וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודעה ביד 2: למכירה מכונית ב-31 שקל, כנקמה על בגידה

12.11.2014 / 11:57

באתר יד 2 הופיעה מודעה שמציעה מכונית לקסוס יוקרתית ב-31 שקלים בלבד - על ידי אישה שרוצה לנקום בבעלה הבוגדני ולמכור את האוטו האהוב שלו בפרוטות. אבל לגולש שהתקשר למספר ציפתה הפתעה מוזרה

לוחות מודעות ברשת כבר הוכיחו את עצמם כמקור בלתי נדלה לסיפורים אישיים מרגשים. כבר ראינו ברשת בעבר מודעה למכירת מזרן שהכיל זכרונות מנישואים שהתפרקו, או למסירת עץ שמספר את סיפור חייו של בעליו. המודעה שפורסמה באתר המכירות הישראלי "יד 2" בימים האחרונים, כבר הלכה צעד קדימה, והביאו סיפור על בגידה ונקמה - עם טוויסט באמצע.

המודעה נראית ברגע הראשון כמו טעות בהקלדה: היא מציגה למכירה מכונית לקסוס נוצצת שנת 2014 - ב-31 שקלים בלבד. בתיאור הפריט מגיע ההסבר: "זו לא טעות, המחיר הוא 31, שזה כמה שאני ובעלי נשואים עד שגיליתי השבוע שהוא בוגד בי!" נכתב שם, "אני מוכרת את האוטו שלו שהוא אוהב יותר מהמשפחה שלו, שיהיה לו 'שמח' כשיחזור מחו"ל".

מודעה באתר יד 2: מכירת מכונית עקב בגידה. פייסבוק, צילום מסך
מודעה באתר יד 2: מכירת מכונית עקב בגידה/צילום מסך, פייסבוק

הסיפור הזה, של נקמתה של אישה פגועה דרך המכונית של בעלה הבוגדני, הוא לבדו מסעיר את הדמיון - אלא שכאן מגיע עוד טוויסט בעלילה.

אתמול (ד') בערב הגולש ברק כספי נתקל במודעה בזמן שישב בשירותים ושוטט באינטרנט, ולמרות שכבר יש לו מכונית משלו - לא יכול היה לוותר על כזאת מציאה מפתיעה. הוא התקשר למספר שרשום במודעה, ולאחר כמה ניסיונות ללא מענה - ענה לו קול של אישה.

ברגע שכספי הזכיר את הרכב המועמד למכירה, לדבריו, התפרצה עליו האישה בשטף של קללות. התברר - כך מתאר כספי בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו - שלא הגבר הוא שבגד באשתו, אלא האישה היא שבגדה בבעלה. המודעה המפתה ביד 2 הייתה דרכו של הגבר הנבגד לנקום באשתו, ולשלוח אליה המוני גולשים שיציפו את הטלפון שלה בבקשה לקנות את "רכב הבגידה" שלה.

כך התנהלה השיחה, לפי כספי (מתוך הפוסט שפרסם):

"גברת: הלו?
אני: ערב טוב, בקשר לרכב.
גברת: טפייייייייי ינעל &@*** יא בן &:(** דיייייי
אני: (חושב שהיא צועקת על חיית המחמד שלה) מה? לא הבנתי.
גברת: אל תתקשר יותר יא מזד*** כו**** ערס.
אני: גברת זה בקשר ללקסוס, אקטואלי עוד? אני לא מבין אותך, את צועקת...
גברת: תשמע יא ילד ***,אני בגדתי בבעלי, הוא פרסם את המודעה שישגעו אותי, וזה מה שאתה עושה!! אם עוד פעם תתקשר אני יתלונן על הטרדהההה יא בן של **** טפייי ***.
ברק: את יודעת מה??! אז טפיייי עלייך יא בת **** על מה שעשית לבעלך וטפייייי על בעלך ה****** הזה שהאכיל אותי סרטים שזכיתי בלוטו לכו שתיכם ל*** של האמא שלכם יא ***** ***!!!!!!!!!!!"

כספי המאוכזב נאלץ לוותר על חלום הלקסוס ב-31 שקל שלו, אבל מספר שהוא פשוט התפוצץ מצחוק מכל הסיפור. "זה הזוי, יכול לקרות רק בישראל", הוא אומר בשיחה עם וואלה!טק, "הבעל יצא גדול מהחיים מבחינתי".

את האישה מהמודעה (שמה שמור במערכת) לא הצלחנו להשיג - ככל הנראה היא הפסיקה לענות לטלפונים אחרי גל המטרידנים שהציף אותה, אולי אף ניתקה את הקו. המודעה עצמה הוסרה מאתר יד 2, כך שאולי לא נדע לעולם מי באמת בגד במי, האם זה אמיתי או מתיחה ואולי חלמנו חלום. נחכה למקרה הבגידה הבא שיצוף ביד 2, ונקווה שלבן הזוג הבוגד יש גם אופנוע ים או מערכת קולנוע ביתית.

  • עוד באותו נושא:
  • יד 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully