וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מובלי משה חוגג רכש דומיין ב-5 מיליון דולר

2.12.2014 / 11:49

היזם הישראלי רכש את הדומיין invest.com עבור קרן Singulariteam שהקים לפני שנתיים בשיתוף עם אהוד אולמרט, עבור אתר אינטרנט חדש למשקיעים

משה חוגג מנכ"ל מובלי. סיון פרג',
חוגג. משה חוגג/סיון פרג'

כמה עולה לקרוא לאתר שלך בשם כמו invest.com? מיליונים, מסתבר. היזם הישראלי משה חוגג, מייסד האפליקציה YO ומנכ"ל חברת Mobli, רכש את הדומיין invest.com בסכום אדיר של 5,000,000 דולר. לפי האתר Forex Magnates המתמחה במסחר במט"ח ובמניות, זוהי הרכישה הכי גדולה של דומיין בתחום המסחר אי פעם, כאשר למקום השני מגיע הדומיין investing.com, שנרכש ב-2,450,000 דולר.

למה לחוגג להשקיע סכום כזה? לפי הכתבה מדובר בהשקעה של הקרן Singulariteam בבעלותו, אשר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שימש בתפקיד היו"ר שלה עד הרשעתו. הקרן עתידה להיכנס לשוק המסחר, עם אתר חדש למשקיעים ושירות בשם tox$ - המעניק למשקיעים אינפורמציה על מניות.

סחר דומיינים אינו דבר חדש, אם כי ימי הזוהר שלו כבר חלפו. בעבר, לפני שפייסבוק הפך לשער העיקרי שלנו לעולם האינטרנט ולפני שרוב הגלישה נעשתה דרך אפליקציות, אחד הדברים החשובים ביותר עבור אתר אינטרנט היה הדומיין, השם שיוקלד בשורת הכתובת. המלחמה על הדומיין הקליט ביותר הייתה עקובה מכסף. ובכל זאת, לפני חודשיים פורסם כי חברה רוסית קנתה את הדומיין "אבולה.קום" ב-200 אלף דולר, ועם החגיגה החדשה של משה חוגג, נראה המירוץ לדומיין עדיין לא עבר מן העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully