וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאייפון הבא יהיה מסך המזהה עוצמת לחיצה

12.3.2015 / 13:16

בדומה לפיצ'ר הקיים במסכי המקים של אפל, שימוש בכוח משתנה יספק תוצאות שונות על המסך. וגם: אסוס עוקצת את המחיר של ה-Apple Watch וגוגל פותחת חנות קונספט. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Apple Watch, לא זול/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין לא התרגלנו לאייפונים המוגדלים, ומידע חדש כבר מתחיל להגיע על הדור הבא. לפי אתר ה-Wall Street Journal, אפל תשתמש בחיישני מגע למשטח של המקבוק החדש שלה באייפון הבא. הכוונה היא שהמסך של האייפון יוכל לזהות את עוצמת הלחיצה שלנו ולהגיב בהתאם. במקים, למשל, אפשר יהיה ללחוץ קלות על כפתור ה"העבר לאחורה" כדי להתחיל להעביר את הסרטון לאחור, וככל שמגדילים את עוצמת הלחיצה - הסרטון עובר לאחור מהר יותר. עוד דווח כי אפל מתכננת להחזיר את האייפונים הצבעוניים, כמו שהיא עשתה עם האייפון 5c, והדגם הבא יגיע בצבע נוסף, ורוד.

ומה עם המוצר האחרון, שעון ה-Apple Watch? השעון של אפל לא זול, ולא הרבה מהלקוחות הנאמנים של אפל ששים להוציא סכום כזה מהכיס. אז מתברר שאפשר גם לשכור אותו: חברת סטרטאפ בשם Lumoid תציע שירותי השכרה של השעון לכשיגיע, ןתמורת 45 דולר בלבד (שביעית מהמחיר המלא של השעון הבסיסי, העומד על 350 דולר) תוכלו לקחת את השעון ל"נסיעת מבחן" למשך שבוע. שירותי ההשכרה אינם כוללים דגם ה-Edition היוקרתי. אם תבחרו לרכוש את השעון, החברה תזכה אתכם בחלק ממחיר ההשכרה.

המחיר של ה-Apple Watch ממשיך להעסיק את התעשייה. אתמול דיווחנו על החששות של היצרנית השוויצרית סווטש, והפעם מגיעה עקיצה על המחיר מכיוון המתחרה אסוס. החברה פרסמה בטוויטר שלה את דיאגרמת "האם כדי לי לרכוש את התפוח המוזהב" (כינוי גנאי שנאמר לעיתים למעריצים של אפל שמשווים כל דבר שהחברה המוציאה לזהב). מסר בפשטות הוא שאתה צריך להיות מטורף לקנות את השעון. ואם אתה שפוי פשוט תקנה את ה-ZenWatch של אסוס שעולה 20 דולר.

אסוס עוקצת את אפל. טוויטר, צילום מסך
הדיאגרמה למשוגעים. צילום מסך הטוויטר של אסוס/צילום מסך, טוויטר

עוד על אפל: החברה התנצלה לאחר נפילת השירותים אתמול, כאשר במשך זמן רב חנות האפליקציות והאייטונס סבלו מתקלות שלא אפשרו למשתמשים להוריד תוכן. באתר cnbc פורסמה התגובה של החברה: "אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שחוו את הבעיות עם אייטונס ושירותים נוספים". עוד נמסר לאתר כי "הסיבה היתה שגיאה פנימית של פרוטוקול ה-DNS באפל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גוגל נגד אפל בקרב הקמעונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החנות החדשה של אפל בסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שהחנויות של אפל מושכות מאות אלפי מעריצים וחובבי טכנולוגיה מכל העולם. כבר שנים שחברות מקימות חנויות "חוויה" בדומה לחנות של אפל: בסין יש אפילו זיופים של החנות של אפל עצמה, ובפתח תקווה פותחים חנות חוויה של סמסונג בשבוע הבא (אמיתי לגמרי). למעשה, הקינוט של אפל להצגת השעון נפתח עם הכרזה על חנות חדשה בסין. כעת נראה שגם גוגל רוצה.

לפי הדיווח של הטלגרף, גוגל מתכננת לפתוח חנות ראשונה בלונדון. החנות תקרא: "The Google Shop", ותכלול את מוצרי החברה כמו מכשירי הנקסוס, הנקסוס פלייר לטלוויזיות, כרומקאסטים ועוד. היא גם תכלול מתן עזרה, התנסות ואפילו סדנה ללמוד קוד לילדים.

לא בטוח שיערמו בפיתחה תורים גדולים בעת השקת המוצר הבא, אך נחמד לראות את מוצרי החברה מחוץ למסך המחשב. החנות היא בעצם חנות בתוך חנות (כמו מה שיש לנו עם אפל בנתב"ג), והיא תמוקם ב-Tottenham Court Road בתוך חנות האלקטרוניקה הגדולה Currys PC World.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully