וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתול של סיימון מגיע למימון המון

הרבה לפני גראמפי קאט היו סרטוני Simon's Cat: החתול החמוד שתמיד רעב. תתנו ליוצרים שלו כסף לאוכל? ואיך ממלאים 100 בלונים במים תוך דקה

אלוהים תן לי את הכוח להמנע מפסקת פתיחה קלישאתית המשלבת איזושהי סקירה היסטורית כללית ומשוללת עובדות שצריך ממש לבדוק אותן, ומחברת בין חתולים ואינטרנט. במקום זה בואו נתמקד במספרים:

סרטון ה-Simon's Cat הראשון בפסקה למעלה יצא לפני 6 שנים והוא מתקרב ל-50 מיליון צפיות ביוטיוב. סך הכל יצאו באותה שנה שלושה סרטונים. לשם השוואה, רק בחודש האחרון יצאו שישה. זה אומר שסרטוני האנימציה החמודים של סיימון הם היום סוג של ביזנס. אני מכיר הערכה שגורסת שמיליון צפיות ביוטיוב שוות בסביבות 3,000 דולר לבעליו החוקיים. כלומר, כדי ש"סיימון" יהיה רווחי עבור הסטודיו שמייצר אותו - לטענתם סרטון אחד לוקח חודשיים להכין - צריך הרבה מאד צפיות והרבה זמן וכסף.

כדי להכין סרט ארוך יותר של סיימון, והפעם לראשונה בצבע, מבקש סיימון המקורי בשם הסטודיו והחתולים ששימשו לו השראה לגייס 275,850 פאונד דרך אתר אינדיגוגו. הסרטון שמוביל את הקמפיין די חלש ביחס להומור החכם של המותג עצמו.

יהיה מעניין לראות איך תצליח להתאים את עצמה תופעת האינטרנט מפעם (סיימון) לתופעת האינטרנט של ההווה (אתרי מימון המון). הפרויקט יסגר עוד 10 ימים ועד כה גוייסו קצת מעל 200,000 פאונד.

היסטוריה באתרי מימון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר THE WAKE/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אבן דרך לאתרי מימון ההמון (נדמה שיש המון כאלו לאחרונה) - הספר The Wake, הוא הספר הראשון שמגיע לרשימה הארוכה בפרס בוקר-מאן הבריטי שמקורו באתר המימון הבריטי unbound.

זהו הפרס הספרותי החשוב ביותר בממלכה וקדמה לו שערוריה קטנה, כאשר לראשונה נפתחה התחרות גם לסופרים מחוץ לגבולות חבר העמים הבריטי, אירלנד וזימבבואה. בעקבות כך, התפטרה מתפקידה כיועצת לפרס, אנטוניה פרייזר, אלמנתו של המחזאי הרולד פינטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קיץ בקיקסטארטר

שני הלהיטים האחרונים בקיקסטארטר הם: Bunch O Balloons עם ההמצאה למלא 100 בלוני מים תוך דקה. שביקש 10,000 דולר וכבר חצה את ה-600 אלף דולר. רעיון מגניב, אם כי קצת פחות מתאים למשק המים הישראלי.

השני הוא Sense חיישן השינה שביקש 100,000 דולר והפך לקופה רושמת שאספה כבר מעל מיליון דולר. מטרתו לנטר את השינה שלכם ולעקוב אחר השינויים בחדר שינה כדי בסופו של דבר לשפר את שנת הלילה.

כל עוד הילד שלי קם באמצע הלילה לפחות פעם אחת ואז בשש בבוקר בא להעיר אותי, וכל עוד החתולה מגרגרת משמחה על כך שהיא מזהה מבעד לתריסים שהשמש זרחה ואגב כך נושכת אותי בלחי (היא רוצה לנשק אבל אין לה שפתיים) החיישן היומרני הזה לא מעניין אותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully