וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג גלקסי S6 יציג שיפור במצלמה ושלושה מסכים

12.2.2015 / 18:05

האם סמסונג מתכננת להוסיף מסף נוסף בשני צידי המכשיר החדש? לפי הדיווח האחרון מאד יכול להיות. וגם: הבריטים מתקדמים עם מכונית ללא נהג. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסיפו עיקול גם בצד השני של המכשיר החדש ליצירת 3 מסכים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג מחממת מונעים לקראת ההשקה הצפויה בברצלונה ב-1 למרץ, ופרטים נוספים על הגלקסי S6 נחשפים. במאמר ארוך ומפורט מספרת החברה על השיפורים והשינויים שצוות המחקר ופיתוח (מו"פ) מבצע על המצלמה. ראש מחלקת מו"פ מצלמות, דונג הון ג'אן, מסביר שהמכשיר של 2015 (הגלקסי 6) יהיה חכם ו"יעשה את כל החשיבה למשתמשים, כדי לאפשר להם לצלם תמונות מדהימות תחת כל התנאים מבלי שידאג לשום דבר מלבד לחיצה על כפתור המצלמה". החברה גם רומזת להעלאה במגה-פיקסלים של המצלמה (כאשר לפי דיווחים צפוי להיות הפעם 20 מגה-פיקסל מאחורה ו-5 מקדימה) כאשר היא מציגה גרף של כמות המגה-פיקסלים בכל הדורות הקודמים של הגלקסי.

בנוסף, ככל הנראה יהיו מספר דגמים ואחד מהם לפחות יהיה עם פינות מעוגלות כמו ה-Note Edge. סוכנות הידיעות בלומברג מרחיבה: "סמסונג מתכננת להוציא שתי גרסאות למכשיר הדגל שלה (הגלקסי 6) בחודש הבא. אחד הדגמים יכלול מסך שמעוגל ב-3 פינות". תוך קצת יותר משבועיים נדע את התשובה.

שוב בעיות עם הטלוויזיות החכמות של סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלוויזיה חכמה וקעורה של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שמחלקת המובייל של סמסונג מתכוננת להשקה ואוספת באזז חיובי, כותרות שליליות מגיעות לאחרונה מתחום הטלוויזיות החכמות שלהם.

רק ביום שלישי דווח שהטלוויזיות החכמות של סמסונג מאזינות למשתמשיה, והיום מתפרסם דיווח נוסף, לפיו בזמן צפייה של תוכן אישי בטלוויזיות החכמות - תוכן כמו משירות הסטרימינג Plex או בשירות IPTV - קופצות כל 20 דקות פרסומות שמפריעות את הצפייה. זה משהו שאפשר לצפות מערוץ בורדקאסט, אבל לא בצפייה של תוכן שצילמתם בעצמכם.

משתמש בשירות של Foxtel האוסטרלי (IPTV) כתב בפורמים של החברה: "כעבור 15 דקות של צפייה בשידורים חיים, המסך משחיר ועולה פרסומת של פפסי שמכסה חצי מסך".

הפרסומות שקופצות הם חלק מהשירות של Yahoo שאיתם סמסונג חתמה על הסכם שיתוף פעולה. ניתן לכבות את הפרסומות המעצבנות על ידי לחיצה בשלט על: כפתור Menu, ללכת ל-Smart Hub, לבחור " Terms & Policy" ואז לכבות את "Yahoo Privacy Policy". נראה שסמסונג מתאמצת להסתיר את האופציה לכבות את הפרסומות וגם השמות של התפריטים לא ברורים מספיק כדי שהמשתמש הפשוט יבין ששם הביעה.

מסמסונג אוסטרליה נמסר לאתר CNET: "הבעיה קרתה כחלק מטעות בעדכון התוכנה האחרון ולא הייתה אמורה להגיע לשוק האוסטרלי".

עוד באותו נושא

סמסונג גלקסי S6 יגיע עם מסך מעוקל?

לכתבה המלאה

המכונית החכמה של הבריטים

Lulz מכונית בריטית ללא נהג של חברת. יוטיוב, צילום מסך
המכונית הבריטית ללא נהג/צילום מסך, יוטיוב

גוגל, מאחוריך. עכשיו תורה של בריטניה לנסות לייעל את החיים ב-2015 עם מכונית ללא נהג. ממשלת בריטניה אישרה באופן רשמי שהיא תחל ניסויים במכונית שכאזו, כשהמשמעות בפועל היא שכל חברת מחקר או מכוניות יכולה כעת להיכנס לתחום ולבדוק את הכלים שלה על כבישי הוד מלכותה.

ראשונה בתור היא Lulz מכונית קטנה וחשמלית המתאימה ל-2 נוסעים המגיעה ל-25 קמ"ש ומיודעת לכבישים העירוניים. אם כי לפי סרטון ההדגמה היא מזכירה יותר עגלת גולף.

הבטרייה של המכונית תספק נסיעה של כ-6 שעות והמכונית תוכל לעבור מרחק של 65 ק"מ. האם זאת המכונית שתחליף את המכוניות הפרטיות כאשר הנתונים שלה יקסמו יותר לצעירים ומבוגרים שמעוניינים במרחקים קצרים בתוך העיר? למכונית מספר מצלמות וחיישנים המאפשרים לה ראייה של 360 מעלות סביבה ועדיין לא ידוע מתי יהיה לחברה אב-טיפוס פעיל.

השעון של HTC יעבוד גם עם אייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי התחרות לגו-פרו מתרחבים למחשוב לביש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועה חדשה מגיעה מהמדליף הנודע Upleaks. לפיה השעון החדש של HTC, שם קוד: Petra, לא יגיע עם המערכת של גוגל לשעונים, Android Wear, אלא עם מערכת אחרת שיצרה HTC שתעבוד גם עם אנדרואיד וגם עם iOS.

כשמסתכלים על ההחלטות האחרונות של HTC זה לא כל כך מפתיע. נזכיר למשל את המצלמה שלה ה-recamera
שעובדת גם היא על שתי מערכות הפעלה.

עוד דווח שהשעון יחזיק עד שלושה ימים בטעינה אחת (על פניו משמעותית הרבה יותר מהזמן שהשעון של אפל אמור להחזיק), יגיע עם מסך 1.8 אינץ' ברזולוציה של 160*32, יהיה עמיד לאבק ומים (IP57) ויגיע בצבעים כחול\ירוק וכחול\שחור. השעון צפוי להיות מוכרז ביחד עם ה-HTC ONE M9 בברצלונה למרות שהשמועה טרם אושרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully