וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל נכנעה: כך תמחקו את U2 מהאייפון

וגם: אנדרואיד ב-100 דולר, רובוט צ'יטה שקט ונעליים עם חיבור HDMI. חדשות הטק

לא רוצים את U2? לא צריך

טים קוק ובונו. אפל, אתר רשמי
טים קוק ובונו/אתר רשמי, אפל

כאשר ג'ובס הציג את iCloud ביוני 2011 במצגת האחרונה שלו, הוא דיבר על שירות ששומר את כל התמונות, השירים והאפליקציות שלך והוא תמיד מאובטח. עד כמה הוא מאובטח כבר ראינו, כעת נשאר עניין האחסון: כשאפל הציגה את האייפון 6 היא גם חילקה חינם את האלבום החדש של U2, לכל משתמשי האייטונס. אבל אף אחד לא באמת ביקש את זה ממנה. המעריצים ממש לא אהבו את העובדה שהאלבום התווסף לרשימת ההשמעה שלהם באופן אוטומטי, והרשת התמלאה תלונות והשמצות. אפל הקשיבה, וכעת היא נותנת פתרון שמאפשר לראשונה להסיר מה-iCloud את האלבום לעד.

אז איך להסיר את האלבום המיותר?
1. היכנסו ללינק הזה.
2. בחרו ב"הסרת האלבום".
3. הכניסו את פרטי ה-Apple ID שלכם.
4. תתקבל הודעת אישור ההסרה, ושלום על ישראל.

אנדרואיד להמונים

מכשיר Android One. גוגל, אתר רשמי
Android One/אתר רשמי, גוגל

גוגל אישרה אתמול בבלוג הרשמי את תכנית ה-Android One, שהוצגה בכנס המפתחים שלה ביוני. מדובר בסטנדרט חומרה של מכשירים שיימכרו בשווקים מתפתחים.

גוגל זיהתה את הבעייתיות במכשירי הדגל שלה בשווקים מתפתחים - שווקים בהם עדיין מעדיפים להשתמש בטלפונים לא חכמים, כמו אלו של נוקיה למשל, כי הם יותר זולים. החל מאתמול גוגל מציעה מכשיר עם מפרט יחסית מרשים הכולל מסך 4.5 אינץ', מעבד בעל 4 ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ, זיכרון פנימי בנפח 1 ג'יגה ראם, מצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסל, קידמת של 2, אפשרויות לעבוד עם שני כרטיסי סים במקביל (פונקציה הנפוצה בעיקר בשווקים מתפתחים), אפשרות הרחבת זיכרון ורדיו FM.

השוק הראשון ברשימה הוא השוק העצום של הודו, והמחיר שם יהיה 6,399 רופי - כמעט 105 $ או 380 שקלים חדשים, מחיר זול בהחלט. גוגל מתכננת להתרחב לשווקים מתפתחים נוספים בהמשך השנה כמו אינדונזיה, פיליפינים ושאר מדינות דרום אסיה, נמשיך לעקוב אחר ההתרחבות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מיקרוסופט רכשה את Mojang - המייסד התפטר

אתמול (יום ב') הודיעה מנהל חטיבת XBOX של מיקרוסופט, פיל ספנסר לעיתונות על אישור הסכם הרכישה של חברת Mojang בסכום עתק של כ-2.5 מיליארד דולר. ההסכם מגיע לאחר שמועות רבות על הרכישה בשבועות האחרונים.

עדיין קשה לדעת מה מטרת הרכישה, ואם זה אומר שהמשחק מיינקראפט יהיה בלעדי לאקסבוקס. אחד ממקימי החברה, מרקוס "נוץ'" פרסן, לא יכול היה כנראה לעמוד בהצלחה הפתאומית של החברה הקטנה שלו. במכתב מרגש שפרסם ברשת נוץ' מתאר את חלק מהסיבות לעזיבה. הוא מדבר על מקרה פיל פיש ומסביר למה הוא ממש לא כזה. "אין לי את הקשר למעריצים שלי שחשבתי שיש לי. הפכתי לסמל. אני לא רוצה להיות סמל שאחראי על משהו ענק שאני לא מבין [...] "אני יזם, אני לא מנכ"ל. אני מתכנת חנון שאוהב לכתוב דעות בטוויטר [...] כאשר העסקה תושלם, אעזוב את Mojang ואחזור לעשיית Ludum Dares ופרויקטים קטנים נוספים", ומסכם: "זה לא בגלל הכסף. זה בגלל השפיות."

עלייתם של הרובוטים - גרסת החיות

רובוטים שמחליפים את הספורטאים כבר ניתן למצוא, אבל מה עם רובוטים שמחליפים חיות מהטבע? מהנדסים ב-MIT כבר עובדים זמן מה על רובוט צ'יטה - רובוט שמדמה את היכולות הקלילות והווירטואוזיות של הצ'יטה, בין אם זה לרוץ מהר או לקפוץ מעל מכשולים. עד עכשיו רובוטים מסוג זה פעלו במנוע בערה פנימית שעשה הרבה רעש. כעת מצאו החוקרים דרך ליעל את השליטה ברובוט בעזרת חישוב הכוח שהרובוט נאלץ להפעיל. המנוע הוא חשמלי והחוקרים מבטיחים שהוא שקט ויעיל יותר, ונותן לרובוט יציבות ומהירות על פני מנועי הדור הקודם. עד עכשיו נראה היה שהרובוט מחובר למסוע, אך כעת נראה שהגיע הזמן לשחרר אותו לחופשי במרחבים - כמו בסרטון הנ", ששחרר הערוץ הרשמי של MIT. החוקרים מדווחים על מהירות של כ-16 קמ"ש והיא מסוגלת לקפוץ מעל 33 ס"מ. נראה שזה רק עניין של זמן עד שהם יסתובבו ברחובות ויצודו רובוט אנטילופה.

מי רוצה נעליים עם חיבור HDMI?

סוני פלייסטיישן 4. AP
סוני פלייסטיישן 4/AP

סוני מצאה דרך מקורית לשווק את הפלייסטיישן 4: נעליי אייר ג'ורדן מיוחדות עם הלוגו של PS4 וחיבור HDMI, כך מדווח האתר dualshockers.com. הדגם המיוחד נקרא JRDN 4 X PS4 והוא יעלה כ-950 דולר. לא מדובר בממכשור לביש, שכן חיבור ה-HDMI יהווה דקורציה בלבד, אך היוצר שלהם, ג'וני ברי מאתר freakersneaks.com, מבטיח לצרף כבל HDMI עם הלוגו של אייר ג'ורדן בתוך ערכה מיוחדת לכל זוג. יש למהר, ג'וני מבטיח רק -10 זוגות כאלו בהשקה הראשונית, שאותם ניתן להזמין בלינק דרך כתובת המייל של freakersneaks.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully