וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדלפות של LG G4 מתחילות

11.3.2015 / 14:13

יומיים אחרי השקתו, השעון של אפל הוא כבר אולד ניוז. למרות שמתגלים עליו פרטים חדשים, השמועות למכשיר הגדול הבא כבר מתחילות להתרוצץ. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התשכנעתם כבר שאתם רוצים אותו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומיים אחרי אירוע ההשקה שלו, עוד פרטים ממשיכים להתברר לגבי ה-Apple Watch. האתר 9to5mac חושף שלשעון של אפל יהיה זיכרון פנימי של 8 ג'יגה-בייט, אם כי לא בכולו ניתן יהיה להשתמש. לספורטאים שרוצים לרוץ בלי האייפון אלא רק עם השעון ואוזניות בלוטות', אפל יקצה 2 ג'יגה לשירים ו-75 מגה לתמונות (לשעון אין מצלמה משלו). לא מדובר בנפח מרשים במיוחד, אך בשביל ריצות זה כנראה מספק.

התגובות ביום שאחרי ההשקה היו מפרגנות למדי. מנגד, השעון ממשיך לאיים על על יצרני השעונים היוקרתיים בשווייץ, כאשר עד כה ההתייחסות הייתה לדגם ה-Edition היקר של אפל. אלמר מוק, אחד ממייסדי החברה המוכרת את שעוני סווטש השוויצרים, אמר בראיון לבלומברג כי "אפל תביא הצלחה מהירה", ובהתייחסות לשווקים מתחרים התייחס דווקא לדרגת הביניים של 500-1,000 דולרים: "כל (שעון) בטווח בין 500 ל-1,000 פרנק נמצא בסכנה! אני צופה עידן קרח שמגיע אלינו". ב-"עידן קרח" מתייחס מוק להקפאה של הרכישות אצל יצרניות שוויצריות מתחרות.

המכשיר הגדול הבא

LG G4 תמונות שהודלפו. טוויטר OnLeaks, צילום מסך
ככה יראה ה-G4?/צילום מסך, טוויטר OnLeaks

היעדרותו של מכשיר הדגל המפורסם של LG בהחלט הורגשה בוועידת המובייל בברצלונה, אבל זה לא אומר שהחברה ויתרה על השקתו השנה. דיווחים שונים הצביעו על כך ש-LG כנראה דוחה את ההשקה של ה-G4 כדי לתת מענה ראוי לגלקסי 6.

הדלפה חדשה מגיעה מכיוון חשבון טוויטר בשם @OnLeaks, והיא מציגה את ה-G4 כמעין הכלאה של ה- LG G FLEX 2 שהוכרז ב-CES, למכשיר דגל חדש.

מאחורי חשבון הטוויטר עומד אותו אדם שהדליף את ה-HTC M9 בעבר, כך שאין להקל ראש באמינות בתמונה המודלפת. אם מצליבים זאת עם המידע שהחברה צפוייה להציג מכשיר "שונה לחלוטין" מהמכשירים הקודמים לדבריה, החתיכות מתחילות להתחבר. מכשיר ה-G4 צפוי לצאת במחצית השנייה של 2015, ואין כמעט ספק שעוד הדלפות יגיעו בהמשך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

היומן של גוגל מגיע ל-iOS

הנה אפליקציה מוצלחת שבעלי האייפונים יכולים להוריד ממש עכשיו: Google Calendar. העיצוב והממשק החדש של היומן של גוגל קיים כבר לא מעט זמן במערכת האנדרואיד, כעת הוא מגיע גם לאייפונים.

היומן החדש מושפע באופן מלא מעיצוב ה"חומרים" של לוליפופ, והוא מאפשר סינכרון עם חשבון הג'ימייל, ויוצר אירועים באופן עצמאי לפי המידע ששם. כך לדוגמא אם חבר שלח לנו מייל שמציע "בוא ניפגש מחר בספריה העירונית", ייתכן שהאזכור לפגישה יתווסף באופן אוטומטי עם השעה והמיקום, בתוספת אייקון של החבר.

המראה החדש הוא מאוד אישי, כך שאפשר במחווה פשוטה של האצבע לראות את כל הימים בהמשך השבוע ולכל אירוע יש אייקון וצבע משלו. עם הכוח של גוגל מאחוריו היומן גם ינסה להשלים אירועים שניצור בו, ולהציע חברים לצרף אליו אם הוא רואה איזה דפוס כמו בילוי משותף עם שני חברים קבועים.

היומן חינמי וניתן להורדה כעת מחנות האפ-סטור.

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • גוגל
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully