וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימפסונים מגיעים למיינקראפט

19.1.2015 / 9:57

הומר, מארג', בארט, ליסה, מגי ושאר הדמויות המוכרות ממשפחת סימפסונס יופיעו בחבילת הרחבה של מיינקראפט. עקבו אחרי שביל הלבנים הצהובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג בן 26 פוגש משחק בן 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר מיקרוסופט רכשה את חברת Mojang, מפתחת המשחק Minecraft, תמורת 2.5 מיליארד דולר, היה ברור שבעזרת מותג כל כך חזק החברה רוצה לבדל את עצמה מהמתחרים בפלייסטיישן. עם הצטרפות מותג ענק אחר, משפחת סימפסון, למשחק היא בהחלט נמצאת בדרך הנכונה לכך.

באתר החדשות הרשמי של Xbox התפרסמה בסוף השבוע הידיעה על הגעתם של הדמויות מן הסדרה המצויירת הכי צהובה בטלוויזיה, לגרסת ה-Xbox של מיינקראפט.

באתר צוטט פיל ספנסר, ראש מחלקת Xbox: "קיימת קהילה פעילה של יותר מ-17 מיליון שחקני מיינקראפט ברשת ה-Xbox Live שנהנים ממגוון תכנים להורדה, הם ביקשו מאתנו להביא את הסימפסונים למשחק". הוא ממשיך ומפרט את ההסכם בין החברה למפיצות: "אנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה עם Twentieth Century Fox וחברת Gracie Films שאיפשרו לנו להביא את הסימפסונים לחיים לגרסת ה-Xbox 360 וגרסת ה-Xbox One".

חדש פוגש ישן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקבו אחרי שביל הלבנים הצהובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדמויות יגיעו בתור סקינים בחבילת הרחבה שתעלה כ-1.99$ ותכלול את הדמויות הראשיות: בארט, ליסה, הומר ומארג', לצד עוד 19 דמויות מוכרות מן הסדרה. פחות או יותר מכסה את כל הדמויות הבולטות בסדרה. חבילת ההרחבה צפויה לצאת לקראת סוף פברואר ותהיה זמינה לשתי הקונסולות הקיימות של מיקרוסופט.

זאת לא פעם ראשונה שסדרה פופולארית מגיעה למיינקראפט, כאשר באוקטובר האחרון הושק שיתוף פעולה דומה בין מייקרוסופט וה-BBC שהוסיף לשחקנים חבילת הרחבה שכללה סקינים מסדרת הטלוויזיה ד"ר הו.

מה לגבי שחקני ה-PC? הם כבר מסודרים. ברשת קיימת קהילה ענפה של סקינים למשחק בחינם ובתשלום. הנה למשל חבילת סקינים לסימפסונים ל-PC. נכון, זה נראה פחות טוב, אבל זה חינמי.

כמה שחקנים יעזבו את הפלייסטיישן לטובת ה-Xbox בשביל כמה סקינים? כנראה לא הרבה, אבל ללא ספק המלחמה הזאת רחוקה מלהסתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראה מותג בן 51 במשחק בן 5/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully