וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד ובוז'י הרצוג מבקשים שתצביעו ל-WIX

4.2.2015 / 12:35

בין עשרות הפרסומות ששודרו במהלך הסופרבול הייתה פרסומת אחת ישראלית, של חברת WIX. כדי לשכנע אתכם להצביע לה בתחרות פרסומות-הסופרבול שמתקיימת בימים אלה, התגייסו בוז'י הרצוג, איילת שקד, רוני דואני ואיתי תורג'מן לתשדיר מיוחד. צפו

צילום מסך

זה לא סוד שהדבר הכי חשוב באירוע הסופרבול האמריקאי הוא הפרסומות שמשודרות במהלכו. למעשה מדי שנה מתקיימת לאחר הסופרבול תחרות בשם ADBLITZ, שנועדה להכתיר את הפרסומת הכי טובה ששודרה בו. התחרות נפתחת מיד לאחר סיום המשחק ונמשכת כשבוע, בסיומו מוכרזת הפרסומת המנצחת.

השנה יש נציגות ישראלית בתחרות: מי שצפה בסופרבול השנה ודאי נתקל בפרסומת לחברת WIX, המספקת שירות הקמת וניהול אתרי אינטרנט - חברה ישראלית למהדרין, שגם כאן בוואלה!TECH עשינו לה כבוד בפרויקט הסטארטאפים הישראלים המצליחים בעולם.

הפרסומת של WIX שודרה השבוע בסופרבול, כחלק ממהלך של התרחבות ופנייה לקהל העולמי. עכשיו, הפרסומת מועמדת גם בתחרות הפרסומות של ADBLITZ, וניתן להצביע לה באתר התחרות. כדי לעודד את הקהל להצביע ולעזור לפרסומת לזכות בתחרות, גייסה WIX מפורסמים ישראלים מתחום הבידור, הספורט והפוליטיקה, שפונים אליכם בסרטון חדש ומבקשים: תהיו פטריוטים ותצביעו לפרסומת של WIX, חברה משלנו, כחול לבן, ותעעזרו לנו לפזר קצת גאווה ישראלית.

בסרטון משתתפים פוליטיקאים כמו בוז'י הרצוג ואיילת שקד (לדברי WIX, גם מירי רגב התכוונה להשתתף אך הלו"ז שלה לא איפשר זאת), והסלבס איתי תורג'מן, אריק זאבי, רוני דואני, טל מוסרי, נמרוד הראל, קובי פראג', דון לני גבאי ואיה כורם. הסרטון עלה בפייסבוק וצבר כמעט 45 אלף צפיות, וביוטיוב למעלה מ-51 אלף צפיות. האם זה יעזור ל-WIX לזכות בתחרות? את זה נגלה רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully