וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות קוליות מתקרבות לווטסאפ

25.12.2014 / 14:02

מסמכים מגלים שבקרוב נוכל להתקשר דרך האפליקציה, וגם גרסה למחשב נמצאת בפיתוח. וגם:בעקבות שיתוף פעולה בין סוני לסמסונג, נוכל לשחק בפלייסטיישן בלי צורך בקונסולה. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב לאייקון של ווטסאפ בחלק העליון. צילומסך אתר androidworld.nl/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיחות הקוליות מגיעות בקרוב לווטסאפ. עוד בפברואר הבטיחה אפליקצית המסרים הפופולרית שהיא תטמיע שיחות קוליות באפליקציה שלה, ועדיין לא נשמע ממנה מידע בנושא. עכשיו היא מקבלת קצת עזרה. סנדר טויט, העורך והמנהל של האתר ההולנדי androidworld.nl, חקר בקבצי קוד שהפיצה ווטסאפ באתר הרשמי שלה, וגילה פרטים חדשים על הפיצ'ר המבוקש.

ווטסאפ משחררת גרסאות לאנדרואיד דרך שתי פלטפורמות: אחת היא חנות גוגל פליי ואחת דרך האתר שלה, כאשר פיצ'רים חדשים (לעתים סודיים) מגיעים לגרסה הוובית. טויט חקר קבצי תמונות וטקסט, ומצא צילומי מסך שהוא מגדיר כ-"99.9% נכונים": בצילומים נראה תפריט המציג את השיחות שחויגו, שיחות ספציפיות מאדם אחד, ותמונה אחת של קבלת השיחה בדומה לממשק הרגיל של קבלת שיחה באנדרואיד.
עוד לא נמסרה תגובה רשמית של החברה, אך השנה עומדת אוטוטו להיגמר וההבטחה עדיין עומדת בעינה.

לא מחכים ל-HTC

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC ONE M8 , טלפון לא רע בכלל. היורש בדרך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת CES בלאס וגאס ממש מעבר לפינה, אבל יש כאלו שלא מוכנים לחכות אפילו שנייה. המפרט של היורש של ה-HTC ONE M8 ככל הנראה דלף כבר לרשת. האתר upleaks
שהחליף עד עכשיו בהצלחה את @evleaks מפרסם את המפרט המלא של מכשיר הדגל הבא של HTC, שם קוד Hima. שם אפשרי בשוק: HTC ONE M9.

נראה ש-HTC לא רק דאגו לשדרוגים הרגילים בחומרה, אלא גם למדו מטעויות העבר. המסך, לפי ההדלפה, יישאר בגודל 5 אינץ' ברזולוציית FHD, אך המעבד זוכה פה לשדרוג לדגם החדיש של קוואלקום הסנאפדראגון 810, שיכיל שני מעבדי ארבע ליבות בתדר (לפחות לאחד מהמעבדים), 1.5 ג'יגה-הרץ, 3 ג'יגה זיכרון ראם (לדגם הקודם היה רק 2), והשינוי הכי מרשים הוא המצלמות.

המצלמות תמיד היו בעייתיות במכשירי HTC, והחברה כנראה הבינה שהלקוחות אינם מעוניינים ב"אולטרא פיקסל" של 4 מגה-פיקסל, ויעדיפו משהו קצת יותר רציני. לפי ההדלפה, HTC מתכננת כעת 20.7 מגה-פיקסל למצלמה האחורית, והאולטרא פיקסל של ה-4 מגה-פיקסל עבר לקידמת המכשיר. נכון שעוד אין מפרט כמו ה-Desire EYE מבחינת מצלמות, אבל אם רק השינוי במצלמות יתברר כנכון (מה שלא סביר) עדיין הלקוחות שאוהבים לצלם יעריכו זאת. האתר עוד מסר שכמו קודמיו מכשיר הדגל של HTC יצא במרץ, אך אם סמסונג מתכננים להקדים את הוצאת הגלקסי S 6, בעקבות מכירות פחות מוצלחות של הקטגוריה, יתכן שקרבות הסמארטפונים יתחילו מוקדם השנה.

עוד באותו נושא

"הסלפי פון" של HTC מושק בישראל: יעלה 2,850 שקל

לכתבה המלאה

בואו נשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק בלעדי לפליסטיישן לא אומר מוגבל לקונסולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרב העיקש בין סוני ומיקרוסופט על לב הגיימרים עולה שלב. רק לפני שלושה חודשים הכריזה סוני על ה- PlayStation TV, קופסה חכמה ב-99 דולר שתתחבר לטלוויזיה ותאפשר לה להשתמש ב-PlayStation Now, שירות הזרמת המשחקים (מבוסס Gaikai) של סוני. זה אומר שבשביל 99 דולר הלקוחות יקבלו מפרט של מעל 200 משחקים שמתאימים (נכון לעכשיו) לפלייסטיישן 3. התוכניות של סוני התרחבו השבוע, כשהחברה הכריזה באתר שלה על שיתוף פעולה עם יצרנית הטלוויזיות הגדולה בעולם: סמסונג. במסגרת השת"פ, יהיה אפשר לשחק במשחקי פלייסטיישן 3 על טלוויזיה חכמה של סמסונג - ללא קונסולה.

החל מ-2015, לקוחות שירכשו את אחת הטלוויזיות החכמות של סמסונג, יקבלו עם הטלוויזיה את האופציה להזרים משחקים של פלייסטיישן דרך האינטרנט. השירות הוכרז כבר ב-CES בשנה שעברה, והתכנון של סוני היה לאפשר משחקים גם של פלייסטיישן 1,2 ולהגדיל את הספרייה המוצעת. השירות בתשלום ועליו יש להוסיף מחיר של שלט. סוני מבטיחה לתת הדגמה חיה בשיתוף סמסונג ב-CES הקרוב' ואנחנו נהיה שם להעביר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully