וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפרסי לי 300 גרם חתול"

11.11.2014 / 15:18

סרטון שהופץ ברשת הציג חתולה מסתובבת בחופשיות בתוך מקרר הבשר בסופרמרקט. "היינו בהלם", סיפרה לוואלה! הגולשת שצילמה את הסרטון. הנהלת הרשת: "הסחורה הושמדה, המקרר עבר חיטוי מקיף"

תמונות גולשים

סרטון שבו חתולה מסתובבת בתוך מקרר בשר בסופרמרקט מסעירה את הרשת. אתמול עלה הסרטון לעמוד הפייסבוק "צבא החברים", בתוספת הכיתוב "צילמנו בקניות שלנו אתמול במחסני השוק בבית אשל בבאר שבע. חתלתול חמוד יושב ואוכל מהנקניקים". (ראו סרטון למעלה)

בסרטון נראית החתולה בתוך מקרר בשר במעדנייה של "מחסני השוק", כשהיא צועקת על פני הנקניקים ואף נראה שהיא טועמת מאחד מהם. בסרטון נראה שהאחראית במעדניה לא עושה דבר כדי לגרש את החתולה, וברקע אנשים נוספים מצלמים את המחזה המוזר וצוחקים. גולש בשם יבגני זרובינסקי למשל, שנכח גם הוא במקום, העלה לפייסבוק תמונה שצילם תחת הכיתוב "סוף סוף בשר טרי בסופר!"

תמונה בפייסבוק: חתולה במקרר הנקניקים. פייסבוק, צילום מסך
מתוך עמוד הפייסבוק של Ivgeni Zarubinski/צילום מסך, פייסבוק

גולשים חובבי חתולים אהבו את התמונה וכתבו בתגובות שזה דווקא יפה שנותנים לחתולת רחוב לאכול בשר. אך שאר הגולשים לא התלהבו במיוחד. הסרטון זכה למאות שיתופים ולתגובות גועל ותדהמה מצד הגולשים - לצד לא מעט תגובות משועשעות מהסיטואציה.

"היינו קצת בהלם", סיפרה לוואלה!טק הגולשת שצילמה את הסרטון, "רק רצינו לקנות אריסה שהייתה באותו מקרר. המוכרת של המעדנייה הייתה בצד השני באותו רגע, וקראנו לה אך היא לא הסתכלה, רק חשבה שנדחפנו לתור. רק אחרי שאמרתי לה שברצוני רק לקנות 300 גרם חתול היא ראתה מה קורה - אך לא הייתה מופתעת. בשלב הזה הוציאו את החתולה, אבל אחרי שעה בערך היא שוב חזרה פנימה. זה כמובן יכול לקרות בכל חנות ובכל מקום, אך ציפינו לפחות שזה יטופל מיידית - מה שבפועל לא קרה ורק יום אחרי. אנשים עדיין קנו שם והמנהלים עודכנו רק בבוקר".

"אני אוהבת מאוד חתולים ואפילו גידלתי כמה", היא הוסיפה, "אבל זה נורא לא סטרילי. חתולי רחוב נושאים מחלות קשות".

הגולשת מתכוונת להמשיך לקנות במחסני השוק, אבל מודה שהיא תתרחק מהמקררים. "אסור להעלים עין ולחכות עד שזה יתפרסם ויזכה למיליוני צפיות", אמרה, "אלא לטפל בזה מיידית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מרשת מחסני השוק נמסר שמיד לאחר המקרה בוצעה השמדת סחורה, כפי שניתן לראות במסמך המצולם הבא, וכי המקררים עברו ניקוי וחיטוי (ראו תמונה). השמדת הבשר היא חשובה, אך עוד יותר חשוב למנוע מקרים כאלו בעתיד. כיום, כשכל אדם יכול להיות עיתונאי ואפילו תחקירן מטעם עצמו,
מחדלים כאלו הופכים מהר מאוד לוויראליים. גם במקרה הזה הרשת פעלה במהירות וביעילות, הפיצה את המחדל והביאה לתגובה מהירה - והלקוחות יוכלו לעת עתה לקנות בשר ללא רגלי חתול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקוי וחיטוי המקררים בסניף "מחסני השוק" באר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובת רשת מחסני השוק:

"רשת מחסני השוק מביעה צער והתנצלות בפני לקוחותיה על האירוע.

מיד עם התרחשות האירוע בוצע פינוי המקרר, לאחר מכן בוצע חיטוי מקיף למקרר ורק לאחר מכן בוצע מילוי מחדש. חשוב לציין שלאחר זיהוי האירוע אף לקוח לא רכש מוצר מהמעדנייה.
החתולה נלכדה ושוחררה.

מחסני השוק מקפידה ותמשיך להקפיד על קיום נהלי הרשויות בכלל והתברואה בפרט.

מחסני השוק מקפידה על טריות, ניקיון ואיכות המוצרים.
אנו נבצע תחקיר, נסיק מסקנות ונפעל כדי שאירוע כזה לא יתרחש שוב חלילה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסמך המאשר את השמדת הסחורה באישור וטרינרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully