וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבל חוזר לקרוע את קיקסטארטר

24.2.2015 / 17:28

השעון החכם שהתחיל את דרכו באתר מימון ההמונים הכריז על קמפיין חדש שמאיים לשבור שיאים. Pebble Time מציג לראשונה צבע, תצוגה מבוססת טיימליין ואפליקציות תומכות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית ספר לשיווק וגיוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך מפתיע של יצרנית השעונים החכמים פבל. היום אחר הצהריים הסתיימה הספירה לאחור באתר החברה, והבאזז כנראה היה מוצלח במיוחד כי האתר קרס עבור חלק מהגולשים. בסופו של דבר פבל אכן הכריזה על גירסה חדשה של השעון שלה ה-Pebble Time, והוא אכן תומך לראשונה בתצוגת צבע כפי שפורסם בדליפה מוקדמת, אבל הפתעה אחת לא הייתה צפוייה והיא השקה בלעדית של המוצר החדש בקמפיין קיקסטארטר.

פחות משעה מרגע הכרזת הקמפיין הוא כבר עמד ביעד של חצי מיליון דולר, וכבר חצה את רף השני מיליון דולר נכון לשעה זו בפחות משלוש שעות. כפי שהיה עם להיט הקיקסטארטר Exploding Kittens, שהקמפיין שלו הסתיים השבוע עם שיא תומכים, מי שיכנס לעמוד הפרויקט של Pebble Time יזכה לראות את הסכום מצטבר בשידור חי בקצב מהיר במיוחד.

זהו צעד חכם מאד של פבל, שכזכור התחילה ב-2012 בקיקסטארטר וסיימה כאחד הפרויקטים הכי מצליחים של אתר המימון המון אי פעם עם מעל 10 מיליון דולר וקרוב ל-69,000 תומכים אשר ממקמים את הפרויקט במקום השביעי במספר התומכים של כל הזמנים. כמו שזה נראה כרגע הפרויקט הנוכחי עומד לשבור כמה שיאים.

מה מקבלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סליחה מה השעה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיקסטארטר משמש כאן לא רק כמנוע גיוס כספים אלא כחנות לכל דבר. תמורת 159$ תקבלו את השעון החדש בצבע לבחירתכם. לא רק שזהו מחיר אטרקטיבי וזול משמעותית לעומת השעונים הקיימים בשוק, זו גם הנחה מאחר והגרסה הסופית צפויה לעמוד על 200$. בזמן כתיבת שורות אלו התגמול הזה נחטף כמו לחמניות טריות.

השעון החדש יתמוך במכשירי אנדרואיד ואייפון והוא מעט מעוקל יותר לטובת הנוחות על היד. הוא מציע חיי סוללה מעולים (מעל שבוע), עמידות למים, שליחה וקבלה של התראות - כולל תוספת של מיקרופון לשלוח הודעות קוליות ואפליקציית ספורט הכרחית.

הממשק מציג שינוי בהתנהגות שלו. כצפוי אין לו מסך מגע אלא ההפעלה נעשית באמצעות כפתורי הצד ששמה דגש על זמן: לחיצה עליהם תציג מידע לפי חלוקה של עבר, הווה ועתיד. לדוגמא: הצגת פגישה המתרחשת בעתיד.

פבל צפויה לצאת בעוד הכרזות הקשורות לשעון החדש בשבועות הקרובים ונראה אם הם יצליחו להפתיע שוב, כמו בצעד המרשים שהם משיקים היום עם קיקסטארטר.

  • עוד באותו נושא:
  • פבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully