וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לשעון של אפל

16.3.2015 / 11:56

מחקר חדש קובע כי השעון לא נמצא ברשימת הקניות של צרכנים רבים. מחקר אחר טוען שהשימוש בו בזמן נהיגה מסוכן יותר מסמארטפון, ורק את מיקי מאוס כולם אוהבים

אפל. אפל, צילום מסך
Apple Watch בגרסת המיקי מאוס/צילום מסך, אפל

השעון של אפל הוא הגאדג'ט שכל היצרניות ציפו לו. ההערכות היו שכמו במקרים קודמים, אפל אולי תגיע אחרי כולם אבל תוביל את התעשייה קדימה. אך לפי סקר חדש של סוכנות הידיעות רויטרס נראה שלא כולם מתלהבים.

מתוך הסקר עולה כי 69% מהנשאלים לא מתכוונים לקנות את השעון של אפל. 13% מהנשאלים אמרו שאין להם אייפון אך הם ישקלו לקנות את המכשיר בשביל השעון החדש. אז נכון, הסקר נערך יום אחרי ההכרזה על השעון וכמחצית מן המשתתפים כנראה כלל לא ידעו על קיומו, אבל עדיין -האפשרות שהשעון ייכשל היא משהו שכמעט ולא דובר, וזה עלול להשפיע על כיוון של תעשייה שלמה.

פיצ'ר בשעון של אפל שדווקא כן מעורר עניין הוא דווקא תצוגת המיקי מאוס שלו. לפחות עבור מפתח מוכשר מקהילת מפתחי ה-XDA שהציג חיקוי מוצלח למדי של שעון המיקי מאוס, שהתפרסם בקהילה הלא רשמית של אנדרואיד Wear. הוא שיחרר את גרסת 2.0 ולפי הדיווחים הם די יציבים. יש לכם שעון מבוסס אנדרואיד? לחצו להורדת קובץ תצוגת המיקי בחינם מכאן. התביעה מדיסני בדרך?

שעון חכם מסוכן לנהגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אל תנהגו ותהיו גיקים באותו זמן/מערכת וואלה, צילום מסך

מחקר חדש של המרכז לחקר התעבורה (TRL) של בריטניה שאת תוצאותיו פרסם המגזין ה-Huffington Post, תחת הכותרת האגרסיבית: "חייבים לאסור על נהגים להשתמש ב-Apple Watch", מציג את הסכנה בשימוש בשעון חכם בזמן נהיגה: "ה-TRL הראה שזמן התגובה לנהג שקורא טקסט בשעון של אפל מגיע ל-2.52 שניות בעוד שזמן התגובה לשיחה עם נוסע יקח 0.9 שניות. קריאה בשעון מסוכנת אף יותר מקריאה בסמארטפון לפי תוצאות המחקר".

בעוד שדובר על השעון של אפל, המחקר שנערך לא נעשה על דגם ספציפי. מה שבטוח הוא שהפרעה מכל סוג פוגעת בזמן התגובה ויש להישאר עירני, אך כאשר הגורם המפריע הוא על היד ולא בכיס הדבר מתברר כבעייתי יותר.

ובאותו עניין, האפליקציה הישראלית TL;DR שמנסה לעזור לנו לחסוך שניות חשובות בקריאת המיילים שלנו מגיעה לשעון של אפל. משה חוגג הוא חלק מהמשקיעים באפליקציה שמאגדת את 30 המילים הראשונות במיילים שלנו ומראה אותם כמו פוסטים בפייסבוק. בצורה זאת נוח יותר לעיין במיילים גם בשעון, רק אל תנסו את זה בנהיגה, כן?

עוד באותו נושא

היום שאחרי: עוד פרטים שימושיים על השעון של אפל

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully