וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו תוכלו להירשם לישראכרט באמצעות בטביעת אצבע

3.12.2014 / 15:23

וגם: שירות שמאפשר לכם לצפות במשחקי וידיאו של אנשים זרים בזמן אמת, ושירותי ה-TV במגמת הידרדרות. חדשות הטק

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חברת ישראכרט הודיעה שהיא תאפשר שימוש בחיישן טביעת האצבע של האייפון. עם שחרור גרסת iOS 8, מאפשרת אפל לאפליקציות צד שלישי להשתמש בחיישן טביעת האצבע עבור הרשמה לשירותים הדורשים סיסמא - ועכשיו גם ישראל על המפה.

אפליקציית ישראכרט מאפשרת צפייה בפירוט החשבון, גישה להטבות שונות (כמו 1+1 בקולנוע) ועוד. משתמשי האייפון כבר לא צריכים סיסמא עבור ההרשמה, די להזין את טביעת האצבע פעם אחת והאפליקציה תשמור את המידע הרגיש במכשיר עצמו (ללא גישה לרשת).

מעניין שהאפליקציה עובדת דווקא דרך האייפון, שרק עכשיו מאפשר גישה לפיצ'ר הזה, לעומת מכשירים כמו הגלקסי שקיימים עם טביעת אצבע כבר יותר מחצי שנה.
האפליקציה תעבוד על מכשירי אייפון 5s ומעלה והיא דורשת שדרוג למערכת iOS 8.

להורדה באפסטור

סטים תשדר משחקים בין משתמשים

משחק EMERGENCY 5. steampowered.com, אתר רשמי
משחק EMERGENCY 5/אתר רשמי, steampowered.com

סטים, חנות האפליקציות הגדולה בעולם למחשבים אישיים, החלה בבטא מיוחדת שתאפשר לשחקנים לצפות בחבריהם משחקים - וגם באנשים זרים. כאשר חברות שמשדרות משחקים בסטרימינג כמו twitch.tv נרכשות על ידי מפלצות תוכן כמו גוגל, נראה שיש בתחום פוטנציאל גדול.

סטים החלה שירות בטא בו יוכלו המשתמשים הרשומים לצפות בשחקנים אחרים משחקים במשחקים של סטים, וגם לשדר בעצמם. כל מה שצריך הוא להירשם ללינק הבא עם חשבון הסטים, ולאחר מכן ניתן לשדר ולצפות בסטרימינג בלי בעיה. כמובן שזה פותח בעיות של פרטיות, לכן צריך לשים לב למי מאפשרים את הצפייה.

כרגע השירות בחינם, וכיוון שסטים עושה את רוב הכסף שלה מתוכן - ייתכן והוא יישאר כזה גם בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הקרב על ה-TV: גוגל צומחת ואפל מאבדת גובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי מחקרים חדשים של האתר parksassociates.com, נראה שאפל איבדה 12% מהשוק לעומת ה-25% שבו היא הייתה ב-2013. וגם המתחרה הגדולה והפחות מוכרת בארץ, Roku, המציעה מגוון שירותי סטרימינג וצפייה תוכן כולל קופסא יעודית כמו של אפל, ירדה מ-50% ל-29% נתח שוק.
המרוויחות הגדולות הם אמזון עם ה-Fire TV\Stick וגוגל עם הכרומקאסט, שככל שהשירות שלה מתעדכן ומתווספים לו עוד תכנים ועוד אפליקציות נתמכות אחוז השוק שלו גודל. כשאר מכמעט 0% שנה שעברה הוא עבר את אפל והגיע ל-20% השנה.

יש סיבות נוספות, כמו המחיר היחסית זול של הכרומקאסט שנע בין 20-35 דולר (תלוי על איזה מבצע מסתכלים) לעומת הסטרימר הישן (כמעט שלוש שנים) של אפל שנשאר קבוע על 99$. כמו כן, העובדה שמשתמשי אייפון יכולים ליהנות גם מהכרומקאסט, בהזרמת תמונות ואפליקציה יעודית לעומת משתמשי אנדרואיד שיכולים פחות להנות מהאפל טיוי. ניתן לראות אם אפל תמשיך להשקיע בתחום או שהוא ישאר תחביב עוד כמה שנים. 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully