וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אנדרואיד? אל תעדכנו את המסנג'ר של פייסבוק

15.2.2015 / 14:06

גולשים ברשת מתלוננים כי עדכון הפייסבוק מסנג'ר לאנדרואיד מרוקן את הסוללה מהר מהרגיל. וגם: שמועות הגלקסי 6 היומיות ואפל מציע לשלם על משחקים. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמו ושחקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל עשתה בסוף השבוע מהלך לא צפוי כשקידמה באפ-סטור ובאייטונס אפליקציות שבשביל לשחק משלמים עליהם רק פעם אחת. לקטגוריה קרואים "Pay Once & Play", כלומר שלמו וקחו.

ניתן למצוא שם משחקים מוכרים כמו ביושוק, GTA ו-Bastion אך גם אפלקיציות פחות מוכרות כמו: Gunbrick המשובח ו-Goat Simulator המשעשע. נחמד לראות שבעידן בו משחקים חינמיים מכניסים לחברות הרבה כסף, שכן אפל גובה על כל רכישה ורכישה פנימית 30%, מקבלים הפעם את המושב האחורי תמורת משחקים שהם אולי קצת יקרים יותר אבל לא צריך לשלם תשלום נוסף אחרי הפעם הראשונה.

עוד על אפל, החברה בוחנת בימים אלו לפתוח את שירות ה-iWork לכולם. השירות מקביל לשירות האופיס של מיקרוסופט והיה קיים עד כה רק לבעלי מכשירי iOS. מקבלים את השירות לאחר פתיחת חשבון ב-iCloud, כאשר לאחרונה אפל מחלקת את כל האפליקציות: Numbers, Pages, Keynote בחינם לבעלי מכשיר אייפון או אייפד חדש ומאפשרת לנהל את האפליקציות האלו גם באתר ה-iCloud במחשבי ה-PC. באתר הבטא של אפל הופיע הכיתוב "כעת כל אחד יכול להשתמש ב-Numbers, Pages, Keynote, פתחו חשבון אפל עוד היום". ניתן לפתוח חשבון Apple ID, ישירות מן האתר ומקבלים 1 ג'יגה-בייט לשימוש באפליקציות ה-iWork לאחר פתיחת החשבון. לא ברור אם אפל תביא את השירות גם לאתר הרשמי של iCloud ואולי היא מתכננת לפתוח את השירות שלה לפלטפורמות נוספות כמו אנדרואיד למשל ולאפשר גם להם להנות מחבילת ה-iWork ואז להתחרות ב-Google Drive.

פייסבוק מעדכנת

תרגום טקסט בצ'אט פייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
פייסבוק מסנג'ר לפני העדכון/צילום מסך, פייסבוק

אפליקציות פייסבוק ופייסבוק מסנג'ר מעולם לא היו חביבות במיוחד על משתמשי המובייל, כאשר עדכונים קודמים פגעו בבטריות של משתמשי ה-iOS אחרי שפייסבוק לא הפסיקה לעבוד ברקע. כעת נראה שתורם של משתמשי האנדרואיד לסבול: בפוסט שהעלה משתמש רדיט, הוא מתלונן על זליגה מוגברת של הבטרייה לאחר עדכון לאפליקציית הפייסבוק מסנג'ר לאנדרואיד ביום שישי האחרון. כאשר 24% מהבטרייה ירד תוך שעה מאז שהוא ניתק את המטען, שימוש מאוד לא סביר. לאחר בדיקה הוא גילה שהצרכן הכי גדול שלו הוא הפייסובק מסנג'ר. כ-6 שעות לאחר מכן הגיב מהנדס מפייסבוק בפוסט ברדיט ואמר שמדובר בעיית סנכרון ושהם מודעים לבעיה ועדכון אמור לעלות בקרוב לחנות. טוב לדעת שפייסבוק לא מתעלמים מהמצב.

מה עם משתמשי ה-iOS? עדכון המסנג'ר באייפון הוסיף למסנג'ר לאייקונים מעצבנים במקום ה-V המוכר לקריאת ההודעות. באופן אישי, נראה פחות טוב לטעמנו. בנוסף, פייסבוק מסנג'ר לפני העדכון הופיע כצרכן בטרייה ברקע גם שהאופציה הייתה כבויה ב-iOS 8 וכעת הדבר לא קורה יותר אחרי העדכון.

סמסונג TouchWiz עושה דיאטה

עוד שבועיים יוכרז הגלקסי 6 בברצלונה ובינתיים השמועות כי סמסונג מתכננת אותו מאפס מתבררות כנכונות. לפחות באופן חלקי לאור מידע חדש המספר על קיצוץ נרחב של התוכנות המובנות שמגיעות עם המכשיר.

אחת מהבעיות הכי גדולות של מכשירי הגלקסי היא הממשק הכבד שלה, ה-TouchWiz, כאשר הוא מגיע עם תוכנות רבות מותקנות שחלקן פועלות ברקע בכל זמן נתון עוד לפני שהמשתמש הספיק אפילו להוריד אפליקציה אחת. כעת, לפי דיווח של האתר SamMobile סמסונג תיצור שיתוף פעולה ייחודי עם מיקרוסופט ותאפשר לה להתקין את האפליקציות שלה כמו סקייפ, אופיס ו-One Note, כך שהן יגיעו על המכשיר מראש ויתנו לצרכן ערך אמיתי. למי שמתגעגע לאפליקציות הלא נחוצות שהגיעו עם המכשיר, שלא ידאג, אפשר גם להתקין אותן מהחנות הייעודית של סמסונג.

עוד על הגלקסי 6. סמסונג לוקחת את עצמה ברצינות כאשר היא מעלה פרסומות די מוזרה של ה-"גלקסי הבא" לטוויטר הרשמי שלה.הפרסומות מראה מסך שחור והמון אורות מסתובבים מסביב שברקע המילים:
Great Vision
A Unique View
That's what inspires me
I am #TheNextGalaxy
עם ציור של מצלמה.

קצת מוזר לשמוע את הגלקסי מדבר על עצמו בגוף ראשון. האם זה רמז לסירי נוספת מבית סמסונג? אפשרות נוספת היא השמועה שמדברת על כמה סוגי מכשירים שונים באותה השקה ואולי אחד מהם מתבלט בזכות המצלמה, או שאולי זה עוד דרך לרמוז על המצלמה כפיצ'ר מוביל במכשיר החדש כמו שכבר נאמר על ידי סמסונג עצמה בשבוע שעבר. התשובות בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully