וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה החכמה שתגן מתקיפה מינית

24.12.2014 / 14:51

וגם: מכשיר LG G3 התפוצץ במיטה של ילדה, גוגל בונה את תוצאות החיפוש שלה בלגו וסמסונג פועלת למען האוטיסטים. חדשות הטק

1. מכשיר LG G3 התפוצץ במיטה של ילדה

LG G3 שרוף. imgur, צילום מסך
סוללה שרופה של LG G3/צילום מסך, imgur

סיפור חם מקהילת האנדרואיד באתר reddit מהיממה האחרונה מדבר על מכשיר LG G3 שהתלקח באופן ספונטני, בזמן טעינת הסוללה. ההודעה פורסמה בידי האח של בעלת המכשיר שנשרף, ומספר על אחותו שהתארגנה לבית הספר, ופתאום החלה לצעוק שהמכשיר שלה עולה באש.

ומה עושים כשהמכשיר עולה באש? מצלמים תמונות כמובן. הגולש ואחותו הביאו מטף כיבוי וניסו לכבות את המכשיר, אך הסוללה עדיין המשיכה לשרוף את המזרן.

כל האביזרים, לפי מחבר הפוסט, היו מקוריים: הכבל, הסוללה והמטען. מאז הפרסום נערכה ההודעה המקורית והגולש כתב בה שאין לו כוונה לתקוף את מכשירי אנדרואיד, וכי יש לו נקסוס 5 והוא מאוד מרוצה ממנו.

אין להקל ראש בנושאי בטיחות במוצרים טכנולוגיים, וצריך לראות אם זה מקרה שיחזור עם הסוללה של ה-G3. מצד שני, אין וודאות כי תקלה במכשיר אחראית לשריפה, גם כשידוע שמטענים מסויימים ומכשירים מתחממים בזמן הטעינה או השימוש. מקרים כאלו עלולים לגרור נזק משמעותי לחברות המייצרות של המכשיר, ונכון לעכשיו אי אפשר לייחס ל-G3 תקלה רוחבית כמו שהיה במקרה של הסוללות של הגלקסי 4.

2. בואכה CES

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמקול WiFi נייד של LG/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG עצמה עם הפנים לתערוכת CES בחודש הבא, והבוקר הודיעה על דמים חדשים לסדרת רמקולים ב-WiFi אשר מיועדים להיות מוצגים תערוכה. הסדרה כוללת גם את רמקול ה-WiFi הנייד הראשון בעולם המופעל על ידי סוללות H4 המנגן באיכות HD, לצד דגמי רמקולים נייחים משודרגים ונגן הבלו ריי/DVD חדש. כולם נתמכים גם דרך אפליקציות סמארטפונים. בקרוב נרחיב עוד על מה ש-LG וחברות אחרות מתכננות להציג בלאס ווגאס.

עוד באותו נושא

גולש התריע שהמכשיר מסוכן - סמסונג ניסתה להשתיק אותו

לכתבה המלאה

3. השמלה הרובוטית של אינטל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלמנה הלבנה של אינטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל הציגה לפני כמה חודשים שמלה חכמה שמשקפת את מצב הריכוז של הלובשים אותה. רגע לפני CES אינטל חוזרת לעבוד עם המעצבת ההולנדית אנוק וויפרכט, על שמלה מוזרה עוד יותר: שמלת העכביש התוקפת אנשים שמתקרבים יותר מדי. אם תרצו, שמלה להגנה מפני תקיפה מינית.

העיצוב הנוכחי מראה את היכולות של מעבד האדיסון הזעיר, שמשמש בתור ה"מוח" של השמלה. הפעם ישנו חיישן נוסף, שמודד את מצב הנשימה. וויפרכט אמרה ל-cnet ש"אם תתקרבו ללובשת השמלה בצורה אגרסיבית הידיים המכאניות של העכביש יתקפו אתכם. תתקרבו בצורה יותר רגועה - והידיים יסמנו לכם להתקרב עוד יותר".

כמו בעיצוב הקודם, נורות LED (שנראות כמו עיניים של עכביש) יסבירו על "מצב הרוח" של השמלה לפני מתקפה או הזמנה למגע. חיישן הנשימה עלול לשלוח את הזרועות למתקפה ברגע שהשמלה מזהה נשימה מוגברת. השמלה תיוצר על ידי הדפסה תלת ממדית והיא תוצג במלואה ב-CES הקרוב.

5. סמסונג למען אוטיסטים

סמסונג מנסה לעזור בקשיי התקשורת הנובעים מאוטיזם, ופיתחה אפליקציה שאמורה לגרום לאוטיסטים לפחד פחות מהסביבה.

האפליקציה מפשטת את ההתקשרות לכדי משחק: הילד יכול לצלם את עצמו (במצלמת סמארטפון של סמסונג) ולנסות לזהות מבטים של אחרים ולקבוע מה הרגשות שלהם בלי פחד. לפי מחקרים, לאוטיסטים יש פחות בעיה לתקשר עם מסכים מאשר עם אנשים. האפליקציה נקראת LOOK AT ME והיא זמינה כעת להורדה בגוגל פליי בחינם.

6. גוגל בונה חיפושים בלגו

וואן דיירקשן בלגו. אינסטגרם, צילום מסך
וואן דיירקשן בגרסת הלגו של גוגל/צילום מסך, אינסטגרם

תמונה שפורסמה אתמול בחשבון האינסטגרם הרשמי של גוגל טוענת כי החברה עובדת על שחזור תוצאות החיפוש הבולטות של 2014 - בלגו. החיפושים נבנים ברגעים אלו ממש, וצפויים להתפרסם בקרוב בעמוד האינסטגרם הרשמי של החברה. נחכה לגרסת הקים קרדשיאן בלגו.

מה היו תוצאות החיפוש הבולטות בישראל בשנה האחרונה? הקליקו כדי לגלות

  • עוד באותו נושא:
  • CES 2015
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully