וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות שיא ברשת ביום שישי השחור

30.11.2014 / 15:01

עלייה של מעל 20 אחוז באתרי המכירות הגדולים, כשיותר מרבע מהרכישות הן של מכשירי אפל. וגם: השעון של סוני נחשף ואייפד עם מסך גדול בדרך. חדשות הטק

בחורה עם מחשב. ShutterStock
עורך וואלה TECH קיבל את הפיבר וקנה לא מעט בעצמו. זו אילוסטרציה, אין לו שיער/ShutterStock

לפי ידיעות של שלושה מכוני מחקר שונים, עלו המכירות באינטרנט בארה"ב בסביבות 20 אחוז. הדיווח מגיע מהאתר Recode שבדק את האנליזה של מכוני המחקר: , ChannelAdvisor ו- Custora. לפי Adobe, הגידול חל בקרב 70% מ-100 החנויות המובילות באינטרנט מופיעות במחקר.
נראה שהאמריקאים כבר פחות אוהבים ללכת מכות בחנויות עצמן ומעדיפים לעשות את המלחמות שלהם בבית מול כפתור ה-F5 על הסייל הלוהט התורן.

מי הרוויח?
המכירות ב-eBay רשמו זינוק של 27%. הנתון המרשים ביותר מגיע מאמזון, אשר מכרה 64 מוצרים בשניה, וסכום כולל של 5.5 מיליון מוצרים המשקפים עלייה של 24% מהמכירות בשנה שעברה.

עוד מרוויחה גדולה בתאריך של יום הקניות הגדול ביותר, היא אפל. לפי מחקר נוסף של IBM יותר מרבע מהרכישות אונליין התבצעו על המכשירים של אפל, לעומת פחות מ-8 אחוז על אנדרואיד. גם בתעבורה עצמה אפל מובילה עם יותר משליש על מכשירי ה-iOS לעומת 16% מול המתחרה מבית גוגל. יתכן והשדרוגים שאפל מוסיפה ל-Apple Pay תרמו לתוצאות המרשימות בנוסף לשילוב קורא טביעות האצבע באייפדים החדשים.

מחר (שני) יתרחש סייבר מאנדיי. שהוא יום הקניות הרשמי באינטרנט והצפי הוא לשיאים חדשים גם שם.

השעון של סוני נחשף

בשבוע שעבר דווחנו שסוני עובדת על שעון חכם, שהוא לא כל כך חכם, אך הוא חסכוני בעקבות טכנולוגיית הE-paper.
כעת סרטו חדש וכתבה ב-Wall Street Journal חושפים קצת יותר פרטים.

ממבט ראשון השעון לא נראה חכם אך הוא מעוצב באופן מיוחד: הרצועה שלו היא בטכנולוגיית ה-E-paper מה שתורם לדגם מאוד דק ועדין וגם מאפשר להחליף את הצבע של הרצועה בנוסף לפנים של השעון.

על השעון אחראית חברה בשם FES (ראשי תיבות של Fashion Entertainments startup) שהיא תת מחלקה אצל סוני. לפי הדיווח, החברה עובדת לא רק על השעון, אלא על כל האביזרים הלבישים, כך שיש גם פפיון ומשקפיים מעוצבות.

עדיין לא נחשפו מערכות ההפעלה שיעבדו עם השעון, אך באחד מסרטוני החברה ניתן לראות מכשיר אנדרואיד שקובע תצורה של משקפיים מיוחדות. השעון החדש אמור להחזיק כ-60 יום על סוללת (כפתור) אחת. השעון צריך להיות זמין למכירה בסביבות מאי.

הקלף החזק בשרוול של אפל

ביקורת: אייפד אייר 2 אייפד מיני 3. עידו שחם
גיא גורן מדגמן אייפד אייר 2 ומיני בביקורת הוידאו שלנו/עידו שחם

אייפדים גדולים שוב באים. אולי זה לא מפתיע בעקבות דיווחים על ירידות בשימוש וברכישות שלהם, שאפל תנסה לייצר סגמנט שוק חדש עוד יותר. לפי דיווחים של האתר 9to5mac עולה מחדש השמועה על אייפד עם מסך בגודל 12.2 אינץ'.

מקור הדיווח במגזין יפני, והוא מספר על מסך גדול יותר, מעבד A9 חזק יותר (מעניין שזה לא A9X כמו שבדרך כלל אפל מכנה מעבדים של ליין האייפד), ו-4 רמקולים. למרות שסמסונג וגם לנובו כבר מוכרות טאבלטים גדולים מ-10 אינץ', עד שאפל לא תיכנס למשחק, זהו לא באמת סגמנט מועדף.

צפי ההגעה לחנויות הוא בין אפריל ליוני. בעבר אירוע האייפדים של אפל היה בסביבות האביב: האייפד הראשון הוצג באפריל והשני במרץ, אז יתכן שאפל תחזור לתאריכים האלו בשביל השקה של מכשיר עם מסך גדול.

עוד באותו נושא

ביקורת: אייפד אייר 2. הכי טוב שיש כרגע

לכתבה המלאה

תנו לנו טלפונים נקיים יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קשקושים בגב של מכשיר אייפון 5 שמצאנו במשרד ויכל להיות נקי יותר/מערכת וואלה, צילום מסך

חוק חדש שעבר בסנאט, נוגע לאותיות והסימנים המוזרים מאחורי הסמארטפונים. הבשורה: הם עשויים להצטמצם. החוק שנקרא E-Label, מספר The Hillמדבר על כך שאותיות כמו לוגו ה-FCC, מספר סידורי של המכשיר והדרכים להיפטר מן הסוללה בצורת פח עם X יוכלו להיות מוסברים בתוך המכשיר עצמו ולא יצטרכו להיות חרוטים על גבו.

החוק ישמח לא רק את הלקוחות שיהנו ממראה נקי יותר של מכשירים, אלא גם את יצרניות המכשירים הקטנים יותר כמו שעונים חכמים. כאשר כל מילימטר חשוב, הצורך בפחות עבודה פיזית על המעטפת של המכשירים מקל את תהליך היצור ואף צפוי לצמצם עלויות.

לא הכל ורוד. אותיות כמו CE ישארו בינתיים כיוון שהם מדברים על התקינות האירופאית, אז כנראה שנצטרך עוד חוק אחד, עד שנוכל להשתמש במכשירים ערומים לגמרי.

נינטנדו בדרך לסמארטפונים

אפליקציית מצלמה לאנדרואיד מאפשרת טשטוש רקע. צילום: אלכסנדר קנלר,
בובה של מריו שקיבלנו פעם במקדונלדס כי לא היה מריו לאייפון/צילום: אלכסנדר קנלר

נינטנדו, בניגוד לשאר החברות הגדולות, מסרבת באופן גורף כמעט להציב את המשחקים שלה בפלטפורמות מתחרות. כעת זה הולך להשתנות. או לפחות מסתמן צעד בכיוון. הנכון לפי דיווח של TechCrunch נינטנדו הגישה בקשה לפטנט שיאפשר לה להריץ את הקונסולות הניידות שלה על פלטפורמות אחרות, כמו בתוך מושבים של מטוסים, רכבות וגם על טלפונים סלולריים. ל

גיימרים למובייל הדבר לא חדש, מדובר באימולציה וניתן להריץ משחקים ישנים על האייפון והאנדרואיד אפשר כבר שנים באופן לא רשמי ולא תמיד באופן חוקי, אם כי לאחרונה מאז 8.1 קשה עוד יותר להריץ אותם על האייפון.

אם הפטנט יתקבל ונינטנדו תמשיך בפיתוחו יתכן ונראה בקרוב סופסוף את מריו, פוקימון ושאר החברים על מכשירי הסמארטפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully