וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשפורנו פוגש טכנולוגיה לבישה

2.3.2015 / 8:41

אתר פורנהואב עובד על צמיד המשתמש באנרגיה הנפלטת במהלך אוננות כדי לטעון מכשירי חשמל

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר פורנהואב עובד על צמיד עבור מאוננים שמטעין מכשירי חשמל/PORNHUB

אתר הפורנו, פורנהאב (Pornhub), ממשיך לחדש. לא מדובר ב'זאנר חדש שאמור לגרות את הגולשים אלא בצמיד חכם. מה לאתר פורנוגרפיה ומחשוב לביש? בהנחה שלא מדובר במתיחה, מדובר על צמיד, עם השם שלא משאיר הרבה לדימיון: wankband, אשר מלבישים על היד בזמן שמאוננים. האנרגיה הנפלטת מהפעולה של היד תשמש את הצמיד לייצר "חשמל מלוכלכך" שיוכל להטעין מכשירי חשמל. בסרטון השיווקי שהחברה העלתה, מדובר מבחינתה בצמיד מאוד "ירוק" וידידותי לסביבה.

נשמע הזוי? אבל יש בזה היגיון, לפחות לפי האתר, כאשר בפעולת האוננות (גם גברים וגם נשים) היד זזה למעלה ולמטה כאשר ב-wankband ישנו מטען קינטי עם כדור שזז עם תנועת היד ומספק אנרגיה שנצברת במהלך הזמן האישי עם עצמך. צמיד wankband מצוייד בחיבור USB כך שהאתר מבטיח שהוא יכול להטעין סמארטפונים, טאבלטים ולאפטופים, אם כי לא בטוח כמה "פעילות" נדרשת לכל אחד מהם. הצמיד השובב נמצא כעת בבדיקות, וניתן להירשם בלינק הזה, ואולי תקבלו ערכת התנסות הביתה כשהאב-טיפוס יהיה מוכן.
רק אל תחזירו אותה בבקשה לחברה.

כאמור, לא בטוח שמדובר במוצר אמיתי, אבל מה שאולי תורם לאמינות שלו הוא הנסיונות שהיו לפורנהאב בעבר עם טכנולוגיה. כך היה בשנה שעבר כשהאתר טבלאות שחרר נתוני שימוש עולמיים (לפי הנתונים אם כולם לבשו צמיד לא היה יותר מחסור בחשמל בעולם), או כשסרטון שהופק ככל הנראה בתחרות קריאייטיב של האתר הציג את האפשרות לשלם במטבע "טיטקוין" - תשלום תמורת דברים בעולם האמיתי תמורת תמונה של ציצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully