וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט רוכשת את מיינקראפט?

וגם: אפל נפרדת מהאייפוד קלאסיק, אינטל הציגה אבטיפוס של לפטופ עם שני מסכים ולמה הארנק הדיגטלי של אפל מועיל לרשת המיקרובלוגינג? חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט מנהלת מגעים מתקדמים לרכישת מפתחת המשחק הפופולרי Minecraft, חברת Mojang השבדית, תמורת כ-2 מיליארד דולר - כך דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל". רכישה זו עשויה לחזק את מיקרוסופט בתחום משחקי האונליין. לפי הדיווח, שני הצדדים עדיין נדרשים לסכם פרטים שונים במסגרת הרכישה, אך העסקה עשויה להיחתם אפילו השבוע.

לא עוד אייפוד קלאסיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפוד קלאסיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל נפרדת ממכשיר האייפוד קלאסיק, השריד האחרון לתקופת הטרום-מגע בין מכשירי המובייל והנגנים שלה. ענקית האלקטרוניקה עדכנה את האתר שלה בעקבות השקת האייפונים והשעון החכם אמש, ודגמי האייפוד קלאסיק הוותיקים נותרו בחוץ. המשמעות היא הפסקת מכירתם של הנגנים, קטגוריה שתמולא מעתה על-ידי דגמי האייפוד הטאץ', הנאנו (תומך מגע בעצמו) והשאפל בלבד.

האייפד הראשון שהוצמד לו השם "קלאסיק" הוכרז בספטמבר 2007, אותה השנה שבה הושקו גם האייפון והאייפוד טאץ' הראשונים. האייפודים הראשונים, שלפני השקת האייפון ובעקבותיה תחילת הליך הכרסום במכירותיהם, הושקו ב-2001. האייפוד קלאסיק הגיע עד לנפח של 160 ג'יגה-בייט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אינטל מציגה: לפטופ שני מסכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל הציגה אבטיפוס של לפטופ בעל שני מסכים. הלפטופ הניסיוני שהוצג במהלך ועידת המפתחים השנתית שלה כולל מסך רגיל ומסך שני בטכנולוגיית דיו אלקטרוני, מה שיאפשר קריאת ספרים ומסמכים ארוכים בצורה נוחה. חוקר מטעם אינטל הודה שהמסך השני עשוי להעלות את מחיר הפריט, אבל לנוכח השימושים והחוויות שהוא מוסיף הדבר מתקבל על הדעת. לפי PCWorld, אינטל עשויה להשיק מחשבים אישיים בטכנולוגיה זו במהלך השנה הבאה.

מפתחי סנאפצ'ט הגיעו לפשרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנאפצ'ט יישבה מאבק בנוגע לבעלות על החברה. בעלי האחזקות, המנכ"ל אוון שפיגל וסמנכ"ל הטכנולוגיות רוברט מרפי, הכריזו כי הגיעו להסדר פשרה עם פרנק רג'י בראון, שתבע אותם ב-2013. בראון טען כי השניים הדיחו אותו מסנאפצ'ט ולא נתנו לו קרדיט על חלקו בפיתוח הרעיון. אף שפרטי ההסדר נותרו חסויים, בהודעה שפרסמו נכתב כי בראון "הציע במקור את הרעיון של יצירת אפליקציה לשליחת הודעות נעלמות בהיותו סטודנט באוניברסיטת סטנפורד. לאחר מכן שיתף פעולה עם שפיגל ומרפי בפיתוח סנאפצ'ט במהלך הימים הראשונים והמעצבים ביותר שלה".

בכיר בטוויטר: "הארנק הדיגיטלי יועיל לרשת המיקרובלוגינג"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות השקת שירות התשלומים של אפל, אמר בכיר בטוויטר כי המהלך יכול להשתלם דווקא לרשת המיקרובלוגינג. לדברי אדם ביין, נשיא הכנסות גלובליות בטוויטר, "אנחנו מאוד נרגשים מכך שאפל עשתה זאת. כל מה שמקטין את החיכוך בביצוע רכישות במכשיר [הסמארטפון] הוא דבר טוב", אמר במסגרת אירוע של ארגון CTIA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully