וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחלה וייב: חידושים בתחום הצעצועים הרוטטים

תחתונים שמחוברים לאפליקציה בטלפון, מושב אופניים רוטט ולימון חשמלי: מיטב הטכנולוגיה האחרונה של צעצועי המין

לא מזמן דיווחנו כאן על צעצוע מין שמתחבר לאייפד, מה שמאפשר לנו - ובכן - לחדור אליו. עולם צעצועי המין הולך ומתרחב בעוד מגוון גאדג'טים, שמשתמשים גם הם בטכנולוגיה כדי להפוך מוצר טוב למשובח. הנה כמה חדשים.

LYLA 2 SENSEMOTION - ויברטור עם שלט קולט תנועות

הדבר הזה שיש לכם בטלפון שקולט את התנועות ומסובב את המסך לפיהן? אז זה מה שקורה עם המוצר הזה. הוא נראה כמו ביצה ויש לו שלט קולט תנועה עם טווח של 12 מטרים, כך שאפשר ליהנות ממנו בזוג - האחד שולט בתנועות והשנייה נותנת לו ציונים על יכולות התנועה שלו. העסק מגיע גם בגרסה גברית ושני החלקים עמידים למים, אז אפשרי ליהנות ממנו גם בכנרת.

CLUB VIBE 2.0 - נותן ביט

להפעיל שלט בעזרת תנועה זה לאנשים עם יותר מדי אנרגיה. גם לצעצוע הזה, שאפילו זכה בכמה פרסים שלא יגידו לכם כלום, יש שלט - אבל הוא מופעל על ידי סאונד. החלק שאינו שלט יושב בתוך התחתונים ורוטט לפי הקצב של הצלילים. אפשר לתת לבן הזוג להשמיע קולות לתוך זה, אבל הרבה יותר מגניב זה להפעיל את זה במועדון וממש, אבל ממש, ליהנות מהמוזיקה. ואולי אפילו יותר מגניב זה להפעיל את זה בסופר, נניח, וממש, אבל ממש, להנות מההודעות על מבצעים ממערכת הכריזה.

HAPPY RIDE - על הדרך

מושב אופניים רוטט HAPPY VIBES. www.passionfruit.co.za, אתר רשמי
קרדיט : www.passionfruit.co.za/אתר רשמי, www.passionfruit.co.za

אוקיי, זה לא בהכרח מוצר טוב. מצד שני, אולי זה מוצר מדהים? מדובר בכיסוי למושב האופניים שמכיל ויברטור קטן. כי מי מאיתנו לא רכב על אופניים וחשב לעצמו "מממ, מתאים לי אורגזמה עכשיו"?

הצילום ליד המוצר מראה אישה על המושב, אבל גם גברים יכולים להנות מרטט שכזה, ואם לצטט את האתר המוכר את המוצר - "התמריץ הכי טוב להבטיח שתחזור לשבת על הכיסא ותרצה לשבת שם קצת יותר זמן מהרגיל. אפילו יותר טוב, מובטחים הרבה יותר חיוכים פר קילומטר". בהחלט. המוצר הזה יכול להפוך את טור דה פראנס לכל כך הרבה יותר אטרקטיבי.

VESPER - תיליון שימושי

לא הדבר הכי טוב כמכשיר רטט. רק שלוש עוצמות והמגע פחות עדין לגוף, כי הוא לא עשוי פלסטיק נעים - אלא מתכת בציפוי כסף טהור או זהב לבחירתכם. הרעיון הוא שהוויברטור הלז נראה כמו תכשיט, עם כל הפונקציות שהופכות אותו להרבה יותר מתכשיט. הוא מגיע עם שרשרת תואמת ומכיוון שהוא עשוי מתכת ניתן לחרוט עליו הקדשה, למשל - "ליפה שלי ששונאת את ארוחות שישי אצל ההורים שלי. מקווה שזה ישפר אותן”.

FUNDAWEAR - תחתונים מחוברים

לא מחוברים לגוף או משהו, אלא לאפליקציה בטלפון. תחתונים רוטטים שאפשר לשלוט בהם על ידי אפליקציה, ובאים בגרסה לאישה ולגבר. כבר יש דברים דומים בשוק, כשהמפורסם בהם ,LOVEPALZ, הוא משובח במיוחד הודות לכלים הנלווים אליו. אבל FUNDAWEAR הוא פיתוח של דורקס, אותם דורקס מאמצעי המניעה. אתם יודעים מה זה אומר - מוצר עם המון פרסומות אחרי עשר בערב שלא יהיה לכם נוח לראות עם אימא שלכם בסלון. כמו הסרטון כאן למעלה.

לימון - פרי אינטימי

זהו ויברטור המעוצב כלימון ומשום מה קוראים לו לימון, ולא ל?מון כנהוג באמריקה. היוצרים שלו טוענים שיש לו את המנוע הכי חזק בשטח והוא מופעל על ידי לחיצה. ככל שלוחצים יותר חזק העסק עובד מהר יותר. זה עמוד האינדיגוגו של המוצר.

העיצוב הלימוני מאפשר קירבה ואינטימיות יותר מאשר מוט ארוך, למקרה שמישהו אחר מפעיל אותו, ואפשר גם להקליט בו את לחיצות יום האתמול ובכך לבטל את המשפט "וואי, מה שעשית אתמול היה מעולה. אתה זוכר מה זה היה?” פשוט מקליטים ומפעילים מחדש. הסוללה שלו מחזיקה שלוש שעות ואפשר לטעון אותה ב-USB, רק מומלץ לעשות את זה כשאין אף אחד בחדר, כי לך תסביר למה אתה מטעין לימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully