וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטבח אל-יהוד, סמיילי קורץ

גולשת ישראלית תיקנה טעות לשונית בעמוד של החמאס והם ענו לה "תודה על ההערה", וגולשת אחרת ביקשה שידחו את ההפצצה לערב. היחסים המוזרים שמנהלים הגולשים הישראלים עם הודעות החמאס

טרוריסטים הרבה פחות מפחידים כשהם שולחים סמסים עילגים ומפיצים סרטונים מביכים עם מוזיקה דרמטית ופזמון בעברית שנשמע כמו "קוף, תעשה לי גורים". לא נעים, אבל גם כשאתה רב-מרצחים מטיל אימה עם משגר טילים על הכתף, אתה יוצא סתם דביל כשאתה מצייץ בטוויטר איום עם שגיאות כתיב, וגולשת ישראלית מתקנת אותך ש"גדודים" זה בזכר.

(להיט החמאס "קוף, תעשה לי גורים":)

כמו בתקופת "עמוד ענן" ז"ל, בימים האחרונים קיבלו ישראלים רבים סמסים מ"גדודי עז א-דין אל-קאסם" - הזרוע הצבאי של חמאס, לפי הגדרתם. צבאי, לא צבאית, נא להקפיד על ההגדרה המקורית שלהם. בסמס הם מתגאים כי "הטיפשות של מנהיגיכם הפכה את כל ישראל מתחת לאש, והכריח את כל הישראלים להיכנס למקלטים אנחנו נמשיך בהפצצת כל מקום בישראל עד שיענו כל תנאינו הלגיטימיים בחיוב מוחלט".

הגולשים קיבלו את הסמסים ברוח טובה. "הי אסאמאס קאסאם!" ענתה להם הגולשת גילי הרפז, "אין לי סידור מחר לילדה ובגן שלה אין מרחב מוגן. יש מצב להפצצת ערב?" הגולש דן קופר ענה לסמס ב"אבא די כבר זה לא מצחיק".

ואילו הקומיקאי שלום אסייג ענה להם בהודעה מרגשת:

גם בטוויטר גדודי אל-קאסאם מפגינים נוכחות ענפה, ומעדכנים מדי שעה דיווחים ופרשנויות בעברית. "מבצע 'צוק איתן' נכשל... פעולה בלי מטרה לא יכולה להצליח". הישראלים שעוקבים אחרי הציוצים, מגיבים לפעמים בהזדהות. "דובר צבא הכיבוש הישראלי: 'נשיג לפחות שנה של שקט'", צוייץ בעמוד, "תראו לאין הגיעה מדינת הכיבוש...השאיפה המקסימלית.. שנה של שקט.!!! מה תגידו על זה?!" על כך הגיבו גולשים ישראלים: "וואלה", "עצוב" ו"כמה שהם צודקים".

אבל יש גם תגובות מסוג אחר. העמוד של גדודי אל קאסאם עוקב אחרי אנשי תקשורת ישראלים כמו עמית סגל ואיילה חסון, כדי להתעדכן בדיווחים מהצד שלנו, והם אף מפרסמים דיווחים שהם קוראים באתרים כמו "וואלה!" (היוש חמאס!). באחד הציוצים ציטטו את הדיווח של סגל על ההצעה להפסקת אש. סגל ענה להם בטוויטר: "תודה על הפולואפ. אולי תצטטו גם את מפקד חיל האוויר שאמר אצלנו שהמזלט המהולל שלכם הוא דאון של ילדים?"

תגובות ישראליות בעמוד הטוויטר של גדודי אל קאסאם. טוויטר, צילום מסך
תגובות ישראליות בעמוד הטוויטר של גדודי אל קאסאם/צילום מסך, טוויטר

אבל הגדילה לעשות הגולשת אליזבת צורקוב, שהחליטה לעזור לגדודנים קצת עם ההגהה. "גדודים זה זכר", הגיבה להם, "צריך היה לכתוב 'גדודי אל-קסאם שלחו SMS'". הגדודנים, למרבה ההפתעה, השיבו בנימוס מלבב. "שלום.. ותודה על ההערה", הגיבו, "כתבנו גדודי אלקסאם שלחה..המלה שלחה חוזרת ל (הזרוע) _הזרוע הצבאית של חמאס_ ולא ל_גדודים. שוב תודה". "הטרלה הטובה ביותר שלי ever", כתבה צורקוב בפייסבוק שלה.

תגובות ישראליות בעמוד הטוויטר של גדודי אל קאסאם. טוויטר, צילום מסך
תגובות ישראליות בעמוד הטוויטר של גדודי אל קאסאם/צילום מסך, טוויטר

לא ברור אם זו תחילתה של ידידות מופלאה, אבל בעקבות צורקוב ניסו גולשים נוספים את מזלם בתקשורת עם ציוצי וסימוסי החמאס. בינתיים לא נרשמה הצלחה נוספת כשל צורקוב, ואף ידידות לא נרקמה בין המסמסים, אבל מי יודע. כאמור, טרוריסטים הרבה פחות מפחידים כשהם הופכים לסתם עוד גולש מול מסך שנאבק עם איות, ואולי משם תצמח הפסקת האש האמיתית. וכבר אמרו משינה, האויב כבר לא מפחיד הוא רק זקוק לרחמים, וללייקים.

עוד בנושא:
פארדיה מצחיקה על סרטוני החמאס
"סטטוסים מצייצים" נפרץ על ידי האקרים פרו-פלסטיניים
הממים והסרטונים ברשת בעקבות המלחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully