וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקראים לדגל: הרשת מגיבה לפרשת נטלי כהן וקסברג

3.11.2014 / 11:40

הרשת לא נרגעת ממעצרה של נטלי כהן וקסברג שעשתה את צרכיה על דגל ישראל. חלק חושבים שצריך לרצוח אותה, חלק חושבים שזה שהממשלה משתינה עלינו חמור הרבה יותר. וחלק פשוט עושים סרטונים מאוד, מאוד מוזרים

עריכה: ניב פוקס, יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מאז שהמשטרה עצרה אתמול את נטלי כהן וקסברג, שפרסמה סרטון בו היא עושה את צרכיה על דגל ישראל, הרשת כמרקחה. מגולשים שמגנים את הסרטון עד גולשים שמגנים את המעצר וכמובן - גולשים שסתם חושבים שזה סיפור מצחיק.

הראשון שהעלה סטטוס על הסרטון, ובעצם גם הציף אותו לעולם, היה בעצם יואב "הצל" אליאסי - שכבר כתב על כהן וקסברג בעבר כשהעלתה ליוטיוב את סרטון השואה שלה ב"יד ושם". אליאסי כתב בזמנו בפייסבוק שלו "בא לי להגיד שצריך לסקול אותה באבנים או להוציא אותה להורג בכיכר העיר אבל לא אגיד את זה".

אז הוא עדיין לא אומר את זה, אבל כשביום שישי האחרון נתקל אליאסי בסרטון ה"קקי במקום דם" שלה וכתב עליה שוב בפייסבוק. כהן וקסברג פרסמה את הסרטון כבר לפני מספר חודשים, אבל הפוסט של אליאסי עורר בו עניין מחודש. "הסרטון הזה עיצבן אותי ברמות אחרות ואני מבקש מכל מי שאיכפת לו טיפה מהמדינה הזאת ושיודע להעריך את איפה שהוא נמצא ואת האנשים שמתו בשביל הדגל הזה, לפנות זמן במוצ"ש או בראשון ולהגיש תלונה במשטרה נגדה, על ביזוי סמלי המדינה", ביקש מהגולשים שלו.

הפוסט זכה ליותר מ-5,000 תגובות, מתגובות סולידיות של "מסכנה" ו-"חולת נפש" ועד "היא כנראה מחפשת זין של בן מיעוטים", "צריך לשחוט אותה" ואפילו "צריך לעשות מעשה, מי נותן לי את הכתובת שלה?". מעבר לתגובות הגולשים, היו גם כאלה שאכן הלכו להגיש תלונה במשטרה - מה שגרם למעצרה המתוקשר של כהן וקסברג.

היחצ"ן רני רהב פרסם גם הוא סטטוס מזועזע בעמוד שלו: "יש גבול לחרפה ולבושה, גם אם זה 'אלק' אמנות - שלא תבלבל את המוח, לא עושים כך לדגל ישראל שאלפים נהרגו במלחמות ישראל ששמרו על הדגל. באמת, זו הפקרות קשה ביותר".

אבל כאמור, לא רק תגובות זעם ונאצה הופיעו ברשת סביב סיפור כהן וקסברג. גם תגובות נגד החלטת המשטרה לעצור אותה, או סתם תגובות משועשעות. הנה כמה נבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ממים:

סטטוסים:

Noa Angel: אל תכעסו על נטלי כהן-וקסברג בגלל שהיא עשתה קקי על דגל ישראל. היא עדיין שמאלנית גורה. בסוף היא תתחנך ותלמד לעשות את הצרכים שלה בברלין

Tomer Sharon: אם בחורה מחרבנת על דגל המשטרה תחקור אותה. אבל אם ממשלה משתינה על מליונים? הלו, משטרה!

Yoran Davidi: אז היא חירבנת על הדגל, ביג פאקינג דיל! ככה זה שאת סובלת ממעי רגיז והעבודה שלך נמצאת במפעל לדגלים, תאונות קורות!

Itai Gal: "משטרת ישראל שלום"
"חוטפים אותי"
"מה? מי זה? ילד אל תתקשר לפה יותר יש לנו עבודה לעשות"
-
"משטרת ישראל שלום"
"מישהי העלתה סרטון שלה מחרבנת על דגל ישראל"
"אלוהים אדירים!!!! תישאר איפה שאתה אני שולח ניידת!!! חבר'ה זה מצב חירום, אני חוזר, מצב חירום, כולם לעמדות 'סרטון מטופש שלא משפיע על שום דבר' מיד!!!"

Niko Watts: משטרת ישראל שלום, ברצוני להסגיר את עצמי.
בעת צפיה בוידאו הנתעב של נטלי קקי וקסברג חשתי ברע מהמראות הקשים, מה שגרם לי להקיא על משטח העכבר שלי, אותו גנבתי ממשרדו של סוכן הביטוח הקודם שלי. על המשטח היה הדפס של גרפילד החתול מנופף בגאווה בדגל ישראל. בואו קחו אותי מכאן.

Chaim D. Levinson: ראיתי שהמשטרה הולכת לחקור את נטלי כהן וקסברג על זה שהיא חירבנה על הדגל.
כל כך התרשמתי מהחריצות של המשטרה, שאני מניח גם שהמשטרה הולכת לחקור עוד מיליון וחצי איש שאיימו על חייה.

Meny Aviram: כולם מדברים על מה שטלי כהן וקסברג עשתה לאוסף דגלי העולם שלה, אף אחד לא מדבר על חילוף החומרים המאד מאד מרשים שלה.

Avner Ressel: אירוניה זה אם נטלי כהן וקסברג תיכנס לפוליטיקה ולמפלגת שמאל ותיבחר שם למספר 2.

Ori Gross: אם הבנתי נכון:
לחרבן על דגל = חופש ביטוי
לכתוב שטייסים הם רוצחי המונים = חופש ביטוי
לקרוא למרד מיסים וסירוב המוני לשירות בצה"ל = חופש ביטוי
להדפיס עיתון ולחלק בחינם = פגיעה חמורה בדמוקרטיה

צבי דובוש: מסכן הכלב של נטלי כהן וקסברג. כשהוא לא מוריד אותה לטיול, היא עושה בבית והוא צריך לאסוף אחריה

ואילו הגולש "אבא קריר" הכין סרטון אנימציה בשם "נטלי כהן וקסברג עושה 'אומנות'", בו הוא "מעניש" אותה בהתאם לסרטונים שפרסמה (כמו "נמית אותה בגז", כשישבן מצוייר מפליץ עליה) וכותב "גם זאת 'אומנות'". שמייח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully