וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב ראש גוגל: "האינטרנט יעלם"

25.1.2015 / 14:00

אריק שמידט, הידוע באמירות יוצאות דופן, חוזה שהרשת תתמזג לתוך האינטרנט של הדברים. וגם: נטפליקס בעקבות אמזון: רוצה להפיק סרטים. חדשות הטק

אריק שמידט, מנכ"ל גוגל. GettyImages
אריק שמידט/GettyImages

אריק שמידט, מנכ"ל גוגל לשעבר ויושב דירקטוריון החברה בהווה, ידוע בציטוטים הלא שיגרתיים שלו (למשל 9to5google.com/2014/03/06/talking-schmidt-robots-will-become-omnipresent-in-our-lives/' target='_blank'>שרובוטים יהיו חלק בלתי נפרד מחיינו. עוד לא קרה). בכנס הכלכלה שנערך בשווייץ הוא צוטט אומר שהאינטרנט כפי שאנחנו מכירים אותו היום יעלם. האתר Gizmodo דווח ששמידט אמר: "כל כך הרבה מכשירים, לבישים, וכאלה שניתן ליצור איתם אינטראקציה, אתם אפילו לא תרגישו (את החיבור לרשת). תארו לעצמכם שאתם נכנסים לחדר והחדר דינאמי. כל מה שנמצא בחדר תוכלו ליצור אתו אינטראקציה."

שמידט ממשיך למעשה את חזון האינטרנט של דברים שנתן את הטון ב-CES האחרון. למשל, בקינוט המרכזי של מנכ"ל סמסונג. מדובר על חזון שבו למשל המקרר יכול לדווח לשעון שנגמר החלב, מכונת הכביסה תדווח שהיא סיימה את מחזור הסחיטה, וגם שצריך לקנות את נוזל ועוד. כאשר לפי שמידט, הדברים האלו יהפכו שקופים למשתמש. כלומר, מהאינטרנט של הדברים ישארו רק הדברים.

אגב, הזמר פרינס אמר כבר ב-2010 ש: "The Internet Is Over" אז אולי עוד מוקדם להספיד את הרשת כפי שאנחנו מכירים אותה.

אתר הנצנצים נמכר

מתוך האתר ship your enemies glitter. מתוך האתר ship your enemies glitter, אתר רשמי
מתוך האתר ship your enemies glitter/אתר רשמי, מתוך האתר ship your enemies glitter

האתר "שלח לאויבך נצנצים" נמכר ב-85 אלף דולר ליזם פרטי באתר Flippa, אתר שמוכר דומיינים במכירה פומבית. לפני שבוע דווח שיוצר האתר, מתיו קרפנטר, ביקש מהלקוחות להפסיק להשתמש ב"אתר הנורא" כי הוא לא עומד בהזמנות, והוא אף סגר אותם.

כעת מדווח האתר Mashable שהאתר נמכר במכירה פומבית.
לאחר יותר מ-300 הצעות הגיע קרפנטר לפשרה על סכום של לא פחות מ-85 אלף דולר. קרפנטר הקים את האתר לפני 10 ימים, מאז האתר התפוצץ באופן ויראלי כאשר הוא הוזכר ברשתות החברתיות יותר מ-415 אלף פעם וקיבל חשיפה נוספת בתוכנית אירוח.

היזם שרוכש את הדומיין, פיטר בויצ'אק מתכוון לפתוח את שירות ההזמנות מחדש, וכאשר העלות של נצנצים ומכתב לשונאים היא סביבות ה-4$ מדובר ברווח לא רע בכלל לבעלים הטריים. בהתחשב כמובן בכך שיש לו עוד כ-10 אלף הזמנות לשלוח לאחר הפסקת הפעילות השוטפת. קרפנטר יש לשאר חגג את האקזיט המהיר. עם או בלי נצנצים.

עוד באותו נושא

מנכ"ל סמסונג: "האינטרנט של הדברים ישנה את הכלכלה"

לכתבה המלאה

גם נטפליקס נכנסים להפקת הסרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב פופקורן טיים יפיקו סרטים גם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שאמזון הודיעה בשבוע שעבר שבכוונתה לרכוש את הזכויות או להפיק 12 סרטי קולנוע באורך מלא, גם נטפליקס רוצה להפיק סרטים שלה. לפי האתר deadline.com
החברה יצרה קשר עם האחים דופלאס, יוצרי הסדרות "טרנספרנט" ו"הליגה" שיפיקו עבורם 4 סרטים.

השותפות הוכרזה בפסטיבל סאנדנס שמתקיים כעת. רק לפני שנה, אחד האחים, מרק דופלאס, קרא ליוצרי הסרטים בפסטיבל סאנדנס להעלות את הסרטים שלהם לנטפליקס

לפי האתר, נטפליקס חתמה עם האחים על הפקת 4 סרטים עם תקציב נמוך יחסית, והם יעלו לאקרנים לפני שהם עולים לנטפליקס. נזכיר כי לאחרונה חתמנה נטפליקס גם עם חברת The Weinstein Co על יצירת סרט המשך ליצירת המופת, זוכת 4 פרסי האוסקר, "נמר דרקון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully