וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסדת המציאות המדומה של סמסונג מגיעה לרשת בסט ביי ב-199 דולר

29.1.2015 / 13:45

וגם: אאוטלוק מגיעה למובייל, ביל גייטס חושף את הפרויקט הבא שלו וסמסונג נפרדת מהשבב של קוואלקום. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגלקסי גיר VR באתר של בסט ביי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קסדה המציאות המדומה של סמסונג תופסת לאט לאט תאוצה בעולם, וגם אנחנו התלהבנו ממנו ומהיכולות שלו ב-CES. אך המוצר לא נמכר באופן מלא ברשתות, אלא רק דרך האתר של סמסונג ו-AT&T. כלומר, עד עכשיו: האתר Engadget מדווח שכעת ניתן לרכוש את הגיר VR גם דרך אתר האינטרנט (עדיין לא בחנות עצמה) של רשת בסט ביי ב-199 דולרים.

בנוסף משחררת סמסונג פרסומת לגיר VR, שדווקא לא עושה לו צדק, כאשר היא מציגה אנשים יושבים על כסא (ברוב המקרים קמים וזזים בחלל) והעולם סביבם הופך למשהו אחר, והמשתמשים דווקא לא נראים נלהבים במיוחד. מוזר.

סמסונג לא תשתמש בשבב החדש של קוואלקום

סמסונג צפויה להכריז על הגלקסי S6 בברצלונה במרץ הקרוב, כעת מסתמן שסמסונג לא תשתמש בשבב בחדש של קוואלקום שהוצג ב-CES, הסנאפדראגון 810, עקב בעיות התחממות. האתר 9to5mac מדווח כי אף שזה לא נאמר באופן רשמי, בישיבת מחזיקי המניות שערכה קוואלקום היא מסרה שהסנאפדאגון 810 "לא ייכנס למחזור התכנון הקרוב של יצרנית מכשירי דגל גדולה". סמסונג תשתמש ככל הנראה בארכיטקטורה שלה - שבבי האקסינוס שבבדיקות ביצועים הראו תוצאות פחות טובות בחלק מהמקרים.

הגלקסי S6 צפוי להכיל מסך QHD Super AMOLED עם 3 ו-4 ג'יגה-בייט של זיכרון ראם ו-16 או 32 ג'יגה בייט זיכרון פנימי. העיצוב שלו, לפי הדיווחים, יכלול הפעם שילוב של זכוכית ומתכת ולא יהיה עמיד למים כמו בעבר, ולכן יושק דגם נוסף מסוג Active כמו שהיה בסדרת הגלקסי 4.

LG, שמשתמשת גם היא בשבב החדש ל-G Flex 2 שלה, לא דיווחה על בעיות ספציפיות שהיא נתקלה בהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פייסבוק מציגה גידול מרשים ברווחים - הודות למשתמשי המובייל

אילוסטרציה. ShutterStock
אפליקציית פייסבוק למובייל/ShutterStock

פייסבוק הציגה רווחים של 701 מיליון דולר, גידול שנתי של 33%, והיא חייבת את רוב תודה למשתמשי המובייל, כך מדווח האתר Ars Technica.

החל מדצמבר 2014 יש לפייסבוק כ-1.3 מיליארד משתמשים פעילים, כאשר מתוכם 745 מיליון הם משתמשים יומיים שגולשים באפליקציית המובייל. בעוד המנייה של פייסבוק חטפה כמה מהלומות במהלך השנים, פייסבוק תמיד הייתה בטוחה בכוח האמיתי שלה, כשהיא מסבירה שאמנם משתמשי המובייל שלה גולשים לאתר (פייסבוק) גם דרך המחשב האישי, אך הם צופים שהגידול שלהם יהיה הכוח המניע לצמיחה בעתיד הנראה, כאשר שימוש במחשבים אישיים ירד ברחבי העולם. למרות הרווחים הנאים המניה ירדה באחוז אחד, ונראה שהמשקיעים עדיין לא השתכנעו ביכולות של פייסבוק לעשות כסף מן המשתמשים הרבים שלה. הנפילה של פייסבוק אתמול בטח לא תרמה למצב.

מיקרוסופט מפתיעה עם קליינט אאוטלוק למובייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך אפליקציית אאוטלוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום השיקה מיקרוסופט את קליינט המייל המוכר שלה, אאוטלוק, למכשירי ה-iOS ולאנדרואיד. לפי האתר The Verge, החברה רכשה בדצמבר את Acompli - חברה שהציגה אפליקציה שהכי קרובה למה שאאוטלוק יכולה להיות. כעת מיקרוסופט מציגה את האפליקציה הרשמית, שנראית בדיוק כמו האפליקציה של Acompli, עם מיתוג של מיקרוסופט כמובן.

בנוסף להכרזה מוציאה החברה לאנדרואיד את אפליקציות אופיס - וורד, אקסל ופאוורפוינט - ממצב של פריוויו, והן זמינות לכולם בחינם, אם כי פיצ'רים מסויימים ידרשו הרשמה לשירות הפרמיום אופיס 365 בעלות חודשית.

להורדת אאוטלוק לאייפון ולאייפד
להורדת אאוטלוק לאנדרואיד

ביל גייטס חושף

ביל גייטס. AP
ביל גייטס/AP

עוד במיקרוסופט: ביל גייטס, מנכ"ל ומייסד החברה, נתן לאתר רדיט סשן שבו הגולשים יכולים לשאול אותו כל דבר. כשנשאל מה הוא עושה כיום, הוא סיפר שהוא עובד על פרויקט סודי של עוזר אישי חכם במיוחד: "העוזר האישי יזכור כל דבר, ויעזור לנו ללכת אחורה למצוא דברים שחיפשנו, ולהבהיר לנו למה צריך לתת תשומת לב. הרעיון הוא שהעוזר יעזור לנו למצוא אפליקציות ולהשתמש בהם והם עצמם יגידו לנו מה חדש, לא לפי המודל הנוכחי".

לא נמסרו יותר פרטים, אך יתכן שמדובר בשדרוג לקורטנה. גייטס גם הביע את התלהבותו מפרויקט HoloLens החדש של המשקפיים מיקרוסופט ואמר שהן "די מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully