וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה השיט הזה?

1.12.2014 / 19:38

בזמן שמאות חברות התחרו זו בזו מי תתן מבצעי "בלאק פריידיי" מפתים יותר, חברה אחת דווקא ניצלה את יום שישי השחור כדי לשלוח ללקוחות קקי בקופסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר טירוף ה-Black Friday שהסעיר את העולם, חברה אחת עם הומור קודר החליטה לעשות מעשה ספק מחאתי ספק יחצ"ני: מכירת קופסא של בולשיט. אבל באמת בולשיט.

מדובר ביצרנית קלפי משחק בשם Cards Against Humanity. לפי הדיווח ב-arstechnica, במהלך יום שישי השחור, החברה חסמה את האפשרות לרכוש את המשחק באתר, ובמקומו הציעה למכירה קופסה מסתורית. "בכדי לעזור לכם לחוות את החסכון האולטימטיבי על מוצרי החברה בבלאק פריידיי הזה, הסרנו לחלוטין את המשחק ואין אפשרות לרכוש אותו", נכתב באתר, "במקום זה, אנחנו מציעים לכם הצעה חד פעמית, לקנות קצת בולשיט".

בתוך הקופסה אכן היה בולשיט - חרא של שוורים (Bull-shit). העלות היא שישה דולרים, ובחברה מבטיחים שיש בתוכה צואה (מחוטאת) של שוורים שאיתה אפשר "לדשן את הגינה, לקשט את העץ או להפתיע את בן\בת הזוג שלכם עם מתנת החרא".

וזה עבד להם, כי תוך חצי שעה נמכרו כל 30,000 הקופסאות, לפי הדיווח. ייתכן שחלק מהגולשים פשוט היו סקרנים לגלות אם בקופסה יש משהו אחר, אבל כפי שכתבה החברה בעמוד הטוויטר שלה, "אם קניתם את החרא כאשר ציפיתם שיהיה משהו אחר שהוא לא חרא, אז קניתם מסר חשוב לחיים בשישה דולרים".

כשהסתיים המבצע העלתה החברה סרטון המבשר על מבצע נוסף בשם "10 יום של קוואנזה או משהו כזה": בסרטון, סנטה קלאוס מת והחג החדש שמכריזים אליו הוא קוונאזה (חג אפריקאי בארה"ב ובמדינות אפריקה). למשך 10 ימים, החברה תשלח מתנות למי שיירשם וישלם, בלי לפרט איזה סוג של מתנות. בעבר החברה כבר יצאה עם מבצע דומה לחג המולד, והמשתתפים קיבלו גושי פחם, שלרוב נותנים למי שהיה "ילד רע" בחג המולד. טמטום או גאונות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully