וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG הכריזה על ה-LG Watch URBANE

17.2.2015 / 13:07

גרסה יוקרתית לשעון החכם שלה שיוכרז רשמית רק בעוד שבועיים בברצלונה. כולל סנסור המודד את קצב הלב ובעל רצועות עור ומסך עם מסגרת דקה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG Watch Urban/מערכת וואלה!, צילום מסך

קונגרס המובייל העולמי בברצלונה (MWC 2015) מגיע ממש אוטוטו (2-5 במרץ). בעוד יצרניות כמו סמסונג ו-HTC ינסו להדהים עם מכשירי הדגל החדשים שלהם - במקרה של סמסונג כבר הצטברו הרבה שמועות ומהכיוון של HTC דלף שם המכשיר M9 - חברת LG כנראה תמתין עם השקת מכשיר ה-G4, ותלך על דגם יוקרתי יותר לשעון שלה: דגם ה-G Watch R, אשר נחשף כבר אתמול ויוכרז בכנס.

הדגם היוקרתי יכיל גם הוא מסך עגול בגודל 1.3 אינץ' מסוג P-OLED, ויהיה בעל מסגרת דקה יותר מה-G Watch R - מה שיקנה לו מראה יוקרתי. ה- Urban כולל את פיצ'ר ה- (photoplethysmography (PPG, העושה שימוש בסנסור המודד את קצב הלב לשיפור פעילות גופנית עם השעון.

גוף השעון יהיה עשוי ממתכת אל-חלד עמידה והוא יהיה זמין בגימור כסף או זהב. רצועת השעון תהיה עשויה מעור איכותי (כדי לשדר יוקרה) וניתן יהיה להחליפה עם כל רצועה אחרת בעלת 22 מ"מ.

מחירים וזמינות ל-Watch URBANE לא פורסמו. השעון של LG הוא הצהרת כוונות כלפי הגרסה היוקרתית הצפוייה לשעון של אפל, ה-Apple Edition, שלפי חלק מהדיווחים צפוי מחירו להגיע ל-1,200 דולרים.

עוד על שעונים חכמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Asus Zen Watch/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסוס מתכננת לעזוב את Android Wear בדגם השעון הבא שלה בתמורה לסוללה טובה יותר. בכך היא מצטרפת ל-HTC, שגם היא תעצב שעון ללא המערכת של גוגל.

האתר הטיוואני focustaiwan מדווח שמנכ"ל אסוס, ג'רי שן, החליט לוותר על אנדרואיד משיקולים של זמן סוללה: "הדאגה הכי גדולה שלנו היא צריכת הכוח. אנחנו נמשיך לעבוד עם Android Wear, ויהיה לנו גם עוד שעון שלא מבוסס על אנדרואיד עם זמן סוללה ארוך יותר".

אסוס מכוונת גבוה כאשר הדיווח מדבר על שבוע שלם של עבודה ללא טעינה. תיכנון מערכת הפעלה נוספת לשעון שלא מבוססות על אנדרואיד עלול להוות קריצה גם לאייפון. אסוס עדיין מתכננת לשחרר יורש ל-Zen Watch שלה עם מערכת אנדרואיד, כאשר הייצור של השעון הנוסף יחלו לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully