וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת המשחק ET של אטארי: עכשיו אפשר לצפות בסרט המלא

23.11.2014 / 18:23

בשנה שעברה נמצאו עותקים קבורים במדבר של המשחק הגרוע ביותר בהיסטוריה של אטארי - ET, בעקבות הסרט על החייזר החביב. עכשיו אפשר לצפות בסרט התיעודי המלא. צפו בטריילר והורידו את הסרט

יוטיוב

זוכרים את הסיפור על המשחק של אטארי על הסרט E.T, והסרט התיעודי שעוקב אחרי החפירות במדבר שהובילו למציאתו? אז עכשיו הסרט זמין לצפייה לכולם. למי שלא זוכר, הנה תקציר קטן של הסיפור הבאמת יוצא דופן הזה:

בשנת 1982 יצא המשחק E.T של חברת אטארי לקונסולות ה-2600. המשחק היה כישלון שלא מכר הרבה עותקים. השמועות דיברו על כך שהחנויות לא יכלו להיפטר מהעותקים אז אטארי, לה נשארו גם מחסנים מלאים של המשחק, באה ב-1983 עם צי משאיות ולקחה את כל העותקים שלא נרכשו וקברה אותם במדבר.

משחק אטארי נמצא במדבר. טוויטר, צילום מסך
עותק שהתגלה בחפירות/צילום מסך, טוויטר

נשמע מוזר? מה שעוד יותר מוזר זה שעכשיו, אחרי 31 שנה צוות שלם הגיע לאזור הקבורה המשוער כדי לבדוק אם האגדה נכונה, ועכשיו אפשר לצפות בכל הסיפור הזה בקונסולות של מיקרוסופט.

חברת Xbox Entertainment Studios, חברת ההפקות החדשה של מיקרוסופט (שמאז הספיקה להיסגר עקב צמצומים בחברה) משחררת את הפרויקט הראשון שלה, ושמו: Atari: Game Over.

מדובר בסרט של קצת יותר משעה ומספר את סיפורה של אטארי, החברה הגדולה של הקונסולות, שהחלה את הדרך עם המשחק המפורסם Pong (שיש שאומרים שהוא היה המשחק הראשון) ועד לנפילה הגדולה עם המשחק של E.T והחפירות מאתר הקבורה.

כיוון שהחברה נסגרה כנראה אין סיבה למיקרוסופט לאקסקלוסיביות, וניתן לצפות בסרט באורך מלא גם בדפדפן באמצעות התחברות לחשבון של מיקרוסופט והתקנת תוסף ה-Silverlight.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אטארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully