וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משקיעה במציאות מדומה

22.10.2014 / 13:55

בקרוב בגוגל גלאס? וגם: קסדת המציאות המדומה אוקולס תראה לכם פורנו בתלת ממד. חדשות הטק

מחסלים את נוקיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוקיה, אומרים שלום לאנשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תם עידן. מיקרוסופט מתחילה להוריד סופית את המיתוג של החברה הפינית המוכרת ממכשירי הלומיה. לאחר שמיקרוסופט רכשה את חטיבת הטלפוניה של נוקיה היא כעת מתכוונת לחסל את המותג. נוקיה צרפת היא הראשונה בה חברת מיקרוסופט תשתמש במיתוג: "מיקרוסופט לומיה".

בעוד שהלוגו של נוקיה מופיע בקדמת ואחוריי המכשירים, לא ברור אם מיקרוסופט תמשיך בדרך זאת וכמו כן האם בעתיד היא תקרא למכשירים "מיקרוסופט לומיה" או שתישאר עם השם "לומיה" בלבד.

האוקולוס ישמש את תעשיית המבוגרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב וואלה בודק את הרשת הזו לצרכים עיתונאיים. כבר חודשיים ולא שמענו ממנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת החברתית בתלת ממד למבוגרים בלבד, utherverse.com, מתכננת להשתמש בקסדת המציאות אוקולוס וליצור עולם מציאות מדומה פורנוגרפי. לאחר שביפן כבר פותחה האפשרות להטריד מינית עם הקסדה, זה הצעד ההגיוני הבא: רשת חברתית פורנוגרפית. "החוויה תהיה ממש כמו סרט באיכות 1080P מלא למבוגרים", מספר מנכל utherverse בריאן שוסטר ל-DailyDot.

הניווט בתפריטים של אוקולוס יתאפשר עם השימוש של ה-Leap, קופסה קטנה שתאפשר שליטה נוחה ומדוייקת בתפריטים ללא צורך בעכבר ומקלדת. חברות אחרות כבר ניסו את מזלן בשילוב מציאות וירטואלית וסקס. גוגל כזכור, הסירה אפליקציה כזו מהחנות הגוגל גלאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסודות של אפל יישמרו, הזכוכית לא

השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
השעון של אפל דווקא כן יהיה עם זכוכית ספיר/AP

אפל הגיעה להסדר עם חברת הזכוכית GTAT: החברות יפרדו וישולם החוב שנותר לאפל. כזכור, בשבוע שעבר דווח שחברת הזכוכית GT Advanced Technologies מאיימת לחשוף את הסכם הסודיות שלה עם אפל. כעת מדווח האתר streetinsider.com ששתי החברות הגיעו להסכם לפיו ייפרדו דרכיהן, ו-GTAT תמכור את תנורי הספיר שהיא רכשה עבור החברה באריזונה שבה אפל השקיעה, ועם הכסף תשלם את החוב של 439 מיליון דולר בחזרה לאפל.

גוגל משקיעה וקונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיל בכף היד. צילומסך אתר Magic Leap/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל ועוד מספר חברות ענק כמו קוואלקום השקיעו בסבב גיוס ראשוני 542 מיליון דולר בחברה מסתורית בשם Magic Leap - חברה המפתחת אביזר כמו משקפיים שמאפשר להציג תמונות מרונדרות מהמחשב בסביבה האמיתית. או אם תרצו: אוגמנטט ריאלטי, מדווח האתר Wall Street Journal.

בעמוד הבית של האתר תמצאו כמה רעיונות יצירתיים כמו צוללת גדולה באמצע רחוב סואן, פיל בכף היד או סוסון ים משחק עם ילדים. מנכ"ל החברה רוני אבוביץ לא מוכן לחשוף פרטים נוספים על יכולות החברה, או על הטכנולוגיה בה היא משתמשת, אך נראה שיש שם משהו שמושך השקעה של מעל חצי מיליארד דולרים. כמו כן בצעד לא אופייני, ראש מחלקת אנדרואיד, סונדר פיצ'אי ישב בדירקטוריון של Magic Leap ודון הריסון ראש מחלקת פיתוח עסקי ישב בתור צופה.

בנוסף להשקעה, גוגל גם רכשה את Firebase, חברה המפתחת אפליקציות לאנדרואיד ו-iOS ומתמחה בשירותי Backend כגון שרתים ופיתוח מוצרים שעוזרים בתהליך הפיתוח. גוגל מספרת בבלוג שלה שהרכישה תעזור לה לשפר את הפלטפורמה לשירותים מול הענן, ומפתחים שכבר משתמשים בשירותים של Firebase לא יצטרכו לשנות דבר אלא רק ירוויחו כעת מן השיתוף פעולה החדש. לא נמסרו פרטי העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully