לחברת הכנסת חנין זועבי: "יא בת אלף זונה שרמוטה, הלוואי שאלוהים ייקח אותך, הלוואי תיפלי לי לידיים אני אביא לך כיסא בראש", ומקלל גם את "העם המסריח" שלה. בהמשך הוא מציע לגולשים לארוב יחד איתו לזועבי מחוץ לכנסת, "למה אני אישית, אם היא נופלת לי לידיים לא אכפת לי לשבת עליה בבית סוהר". בסיומו של הסרטון נשר מתנצל: "סליחה על הקללות, יש לי טורט בנוגע לערבים מזדיינים בתחת".

את הסרטון צילם נשר בעקבות ציטוט התבטאותה של זועבי בפרשת הרצח והחטיפה של שלושת הנערים בחברון. "זה התחיל בתור 'לפרוק את הזעם'", אומר נשר לוואלה!טק, "ישבתי בבית, באמצע המונדיאל, פתאום ראיתי את הידיעה הזאת על זועבי. חשבתי די, מספיק. הנבלה הזבלה הזאת לא צריכה להיות בכנסת. אנחנו צריכים לעשות משהו בנידון".

לפי הסרטון נראה שב"לעשות משהו" הכוונה לחכות לה מחוץ לכנסת ולתקוף אותה.
"יכולים לפרש את זה איך שרוצים. בשנת 2014 כל אחד יכול להביע את דעתו בפייסבוק. דווקא אחר כך היה נער אתיופי שהתקשר אליי וסיפר לי שהוא רוצה לעשות משהו אלים, ואמרתי לו אל תחפש ערבי להרוג, תחפש להגיד את הדעה שלך. אל תהיה כמוהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לדבריו של נשר, כמות התגובות שהוא מקבל על הסרטון היא עצומה, וחלקם מתייחסים אליו כאל משיח או מלך - או, לכל הפחות, כמנהיג. "קיבלתי יותר מ-200 אלף הודעות בפייסבוק. ואני עונה לכולם, עובר אחת אחת", הוא אומר, "הם אומרים לי ברגע שתארגן הפגנה, אנחנו נגיע. כולם מחכים לסימן שלי לצאת לרחובות. הוכחתי שלדבר בגובה העיניים, להגיד את האמת – זה מדבר לאנשים. אני אמנם קיללתי ודיברתי לא יפה, אבל ככה כל אחד חושב בלב שלו. גם בתקשורת כולם חושבים אותו דבר, אבל משלמים להם אז הם לא יכולים להגיד מה הם חושבים".

ומה עם תגובות מגולשים ערביים? בכל זאת, קיללת את חנין זועבי ואת "כל העם שלה".
"בסדר, אל תשפוט אדם בשעת כעסו. ערבים שפנו אליי ורצו לדעת שזה לא נכון לא שונא ערבים, קיבלו יחס מכבד מאוד. אמרתי להם יותר ישראלים מהמשתמטים שיש אצלנו".

נשר, המכנה את עצמו SKY, הוא ראפר שהשתייך למשפחת תאקט, היה חבר בהרכב "האידיוטים" וכיום עובד כמפיק מסיבות. ברשת אתם מכירים אותו, כאמור, בעיקר בזכות החיקויים הוויראליים שלו ורק לאחרונה - גם כהוגה דעות. גם חבר אחר ממשפחת תאקט - יואב "הצל" אליאסי" - התבטא לאחרונה בחריפות בנושא רצח הנערים, כשפרסם בפייסבוק שלו תמונה ובה הוא מציע לראש הממשלה זוג אשכים ודורש נקמה.

ביממה האחרונה פרסם נשר עוד סרטון שבו הוא פונה לציפי לבני, שקראה לחקור גולשים כמוהו שמפרסמים דברי הסתה ברשת החברתית. נשר פונה שם ל"ציפי לבני החלשה והלוזרית", ואיחל לה "לכי תזדייני" תוך שהוא משמיע חיקויים של בנימין נתניהו. הסרטון צבר למעלה מעשרת אלפים לייקים.

אישיות הרשת שלך היא בדרך כלל הומוריסטית, אתה מוכר בעיקר בזכות החיקויים שלך. זה קצת מוזר שפתאום אתה מוציא סרטון כל כך אגרסיבי.
"למה, מי שיש לו הומור צריך לסתום את הפה? סבבה, מצחיק זה יופי אבל קורים פה דברים במדינה ולאף אחד לא אכפת. מתעסקים קצת בדברים החשובים וחוזרים לדבר על אייל גולן. ויש פה משהו חשוב שנוגע לכולם, לא מצוקה של ילדים עשירים ברוטשילד שעושים מחאה, מצוקה בטחונית שנוגעת לכל העם. חוץ מלשמאל שצריך ללכת לאסותא ולבדוק אם המחלה שלו מדבקת".

מאז שהסרטון התפרסם כל כך, קיבל הזמנות להופעות?
"אני לא מחפש לקדם את עצמי. אם הייתי רוצה הייתי מפרסם איזה שיר כדי לרכוב על הגל אבל זה לא מעניין אותי. אני אמן ואני אשתמש במוזיקה כשהזמן יהיה נכון. הקריירה ברשת היא כבר יותר גדולה מכשלל אמן ברדיו. דש לגלגל"צ, אני לא צריך אותם".

עוד בנושא: גם הנער הערבי-ציוני, קרוב משפחתה של חנין זועבי, יוצא נגדה בסרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully