וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: תקלה בשעונים במכשירים ניידים

5.10.2014 / 8:17

כמו בשבוע שעבר, בחלק ממכשירי הטלפון בעלי מערכות הפעלה לא מעודכנות הוזזה שעה אחת אחורה בשעון ונגרם בלבול רב. שעון החורף אמור להכנס לתוקפו רק בעוד שלושה שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה השעה? מסתבר שבישראל של 2014 זו עדיין שאלה שאי שאפשר לתת עליה תשובה ברורה. הבוקר שוב התעוררו חלק מאזרחי המדינה לשעון שמפגר בשעה.

שבוע אחרי שהשעון בסמארטפונים עבר שעה אחורה לשעון חורף התקלה חוזרת שוב. בעל מכשירים עם מערכות הפעלה לא מעודכנות - בעיקר טלפונים סלולריים אבל התקלה יכולה לקרות גם במערכות מחשבים ולפטופים ישנים - התעוררו הבוקר כשהשעון שלהם זז שעה אחת אחורה.

גם הפעם נשלחו הודעות על ידי חלק מחברות הסלולר ובאתרי המפעילות עלו הודעות המסבירות איך לשנות את התאריך והשעה לזמן אתונה. וגם הפעם זה לא עזר: מי שברשותו מכשיר ישן או מערכת לא מעודכנת. לדוגמא: בעלי אייפון 4 עם מערכת הפעלה IOS 6 נתקלו בבעיה וסמוך לשעה שמונה התבצע עדכון אוטומטי מירושלים לזמן אתונה המעודכן.

מה עושים?

הפתרון לבעיה הוא לשנות בהגדרות המכשיר את השעה ל"זמן אתונה" במקום "זמן ירושלים". כל עוד חלק מהמכשירים מסונכרנים עם מערכות הפעלה מוקדמות יותר, אנחנו צפויים לחוות שוב את התקלה הזאת בשנה הבאה - ושוב, להתעורר שעה מאוחר יותר.

חשוב לציין שלא כל המכשירים בנויים לעדכון גרסאות של מערכות הפעלה, כי עדכון כזה עלול להעמיס על המכשיר ואי אפשר לצפות מכולם להסתובב עם מכשירים חדשים בכיס כל הזמן רק בשביל לדעת את השעה.

שעון החורף אמור להכנס לתוקפו בישראל רק בעוד שלושה שבועות, ב-26 באוקטובר, בלילה שבין שבת לראשון. בשעה 2:00 בלילה יש להזיז את המחוגים (למי שעוד משתמש בשעון מחוגים ולא במכשיר דיגיטלי) שעה אחת אחורה.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully