וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עתיד" העלתה לרשת את "הסרטון האנטי ויראלי", והוא מעולה

11.2.2015 / 10:13

בתוך ים הסרטונים הוויראליים שמייצרות המפלגות השונות, צץ לפתע הסרטון האנטי-ויראלי של "יש עתיד": שלוש שעות של פירוט ההישגים שלהם. וזה מעולה

הסרטון האנטי-ויראלי של מפלגת יש עתיד. יוטיוב, צילום מסך
הסרטון האנטי-ויראלי של מפלגת יש עתיד/צילום מסך, יוטיוב

בתקופה של כל כך הרבה סרטוני בחירות ויראליים וקמפייני תעמולה מטורללים, נדמה שכבר קשה להפתיע אותנו. ובכל זאת, נדמה שמפלגת "יש עתיד" הצליחה בכל זאת לעשות זאת.

הסרטון שהעלתה המפלגה ליוטיוב אמש נקרא "סרטון אנטי ויראלי", וכשמו כן הוא: הוא בדיוק ההיפך ממה שסרטון ויראלי אמור להיות. היא אינפורמטיבי, נטול גימיקים, מציג באריכות וביובש את הישגי המפלגה, והכי חשוב - אורכו הוא לא פחות משלוש שעות. בעולם שבו סרטון יוטיוב של שלוש דקות כבר נחשב ארוך מדי, אורך הסרטון של יש עתיד הוא בלתי נתפס."אין שום סיכוי שתצליחו לצפות בו", נכתב בטקסט המצורף לסרטון, "אל תנסו אפילו". מתחת מופיע טקסט נוסף: "התייאשתם? יש דרך פשוטה יותר. הכנסו לאתר שלנו לרשימת הרפורמות המלאה של יש עתיד".

הסרטון המלא:

מה שמוצלח כל כך בסרטון הוא לא רק העובדה שהוא יוצא דופן בנוף המאמצים הוויראליים שחל המפלגות האחרות, ולא רק שהוא מהווה פארודיה חמודה על תרבות הקשב שלנו כצרכני רשת - אלא שהמסר שלו הוא כל כך יעיל: ההישגים שלנו כל כך רבים, רומז לנו הסרטון, שאשכרה לוקח לנו שלוש שעות לפרט את כולם. למפלגות אחרות תספיק חצי דקה. אנחנו לא הצלחנו לקצץ יותר מזה, מצטערים, אנחנו פשוט מדהימים מדי. מסר כל כך פשוט ונקי, מרענן ושנון, שכמעט שכחנו שיש גם מסרים כאלה בתוך כל פסטיבל הגימיקים האחרון. נראה כי "יש עתיד", שעד עכשיו דשדשה מאחורי כולם בנוכחות האינטרנטית שלה בבחירות הנוכחיות, סוף סוף הצטרפה למירוץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully