וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולש שפרסם תמונות של פוליטיקאים במדי נאצים: "יהודי ישראל מופקרים יום יום"

1.12.2014 / 9:46

עוד סיפר הגולש, שזהותו עדיין אינה ידועה, כי הוא מפיץ תמונות בסגנון הזה כבר שנים, כדי שלפוליטיקאים "יכאב כמו כמו שכואב לי". השר לביטחון פנים אהרונוביץ' קרא לפתוח בחקירה נגד הגולש

תמונות של מתנגדי חוק הלאום במדי נאצים בפייסבוק. פייסבוק, אתר רשמי
תמונות של מתנגדי חוק הלאום במדי נאצים בפייסבוק/אתר רשמי, פייסבוק

יוצר התמונות של יאיר לפיד ורובי ריבלין במדי נאצים סיפר אמש לוואלה! כי הפיץ את התמונות מתוך כאב על "יהודי ישראל המופקרים יום יום בגטו היהודי בישראל".

אתמול (א') הועלו לרשת תמונות של פוליטיקאים עליהם "הולבשו" מדי נאצים בפוטושופ, על ידי משתמש פייסבוק בעל השם הבדוי "נתן זועבי". הפוליטיקאים המופיעים בתמונות - הנשיא רובי ריבלין, השרה ציפי לבני, השר יאיר לפיד, המפכ"ל יוחנן דנינו וחבר הכנת לשעבר מיכאל איתן, נבחרו על ידי הגולש מכיוון שהם התבטאו נגד חוק הלאום, לדבריו. בהמשך פורסם כי השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' קרא ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה מיידית בנושא, שכן "אין לאפשר ביטויי הסתה באינטרנט וברשתות החברתיות, ומחובתנו למגר את האלימות הנפוצה שם".

"שיכאב להם קצת"

המשתמש "נתן זועבי" הספיק לענות לכמה שאלות של וואלה!טק אמש, לפני שעמוד הפרופיל שלו נמחק, וסיפר כי "יצרתי את דף הפייסבוק הזה מכאב. יהודי ישראל מופקרים יום יום בגטו היהודי בישראל".

הגולש, שעדיין לא הזדהה בשמו האמיתי, הספיק לדבר גם עם המגזין האינטרנטי ההומוריסטי "כוכבים ברשת", שם סיפר כי הוא בחור בן 25 שנתן לעצמו את הכינוי "נתן זועבי" על שם "נתן זהבי, הקאפו מ-103FM" לדבריו. עוד הוא סיפר כי בחר להציג את הפוליטיקאים במדי נאצים כי הם מפקירים את יהודי ארץ ישראל, ו"שיכאב להם קצת כמו שכואב לי". הגולש הוסיף כי הוא לא מפחד מהמשטרה, וכי הוא כבר העלה את התמונות באתר של משטרת ישראל - ובתגובה הם חסמו אותו. לשאלתו של מגזין "כוכבים ברשת", אם הקשר לתמונות ההסתה נגד יצחק רבין בזמנו הוא מכוון, ענה "נתן זועבי" שרבין "מת 20 שנה, וטוב שכך, הוא גרם לרצח של אלפי יהודים, הוא פושע". הוא הוסיף כי הוא מפיץ תמונות בסגנון זה כבר שנים וכי הפיץ כבר בעבר תמונה מעובדת המציגה נאצים בכנסת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully