וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג עושה טיזינג

22.2.2015 / 15:18

שני סרטונים חדשים שוחררו לקראת השקת הגלקסי S6 ועדיין רב הנסתר על הגלוי. וגם: כמעט תקרית אבטחה בינלאומית עם זווית ישראלית. חדשות הטק

יח"צ - חד פעמי

סמסונג שחררה בהמלך סוף השבוע שני טיזרים נוספים לקראת השקת המכשיר ב-1 למרץ. בסרטון הראשון שעלה ליוטיוב (ראו למעלה) מדובר על הרכב של זכוכית ומתכת, וגם נרמז על מסך ללא השתקפות - אם זה אכן נכון, לא ברור איך סמסונג מתכוונת ליצור מסך שכזה. .

בסרטון השני שעלה בטוויטר הרשמי של סמסונג, שוב המכשיר מדבר על עצמו בגוף ראשון: "I'm crafted from the beautiful things I see around me They shape who I am". בסרטון מוצג מעין "מסע" בין זגוגיות שונות עם עיטורים, כנראה רמז לזכוכית המעוגלת של המכשיר (כמו שיש ל-Note Edge). בסופו של הסרטון מופיע פרופיל של מכשיר שדווקא אין לו מסך מעוקל - מה שמעיד על קיומו של דגם "רגיל" בנוסף לדגם עם זכוכית מעוקלת.

בטיזר הקודם, הגלקסי הבא (כך הוא נקרא כרגע: The Next Galaxy, ללא ספרה) היה מודע לעצמו ו"דיבר" על המצלמה המיוחדת שלו. נחכה לטיזר הבא או להשקה הרשמית בברצלונה.

דג ישראלי במחשבים סינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם יתאוששו, השאלה מה יעלה בגורל הסטארטאפ הישראלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקרית אבטחה בינלאומית עם זווית ישראלית בסוף השבוע: תוכנה מבית סטארטאפ ישראלי בשם סופרפיש התגלתה כפוטנציאל לחור אבטחה במחשבים של לנובו, והוסרה.

התוכנה נועדה לעזור למשתמשים למצוא מחירים זולים, על ידי אלגוריתם זיהוי תמונות מתוחכם ששותל את המידע בפרסומות באתרי הגולשים. כך למשל, משתמש שחיפש ספר באתר של אמזון היה רואה שם פרסומות לאתרים בהם אותו הספר במחיר זול יותר. סופרפיש עבדו בשיתוף פעולה עם ענקית המחשבים הסינית לנובו.

כבר בספטמבר שנה שעברה, משתמשים בפורומים של לנובו העירו שהתוכנה בעייתית ומתפקדת כ-Adware, כלומר מעבירה מידע לשרתים צד שלישי בכדי לספק פרסומות, מבלי שהמשתמש יודע על כך.

בעקבות זאת הפסיקה לנובו את שיתוף הפעולה עם סופרפיש בינואר, ואף הוציאה על כך הודעה רשמית. אך זה לא נגמר שם, שכן בסוף השבוע שעבר, מספר חוקרי אבטחה העלו לטוויטר שלהם סרטונים ומידע על הסכנות שבסופרפיש - שעדיין מותקנת על מחשבים ישנים. הטוויטר של חוקר האבטחה קין וויט הראה שכאשר הוא גלש לאתר של בנק אמריקה, אתר מאובטח, תעודת האבטחה שאמורה להיות מסוקרת על ידי חברת אבטחה (כמו VeriSign) נסקרה על ידי סופרפיש.

האקרים יוכלו פוטנציאלית לנצל את ההרשאות של סופרפיש (שפחות מאובטח) כדי להציג אתר עם נוזקות ווירוסים רבים כמאובטח. חשוב לציין שמקרה כזה לא קרה.

הישועה באה דווקא ממיקרוסופט, שהוסיפה את סופרפיש לרשימת הנוזקות שלה באנטי וירוס המובנה שלה Windows Defender ובכך מנעה פיזית את הפירצה ומחקה גם תעודת אבטחה שנופקו על ידי סופר פיש.

לנובו פירסמה באתר הרשמי את רשימת המחשבים שנפגעו, אך מי שמעדכן את ווינדוס לגרסאות הכי חדשות ו- Windows Defender שלו הוא על גרסא 1.193.444.0 לא צריך לדאוג לנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בואו להיות בטא טסטרים של אפל

טים קוק בעת הצגת IOS 8. AP
טים קוק בעת הצגת IOS 8/AP

לפני כמה שבועות דווח שאפל תתמקד בשיפור החוויה והשימוש ב-iOS 9 על פני הוספת פיצ'רים, וכעת נראה שאפל זקוקה לעזרת המשתמשים בכך.לפי דווח של האתר 9to5mac אפל מתכוונת לפתוח את הבטא השלישית של גרסת iOS 8.3 לציבור הרחב כמו שהיא עשתה עם גרסת יוסמטי למק.

בדיווח נאמר שאפל מתכננת להביא גישה ל-100,000 מכשירים בלבד (כלומר, לא בטא פתוחה לגמרי) סכום זעום אם מסתכלים על זה שיש מאות מיליוני מכשירים בעולם שזכאים לגרסא 8 של המערכת של אפל.

הדרך שבה אפל תבחר את ברי המזל היא דרך שירות ההרשמה של Appleseed בו היא השתמשה בבטא של המק למרות שלבדיקות של יוסמטי אפל הקצתה מיליון הזמנות ולא 100,000.

שירות הבטא המיוחד יחל לפעול במקביל לשחררו לקהילת המפתחים באמצע חודש מרץ וכמו בגרסאות המפתחים, הבודקים יקבלו גם אפליקציה מיוחדת במכשיר שאיתה יוכלו לדווח על באגים ישירות לאפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully